Dwie twarze PiS.

Data: 2010-05-24 08:35:09
Autor: Dirko
Dwie twarze PiS.

Użytkownik "karwanjestdebilem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:htd5i8$bo2$1inews.gazeta.pl...

Powiewał transparent z hasłem - po angielsku - "Katyń trwa! Polskie sądownictwo i prokuratorzy mordercami polskiego narodu".

    To o Ziobrze?

Data: 2010-05-24 08:53:02
Autor: karwanjestdebilem
Dwie twarze PiS.

Użytkownik "Dirko" <jacki.dirko@wp.pl> napisał w wiadomości news:htd6mp$7m6$1news.vectranet.pl...

[...]

Tak, tylko ci , którzy trzymali ten transparent, tego nie rozumieja!

Przemysław Warzywny
--

"Wygrana w wyborach Jarosława Kaczyńskiego może spowodować, że Polska spadnie do rangi Ruandy i Burundi, a rządziłby nią "człowiek, który ma doświadczenie w hodowli zwierząt futerkowych".

Dwie twarze PiS.