Dwóch ubeków w jednym samolocie?

Data: 2010-04-30 16:30:06
Autor: azot
Dwóch ubeków w jednym samolocie?
A co na to BOR?
A jak samolot spadnie to kto  odpowie za utratę dwóch MENŻUF  STANU?
 Już wiem. Komora liczy na to, że samolotu z Jaruzelem nie strącą. Może sie przeliczyć. Zresztą chuj z nim .Powinien podzielić los Bieruta.  Szkoda by było tylko trochę Jaruzela.
http://www.rp.pl/artykul/469226_Komorowski_i_Jaruzelski_poleca_jednym_samolotem.html

azot

Data: 2010-05-01 08:02:30
Autor: cirrus
Użytkownik "azot" <afriko@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hrephc$s79$1news.task.gda.pl...
[...]

Mnie żal biednego kretyna, który wypisuje bzdety zaślepiony nienawiścią.

--
stevep

Dwóch ubeków w jednym samolocie?