Dwight! Obudz w sobie skurwiela.

Data: 2009-05-06 23:50:52
Autor: Leszczur
Dwight! Obudz w sobie skurwiela.
A tak jakos mi sie skojarzylo po G2 z Celtami.
Okazuje sie, ze strzelenie z lokcia Dalemberta bylo przejawem
chwilowej frustracji, a nie poczatkiem nowego okresu w grze Dwighta.
Nie wiem czy mozna prosic o wiecej niz przeciwnika w drugiej rundzie
który gra bez swojej najwiekszej gwiazdy, ktorego drugi najlepszy
zawodnik spedza na lawce 3/4 meczu przez faule, ktory _musi_ grac
Brianem Scalabrine przez 3 pelne kwarty (a pamietajmy, ze Scal to
lider grupy zawodnikow o ktorych mowi sie "a jakim cudem ktos taki
dostal prace w NBA na posadzie innej niz odzwierny w stajni").
I w takiej sytuacji Dwight "DPY 2009, All NBA Fist Team 2009, All NBA
Defensive Team 2009, najlepszy center w lidze 2009" Howard wychodzi na
parkiet, trafia 5 z 13 rzutow z gry, 2 z 8 osobistych, robi 5 strat,
nic nie blokuje i daje sie koncertowo ograc Perkinsowi, ktory w
najlepszym razie jest centrem trzeciego sortu jesli chodzi o
ofensywe??? Wnosze oficjalnie o odebranie samozwanczego tytulu
Supermena do czasu az Dwight zacznie grac jak czlowiek.

A z drugiej strony Rondo zalicza triple-double i to nie grajac
przeciwko bardzo slabemu obroncy bez doswiadczenia w NBA, a przeciwko
Raferowi Alstonowi, ktory w lidze jest tylko i wylacznie dzieki temu,
ze bardzo dobrze broni?
I przy okazji okazuje sie, ze gdyby nie Pietrus i Redick to ten mecz
skonczylby sie masakra?
Jestem zdegustowany.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-05-07 23:25:34
Autor: wiLQ
Leszczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Wnosze oficjalnie o odebranie samozwanczego tytulu
Supermena do czasu az Dwight zacznie grac jak czlowiek.

ROTFL. Dopiero wtedy nie bedzie warty tego tytulu ;-)

I przy okazji okazuje sie, ze gdyby nie Pietrus i Redick to ten mecz
skonczylby sie masakra?
Jestem zdegustowany.

Ale tak jakby swoje zrobili, 1-1 na wyjezdzie. Mnie z kolei dziwi
dlaczego w blowoucie Dwight czy Lewis grali tyle minut...

--
pzdr
wiLQ

Dwight! Obudz w sobie skurwiela.