[x360] Dwoch graczy RE5/ GOW2/ L4D

Data: 2009-12-25 23:37:56
Autor: Karambol
[x360] Dwoch graczy RE5/ GOW2/ L4D

Użytkownik "Ziomall" <ziomall666@_wytnij_to_tlen.pl> napisał w wiadomości news:hgfbu8$rkl$1nemesis.news.neostrada.pl...
O ile dobrze pamietam w GOW2 moze grac dwoch graczy na wspolnym ekranie (nie split). A jak jest w RE5 i L4D? Da rade czy tylko Live?

Allien Breed - na arcade znajdziesz. mozna grac na dwa pady na jednym ekranie - fajna giera:) przypomnialy mi sie czasy amigi kiedy sie w to z bratem zagrywalismy.

--
Karambol
KTM LC4 620 EGS-E

Data: 2009-12-27 19:02:50
Autor: Ziomall
[x360] Dwoch graczy RE5/ GOW2/ L4D

Allien Breed - na arcade znajdziesz. mozna grac na dwa pady na jednym ekranie - fajna giera:) przypomnialy mi sie czasy amigi kiedy sie w to z bratem zagrywalismy.

O, dzieki, chetnie zobacze.

Pozdr.
Ziomall

[x360] Dwoch graczy RE5/ GOW2/ L4D