Dwie trzecie aut w Polsce do z³omy

Data: 2009-08-26 11:35:33
Autor: Adampio
Dwie trzecie aut w Polsce do z³omy
A z czego Kulega Cavalio wnosi ze to zlomy?
Ja mam auta: 9, 11 i  34 letnie i o zadnym bym tak nie powiedzial a dwa nowsze to przechodza przeglad z marszu ;-P

Data: 2009-08-26 11:56:21
Autor: Cavallino
Dwie trzecie aut w Polsce do z³omy
U¿ytkownik "Adampio" <adampio@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:h72vl4$4ie$1inews.gazeta.pl...
A z czego Kulega Cavalio wnosi ze to zlomy?

Z wieku?

Ja mam auta: 9, 11 i  34 letnie i o zadnym bym tak nie powiedzial

A ja o ka¿dym.
Mo¿e przy 34 letnim bym siê zastanowi³, dla zabytków mam inn± miarkê.

Data: 2009-08-26 11:59:57
Autor: Yans van Horn
Cavallino wrote:
Ja mam auta: 9, 11 i  34 letnie i o zadnym bym tak nie powiedzial

A ja o ka¿dym.
Mo¿e przy 34 letnim bym siê zastanowi³, dla zabytków mam inn± miarkê.

A w jaki sposób samochód ma siê staæ zabytkiem je¶li najpierw jest z³omem ?

--
Marcin 'Yans' Bazarnik

Data: 2009-08-26 12:04:35
Autor: Cavallino
Dwie trzecie aut w Polsce do z³omy
U¿ytkownik "Yans van Horn" <yans@no.spam> napisa³ w wiadomo¶ci news:h73173$5nq$1atlantis.news.neostrada.pl...
Cavallino wrote:
[...]

Np. dziêki gruntownemu remontowi?

Tylko nie wmawiaj mi, ¿e nastoletnie z³omy takowe przechodz± regularnie, bo ze ¶miechu padnê.
Nie po to siê je tanio kupuje, ¿eby pó¼niej je drogo remontowaæ.

Oczywi¶cie s± wyj±tki, sam znam jednego takiego zapaleñca, który do tego stopnia kocha swoje 20 letnie auto, ¿e w³o¿y³ w nie du¿o wiêcej ni¿ by³o warte.

Data: 2009-08-26 12:52:33
Autor: Yans van Horn
Cavallino wrote:
[...]

Sam sobie przeczysz. Najpierw piszesz radykalnie, ¿e to _wiek_ okre¶la czy co¶ jest z³omem
a nastêpnie, ¿e jednak nie.

-- -- --
U¿ytkownik "Adampio" <adampio@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:h72vl4$4ie$1inews.gazeta.pl...
> A z czego Kulega Cavalio wnosi ze to zlomy?

Z wieku?
-- -- --

Mo¿e za chwilê dojrzysz, ¿e tych wyj±tków jest jednak o wiele wiêcej :-)
Miejmy nadziejê :-)

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik

Data: 2009-08-26 12:57:26
Autor: Cavallino
[...]

¦wiadomie uogólniam i ¶wiadomie marginalizujê ten promil ludzi, którzy dbaj± o stare auto.
Generalnie jest jednak inaczej - prawie nikt nie zafunduje nabytkowi za kilka tys remontu za kilkana¶cie tys.

Prawo ma dotyczyæ ogó³u a nie marginesu przypadków.

A zabytek to z zasady mniejszy problem, ¿e to margines marginesu, a do tego jeszcze zazwyczaj eskploatowany jest te¿ jak zabytek - czyli ma³o.

Data: 2009-08-26 16:36:31
Autor: Yans van Horn
Cavallino wrote:
[...]

Skad informacje o tym kto i jak dba o auto ?

Generalnie jest jednak inaczej - prawie nikt nie zafunduje nabytkowi za kilka tys remontu za kilkana¶cie tys.

Tylko wytlumacz mi po co wprowadzaæ nowe restrykcyjne prawo które uderzy we wszystkich - miêdzy innymi tych
posiadaj±cych sprawne samochody zamiast zatroszczyæ siê o to aby to przegl±d techniczny determinowa³ przydatno¶æ do poruszania po drogach ?

Sorry ale ja i wielu innych ni mam ochoty p³aciæ extra za posiadania nowego sprawnego samochodu je¶li wystarczy im sprawny samochód.

Sprawny czyli spe³niaj±cy niezbêdne wymogi.

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik

Data: 2009-08-26 17:56:58
Autor: Cavallino
[...]

Obserwacje efektów tego dbania na drogach.
Plus logika.

[...]

Bo nie urodzi³em siê dzisiaj i wiem jaka jest alternatywa?

Sorry ale ja i wielu innych ni mam ochoty p³aciæ extra za posiadania nowego sprawnego samochodu je¶li wystarczy im sprawny samochód.

Ale tu nie chodzi o pisadanie, tylko o sprowadzanie.
Te co ju¿ s± to z³o konieczne.

Data: 2009-08-26 14:40:26
Autor: J.F.
Dwie trzecie aut w Polsce do z³omy
U¿ytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:h730s7$umm$1news.onet.pl...
[...]

Olej z zabytku inaczej smierdzi ?
Zabytki do muzeum, a nie smrodzic na drogach :-P

J.

Data: 2009-08-26 15:00:43
Autor: Cavallino
Dwie trzecie aut w Polsce do z³omy
U¿ytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:

Mo¿e przy 34 letnim bym siê zastanowi³, dla zabytków mam inn± miarkê.

Olej z zabytku inaczej smierdzi ?
Zabytki do muzeum, a nie smrodzic na drogach :-P

I taki jest g³ówny sposób ich eksploatacji raczej.

Data: 2009-08-26 12:18:22
Autor: Bartek
[...]

chyba nie czytasz grupy.
z koniem sie lubisz kopaæ?:-)

--
Pozdrawiam, Bartek
[SG] DresVAGEN golf III oklejony, zagazowany;)

Data: 2009-08-26 11:17:54
Autor: kamil

"Bartek" <heavy_USUNWIELKIE@op.pl> wrote in message news:h731qd$ak6$1node2.news.atman.pl...
[...]

Raczej oslem ;)