[foto] Dwie wycieczki - Skrajny Granat - Krzyżne oraz Mała Wysoka

Data: 2014-08-05 08:25:30
Autor: bans
[foto] Dwie wycieczki - Skrajny Granat - Krzyżne oraz Mała Wysoka
Najpierw klasyk:

https://picasaweb.google.com/112192868802371066543/2014_07_13SkrajnyGranatKrzyzne#slideshow/6035601084729522210

A tu co¶ dla mnie nowego, naprawdę to ¶wietne uczucie, kiedy można zawiesić oko na czym¶ innym niż znane na pamięć kamienie po polskiej stronie:

https://picasaweb.google.com/112192868802371066543/2014_08_02MaAWysokaPrzezDolineBiaEjWody#slideshow/6043268910274248194

--
bans

Data: 2014-08-05 19:21:19
Autor: silvio balconetti
Am 05.08.2014 um 08:25 schrieb bans:
[...]

O ile zrozumialem, to Gerlacha nie zdobyliscie. Kiedys jeszcze za nieboszczki PRL bylismy w okolicach, ale nie odwazylismy sie. Nawet pod Lodowym bylismy, ale przewodnikow (tzw. ksiazek) i map nie bylo. Teraz pisza w przewodnikach, ze trzeba najac goscia, ktory przywiaze i poprowadzi.
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Data: 2014-08-05 21:21:59
Autor: Piotr
[foto] Dwie wycieczki - Skrajny Granat - Krzyżne oraz Mała Wysoka

Użytkownik "silvio balconetti" <silvio@invalid.invalid> napisał w wiadomo¶ci news:c4ci4fFd5ldU1mid.individual.net...
[...]

Trzeba było kupić Paryskiego. Tam było i jest.
Pozd.

Data: 2014-08-06 07:43:11
Autor: bans
W dniu 2014-08-05 o 19:21, silvio balconetti pisze:

O ile zrozumialem, to Gerlacha nie zdobyliscie.

Mont Blanc też nie :)))

--
bans

Data: 2014-08-09 22:45:26
Autor: rAzor
[foto] Dwie wycieczki - Skrajny Granat - Krzyżn e oraz Mała Wysoka
Dnia 2014-08-05 08:25, UĹĽytkownik - bans  napisaĹ‚::
https://picasaweb.google.com/112192868802371066543/2014_08_02MaAWysokaPrzezDolineBiaEjWody#slideshow/6043268910274248194

Kapitalne!

Data: 2014-08-16 16:25:28
Autor: Titus Atomicus
In article <lrpueu$3cd$1@mx1.internetia.pl>, bans <goc@o2.pl> wrote:

[...]

Hm, ta druga seria znacznie bardziej mi sie podoba.
Jakby inny aparat albo fotograf...
--
TA

Data: 2014-08-18 07:42:58
Autor: bans
W dniu 2014-08-16 o 16:25, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

Jakby inny aparat albo fotograf...

Obie te rzeczy te same :)

Może... hm... MIEJSCE inne? :P

--
bans

Data: 2014-08-18 16:53:34
Autor: Titus Atomicus
In article <lss4rm$fp6$1@mx1.internetia.pl>, bans <goc@o2.pl> wrote:

W dniu 2014-08-16 o 16:25, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

> Jakby inny aparat albo fotograf...

Obie te rzeczy te same :)

Może... hm... MIEJSCE inne? :P

E, raczej nie.
Raczej za granica sie bardziej przylozyles...
--
TA

Data: 2014-08-19 07:43:41
Autor: bans
W dniu 2014-08-18 o 16:53, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

Raczej za granica sie bardziej przylozyles...

Je¶li faktycznie widzisz takie różnice, to zaręczam ci że sensowniejszych przyczyn może być więcej...

--
bans

[foto] Dwie wycieczki - Skrajny Granat - Krzyżne oraz Mała Wysoka