Dwóch kieckowych kretynów.

Data: 2010-05-08 12:29:50
Autor: karwanjestdebilem
Dwóch kieckowych kretynów.
- Ja jako obywatel mam prawo mówić to, co uważam. Pytanie tylko, czy powinienem to robić na ambonie - powiedział w tym tygodniu w wywiadzie radiowym biskup kielecki Kazimierz Ryczan. Sam sobie nie odpowiedział, a powinien, bo pytanie jest jak najbardziej zasadne.

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75968,7856203,Tydzien_z_glowy__Po_slowach_biskupa__W_poszukiwaniu.html#ixzz0nKgGWyyl

"sam ojciec Rydzyk w tygodniu żałoby narodowej tak komentował na antenie Radia Maryja przejęcie obowiązków prezydenta przez marszałka Bronisława Komorowskiego: "To, co chcieli dostać, papiery przeróżne, to już mają. Ci, którzy tam już weszli, ci p.o. prezydenta. (...) Ból straszny, a inni, z zimną krwią, będą wchodzić. Ja nie mówię którzy. Uważajmy, tu jest walka naprawdę o Polskę, tu jest walka o Polskę. Są przeróżne siły, również międzynarodowe".

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75968,7856203,Tydzien_z_glowy__Po_slowach_biskupa__W_poszukiwaniu.html#ixzz0nKgUJojW

--

Przemysław Warzywny

--

"Tragedia smoleńska staje się na naszych oczach nowym mitem PiS. Miałby on sprawić, że partia Jarosława Kaczyńskiego powtórzy sukces z 2005 r.? "Układ" już się zużył, bo gdy PiS rządził, nie zdołał go wytropić, choć miał kontrolę i nad służbami specjalnymi, i przyjazny IPN".

Data: 2010-05-08 12:44:44
Autor: Rafał Lepudruk
Dwóch kieckowych kretynów.

Użytkownik "karwanjestdebilem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:hs3ef1$kh0$1inews.gazeta.pl...
[...]

Następny psychopata! Co to za forum?!

R.L.

Data: 2010-05-08 12:59:40
Autor: Grzegorz Z.
Dwóch kieckowych kretynów.
Dnia Sat, 8 May 2010 12:44:44 +0200, Rafał Lepudruk napisał(a):

Następny psychopata! Co to za forum?!

Ten wątek ci nie przeszkadza?

Data: 2010-05-08 16:24:58
Autor: cyc
Dwóch kieckowych kretynów.

[...]

Powiedziec o nim idiota to za malo . To idiota , kretyn , poglowek i psychopatyczny ideowy guru PiS-u . Jaki guru , taki elektorat .

cyc

Dwóch kieckowych kretynów.