Dwie wersje pewnego wydarzenia :-)

Data: 2011-08-12 20:05:43
Autor: Klin
Dwie wersje pewnego wydarzenia :-)
http://zenobiusz.wordpress.com/2010/06/11/kazdemu-wedlug-zaslug-tusk-dostal-w-dziob-nadeslalarnold/

Jak donoszą moi znajomi z Sandomierza, kilka dni temu miało tam miejsce wydarzenie, o którym milczą wszystkie media. Zastanawialiście się może, co się premieru Tusku stało w ust korale? Zaciął się przy goleniu? Zagryzł wargę mocując się z powodzią i mu tak zostało? Dostał od żony?

Nie, moi państwo. Otóż pan premier ze swoją świtą postanowił się polansować na terenach powodziowych i pofotografować, żeby ładnie wypaść w gazetach. Nie prxewidział jednego – że wytrzymałość nerwowa powodzian ma swoje granice. Na widok pozowania do sesji fotograficznej ludzie rzucili się na ochroniarzy i zaczęli ich po prostu lać. Jeden facet przedarł się do samego Tuska go trzasnął w zęby. O dziwo, ochrona nie strzelała ani nic, a i Tusk dyskretnie milczy o takim casus pascudeus. Wraz ze świtą zmykał chyłkiem, ścigany gniewnymi okrzykami ludzi, których powódź doprowadziła do rozpaczy, a arogancja władz – do wściekłości. „Już my was wybierzemy!”, „My wam damy wybory!”

mariovan: moi znajomi z sandomierza donoszą, że to jednak nie do końca tak było, wręcz było odwrotnie. Jakiś bandzior podczas przyjazdu Tuska skorzystał z zamieszania i wyciągnął starszej pani(dodajmy powodziance) portfel z ostatnimi pieniążkami z renty. Nasz Premier zauważywszy to nie mógł pozwolić, aby takie rzeczy działy się w tym kraju(złodziejstwo(!)) i ruszył na pomoc kobiecince. Odepchnął BOR wraz z tłumem reporterów i próbował odebrać portfel bandycie, wiadomo – łatwo nie było, wywiązała się bójka, Tusk oberwał, ale bandzior jeszcze bardziej. Efekt był taki, że właścicielka owego portfela dostała go z powrotem wraz z całymi 343,45zł swojej emerytury za którą będzie mogła teraz powoli odbudowywać zalany dom. Media o tym milczą na wyraźną prośbę Tuska – jego wrodzona skromność mu nie pozwala się tym chwalić.
Media nie kłamią!

Data: 2011-08-12 20:19:39
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisał w wiadomości news:j23q1s$m8d$1news.onet.pl...
http://zenobiusz.wordpress.com/2010/06/11/kazdemu-wedlug-zaslug-tusk-dostal-w-dziob-nadeslalarnold/

Pogięło cię? Bzdury sprzed ponad roku?
Czy to przypadkiem nienawiść cię zaślepia?

Data: 2011-08-14 23:09:02
Autor: Klin
Użytkownik Bogdan Idzikowski napisał:

[...]

   Wolisz coĹ› nowszego?
 http://wpolityce.pl/artykuly/13136-premier-tusk-na-wsi-drugi-i-ostatni-raz-rozgladal-sie-nerwowo-za-jakas-droga-ewakuacji-w-koncu-zostal-ewakuowany

Data: 2011-08-14 23:45:54
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisał w wiadomości news:j29dhg$aee$1news.onet.pl...
[...]

Przeczytałem - i co z tego linku wynika? To zdarzenie oglądałem w telewizji.

"Jak nie wylÄ…dujÄ™(my), to mnie zabije(jÄ…)"

Data: 2011-08-15 12:48:36
Autor: Klin
[...]

    WyobraĹĽam sobie jak byĹ› siÄ™ cieszyĹ‚ i Tobie podobni, gdyby to J.K. byĹ‚ na jego miejscu.

Data: 2011-08-15 15:30:27
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisał w wiadomości news:j2ati5$29f$1news.onet.pl...
[...]

Oczekiwałbym słów: "spieprzaj dziadu" i nic więcej.

"Jak nie wylÄ…dujÄ™(my), to mnie zabije(jÄ…)"

Data: 2011-08-15 15:50:49
Autor: obserwator
Kaczynski podobnie jak Józef Piłsudski - Polsce sluzy.

Choć nieraz mówię o durnej Polsce, wymy¶lam na Polskę i Polaków, to przecież
tylko Polsce służę - Józef Piłsudski.

Polacy to wspanialy narod, ale ludzie kurwy. --

Data: 2011-08-15 18:02:14
Autor: u2
W dniu 2011-08-15 17:50,  obserwator pisze:
Polacy to wspanialy narod, ale ludzie kurwy.

No no, licz sie ze slowami.

Data: 2011-08-15 16:05:35
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
W dniu 2011-08-15 17:50,  obserwator pisze:
> Polacy to wspanialy narod, ale ludzie kurwy.

No no, licz sie ze slowami.

to slowa trafne i historyczne. Wypowiedzial je Marszalek.

Jak widac nic nie stracily na aktualnosci.

Data: 2011-08-15 18:15:04
Autor: u2
W dniu 2011-08-15 18:05,  obserwator pisze:
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
[...]

No tak, ale ty nie Ziuk :)

Data: 2011-08-15 16:22:08
Autor: obserwator
Kaczynski podobnie jak Józef Piłsudski - Polsce sluzy.
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
No tak, ale ty nie Ziuk :)

przytaczam jego slowa i nawet na tej grupie widac jak nadal sa one aktualne.

Data: 2011-08-15 18:24:13
Autor: u2
W dniu 2011-08-15 18:22,  obserwator pisze:
No tak, ale ty nie Ziuk :)
przytaczam jego slowa i nawet na tej grupie widac jak nadal sa one aktualne.

No nie do konca. Grupa jest nieliczna, a uogolnienia sa zwykle falszywe.

Data: 2011-08-16 02:46:21
Autor: stevep
Dnia 15-08-2011 o 17:50:49  obserwator <fajny.d.arzbor@wytnij.gazeta.pl>  napisał(a):

Choć nieraz mówię o durnej Polsce, wymy¶lam na Polskę i Polaków, to  przecież
tylko Polsce służę - Józef Piłsudski.

Polacy to wspanialy narod, ale ludzie kurwy.

W stosunku do ciebie całkowita racja.

--
stevep

Data: 2011-08-15 17:18:34
Autor: Klin
[...]

Wyobrażam sobie jak byś się cieszył i Tobie podobni, gdyby to J.K. był
na jego miejscu.

Oczekiwałbym słów: "spieprzaj dziadu" i nic więcej.

    KtoĹ› tu nadinterpretuje! Metody michnikowszczyzny?
     http://www.youtube.com/watch?v=3FMp9Ec3pcY

Data: 2011-08-15 17:55:45
Autor: Grzegorz Z.

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisał w wiadomo¶ci
[...]

Czy to przypadkiem nienawi¶ć cię za¶lepia?

Wolisz co¶ nowszego?

http://wpolityce.pl/artykuly/13136-premier-tusk-na-wsi-drugi-i-ostatni-raz-rozgladal-sie-nerwowo-za-jakas-droga-ewakuacji-w-koncu-zostal-ewakuowany

Przeczytałem - i co z tego linku wynika? To zdarzenie ogl±dałem w
telewizji.

Wyobrażam sobie jak by¶ się cieszył i Tobie podobni, gdyby to J.K. był
na jego miejscu.

Oczekiwałbym słów: "spieprzaj dziadu" i nic więcej.

    Kto¶ tu nadinterpretuje! Metody michnikowszczyzny?

Ahaaaa! To nie Kaczyński tylko michnikowszczyzna wypowiedziały znamienne
słowa "spieprzaj dziadu!".

Oto Historia Polski. Pisana na nowo.

--
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-08-15 16:03:32
Autor: obserwator
Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com> napisał(a):
Ahaaaa! To nie Kaczyński tylko michnikowszczyzna wypowiedziały znamienne
słowa "spieprzaj dziadu!".

Oto Historia Polski. Pisana na nowo.
 historie na nowo to pisze Polsce michnikowszczyzna. --

Data: 2011-08-15 18:45:14
Autor: Grzegorz Z.
obserwator napisał:

[...]

Dowody!

--
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-08-16 02:43:47
Autor: stevep
Dnia 15-08-2011 o 18:03:32  obserwator <fajny.d.arzbor@nospam.gazeta.pl>  napisał(a):

[...]

A mógłby¶ to wyja¶nić zamiast powtarzać bzdety?

--
stevep

Data: 2011-08-15 18:27:17
Autor: Klin
Dwie wersje pewnego wydarzenia :-)

Użytkownik "Klin" wkleił:

Data: 2011-08-15 18:45:53
Autor: Grzegorz Z.
in napisał:

[...]

     Ogl±dn±łe¶ filmik i ci±gle nasz w±tpliwo¶ci? Wzorem Michnika - w zaparte!

Ogl±dałem i było na nim widać wyraĽnie Kaczyńskiego a nie Mm-mm-- ichnika.

--
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-08-15 20:14:37
Autor: Klin
Dwie wersje pewnego wydarzenia :-)
Użytkownik Grzegorz Z. napisał:

Ahaaaa! To nie Kaczyński tylko michnikowszczyzna wypowiedziały znamienne
słowa "spieprzaj dziadu!".

Oto Historia Polski. Pisana na nowo.

zaparte!

Oglądałem i było na nim widać wyraźnie Kaczyńskiego a nie Mm-mm-- ichnika.

    A KaczyĹ„ski naturalnie po-po-wie-wie-dziaĹ‚ spie-e-przaj dzia-a-du!

        http://www.youtube.com/watch?v=3FMp9Ec3pcY

Data: 2011-08-15 21:01:56
Autor: Grzegorz Z.
in napisał:

[...]

    A Kaczyński naturalnie po-po-wie-wie-dział spie-e-przaj dzia-a-du!

        http://www.youtube.com/watch?v=3FMp9Ec3pcY

Nie, za¶piewał.

--
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-08-16 02:44:45
Autor: stevep
Dnia 15-08-2011 o 18:27:17 Klin <"klin"@wp.pl>, <">"> napisał(a):

[...]

S± setki filmikow dla bezmózgów, a jeden głupszy od drugiego.

--
stevep

Data: 2011-08-15 18:30:44
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisał w wiadomości news:j2bdcb$fhm$1news.onet.pl...
[...]

Ośmieszasz się.

"Jak nie wylÄ…dujÄ™(my), to mnie zabije(jÄ…)"

Data: 2011-08-15 18:34:11
Autor: u2
Dwie wersje pewnego wydarzenia :-)
O¶mieszasz się.

-- J. Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"
"Jak nie wyl±duję(my), to mnie zabije(j±)"

S±dzisz innych po sobie :)

Data: 2011-08-16 02:45:45
Autor: stevep
Dwie wersje pewnego wydarzenia :-)
Dnia 15-08-2011 o 18:34:11 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

O¶mieszasz się.

--
J. Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"
"Jak nie wyl±duję(my), to mnie zabije(j±)"

S±dzisz innych po sobie :)
Kretynów wył±cznie s±dze po tobie.

--
stevep