Dwoch wlasciceli samochodu w tym samym dniu

Data: 2009-06-16 12:16:10
Autor: freddiPL
Dwoch wlasciceli samochodu w tym samym dniu
Otrzymalem w tym tygodniu wezwanie za parkowanie w miejscu gdzie
obowiazywala oplata parkingowa.Dzialo sie to w lutym 2004 roku.Nie
wiem czy 5 letni okres kiedy trzeba trzymac dokumentacje dotyczy
rocznika (czyli przedawnienie od 1.01.2010) czy dokladnej daty.
W dniu 05.02.2004 dopoludnia sprzedalem ten samochod osobie z tego
samego miasta a mandat zostal
wystawiony na ulicy gdzie miesci sie wydzial komunikacji.Dowiedzialem
sie ze parkowanie mialo miejsce o godz 13.00.WK rejestruje do godz
14.30 czyli mandat dostal nowy wlasciciel na parkingu pod WK podczas
przerejestrowywania pojazdu
..Wybieram sie do tego wydzialu wyjasnic to ciekawa sytulacje.W tym
dniu auto mialo dwoch wlascicieli, mnie
starego i nowego ktory przejerestrowal w tym dniu na siebie.Mandat,czy
tez wezwanie do zaplaty za parkowanie w strefie przyszedl do
mnie.Czego moge sie spodziewac i jak sie obronic przed
placeniem,bylo nie bylo 50 zl .Na umowie kupna sprzedazy nie ma
oczywiscie godziny zawarcia tranzakcji wiec teoretycznie od godz 00.01
wszystkie wykroczenia parkingowe czy fotoradarowe mogly by isc na
konto nowego wlasciciela.Nowy wlasciciel z kolei moglby to zganiac na
mnie.Pewnym jest tylko to ze po 14.30 musial to byc on bo w tym dniu
zdazyl je przerejestrowac ale jak pisalem parkowanie bylo o 13.00.
Jak prawo odnosi sie w takim przypadku? Wg mnie wszystko rozejdzie sie
po kosciach ze wzgledu na nieustalenie sprawcy.Kary nie dostaje
samochod tylko kierowca.

Data: 2009-06-16 14:29:06
Autor: witek
freddiPL wrote:
Otrzymalem w tym tygodniu wezwanie za parkowanie w miejscu gdzie
obowiazywala oplata parkingowa.

od kogo i co jest na nim napisane?

Data: 2009-06-16 12:40:26
Autor: freddiPL
On 16 Cze, 21:29, witek <witek7...@gazeta.pl.invalid> wrote:
freddiPL wrote:
> Otrzymalem w tym tygodniu wezwanie za parkowanie w miejscu gdzie
> obowiazywala oplata parkingowa.

od kogo i co jest na nim napisane?

Od wydzialu egzekucji urzedu miejskiego w sprawie uiszczenia 50 zl
oplaty za postoj w strefie platnego parkowania

Data: 2009-06-16 14:42:07
Autor: witek
freddiPL wrote:
[...]

a co tam jest napisane?

Data: 2009-06-16 22:12:05
Autor: Robert Tomasik
Dwoch wlasciceli samochodu w tym samym dniu
Uzytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisal w wiadomosci news:h18sif$6ee$2inews.gazeta.pl...
freddiPL wrote:
[...]

Zaryzykuje, ze pewnie sie domagaja zaplaty :-)

Data: 2009-06-16 15:25:52
Autor: witek
freddiPL wrote:
[...]

tak, ale chce od niego wydebic to co jest napisane albo na samym końcu, albo najmniejszą czcionką, albo na odwrocie.
Zapewne w treści będzie coś na temat, odwołania, sprzeciwu, braku zgody itp itd.

Data: 2009-06-17 00:33:23
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Robert Tomasik pisze:

[...]

Odważnie :)
Czę¶ci do skuterów   Kaski z homologacj±   Czę¶ci do motocykli

Data: 2009-06-17 10:58:42
Autor: kuba
freddiPL pisze:

[...]

To akurat nieprawda z tą godziną 00.01. W takim przypadku po prostu będzie trzeba ustalić dokładną godzinę transakcji. Po prostu idź do urzędu i opowiedz jak było, przedstaw umowę i powołaj się na te dane, które opisałeś (ulica, godzina rejestracji).

pozdrawiam
kuba

Data: 2009-06-17 13:04:46
Autor: LA
Dwoch wlasciceli samochodu w tym samym dniu

Użytkownik "kuba" <jturbanowicz@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:h1ab82$ehn$1inews.gazeta.pl...
freddiPL pisze:

[...]

To akurat nieprawda z t± godzin± 00.01. W takim przypadku po prostu będzie trzeba ustalić dokładn± godzinę transakcji. Po prostu idĽ do urzędu i opowiedz jak było, przedstaw umowę i powołaj się na te dane, które opisałe¶ (ulica, godzina rejestracji).

        Dokładnie. Mandat czy opłatę dostaje kierowca, a nie samochód. Obalisz domniemanie, że to Ty prowadziłe¶ czyli udowodnisz, że kto¶ inny prowadził i popełnił wykroczenie czy co¶ innego to jeste¶ czysty

Data: 2009-06-18 06:20:52
Autor: przypadek
On 17 Cze, 13:04, "LA" <m...@interia.pl> wrote:
Użytkownik "kuba" <jturbanow...@gmail.com> napisał w wiadomo¶cinews:h1ab82$ehn$1inews.gazeta.pl...> freddiPL pisze:

> [...]

Obalisz domniemanie, że to Ty prowadziłe¶ czyli udowodnisz, że kto¶ inny
prowadził i popełnił wykroczenie czy co¶ innego to jeste¶ czysty

Jakie domniemanie?

Data: 2009-06-21 23:28:18
Autor: LA
Dwoch wlasciceli samochodu w tym samym dniu

Jakie domniemanie?

Twoje auto, Ty prowadzisz.

Dwoch wlasciceli samochodu w tym samym dniu