Dwóch złodzieji, dwóch uczciwych

Data: 2009-03-28 18:47:36
Autor: boukun
Dwóch złodzieji, dwóch uczciwych
Klingenberg am Main, rok 1987, początek emigracji w Niemczech. Od lewej Piotruś, ja, Tosiek i Kuba, goli i wesoli. Koledzy wiedzieli jak się dobrze ubrać..., z 65 DM Taschengeldu/Monat.
http://boukun.wrzuta.pl/obraz/yZwx0TKmzS/klingenberg
Od lewej: Piotruś, ja, Tosiek i Kuba. Piotruś i Kuba jumali ile się da w sklepach, stąd takie ładne ciuszki mają na sobie.

boukun

Data: 2009-03-28 11:13:48
Autor: Tzva Adonai
On 28 Mar, 18:47, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Od lewej: Piotruś, ja, Tosiek i Kuba. Piotruś i Kuba jumali ile się da w
sklepach, stąd takie ładne ciuszki mają na sobie.

Polactwo...

Data: 2009-03-28 19:23:56
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:b8744153-ecc4-4c1a-a61f-19b3129d2bc6b16g2000yqb.googlegroups.com...
On 28 Mar, 18:47, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Od lewej: Piotruś, ja, Tosiek i Kuba. Piotruś i Kuba jumali ile się da w
sklepach, stąd takie ładne ciuszki mają na sobie.

Polactwo...
-- -- -- -- -- -- -
Tośka ubierali przy okazji, ja
miałem Piotrusia kurtkę na sobie.

boukun

Data: 2009-03-28 21:01:21
Autor: Andy

"boukun" <boukun@neostrada.pl> schrieb im Newsbeitrag news:gqlqh1$4lf$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

A i tak z ciebie najwieksza kurwa....

Data: 2009-03-28 21:10:53
Autor: boukun

Użytkownik "Andy" <puci@puciu.de> napisał w wiadomości news:gqlvo2$aef$1news01.versatel.de...

[...]

Aj, waj, Andy..., kurwa, kurwie łba nie urwie.

boukun

Data: 2009-03-28 21:36:51
Autor: Spawacz

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości
[...]

Skoro tak się chwalisz swoim "męczeństwem"...
Na podstawie jakich przepisów wyemigrowałeś?
Jaki miałeś paszport, z jaką wizą?
BTW, ja złożyłem wniosek o wydanie paszportu w 87, a dostałem go,
ten paszport ma się rozumieć, po 3 latach, czyli w 90.

--
Spawacz

Data: 2009-03-28 21:45:49
Autor: boukun

Użytkownik "Spawacz" <ćułm@kóńtó.pł> napisał w wiadomości news:gqm1p3$icg$1inews.gazeta.pl...

[...]

Jaja sobie robisz? W 1987 roku wypuszczali wszystkich, kto tylko chciał. Wtedy była największa ówczesna emigracja z polski. Ja złożyłem wniosek o paszport najpierw wykupując wucieczkę promem z Orbisu do danii i Hamburga. Potem wycofałem ten wniosek za namową kolegi Greka, który mi załatwił lewą wizę do berlina Zachodniego na 2 miesiące, na jeden miesiąc do Berlina można było wyjechać nawet bez wizy. W paszportowym wiedzieli, że chcę uciekać, bo jeden wniosek wycofałem, a drugi złożyłem o wyjazd na zaproszenie. Wtedy wypuszczali wszystkich, nawet przestępców, żeby się tylko pozbyć krnąbrnej młodzieży z Polski, żeby im Polacy nie przeszkadzali w planowanym rozbiorze Polski. Mam do tej pory jeszcze bilet z Warszawy do Berlina, do upragnionej "wolności"..., zaraz go zeskanuję i wrzucę na wrzutę.

boukun

Data: 2009-03-28 22:12:41
Autor: Piotr
Dnia Sat, 28 Mar 2009 21:45:49 +0100, boukun napisał(a):

Jaja sobie robisz? W 1987 roku wypuszczali wszystkich, kto tylko chciał.

To ty sobie robisz jajeczka, co ty myślisz picerze, że tylko ty masz
pamięć?
Wyjeżdżał ten, który dostał paszport. Nie każdy dostał, w 1987 roku było
jeszcze bardzo dużo odmów, ja dostałem paszport dopiero 1990 roku.
pz
Piotr
PS. Natomiast ci, którzy kapowali ubecji, to rzeczywiście mieli o paszport
łatwiej.

Data: 2009-03-28 22:31:47
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:j7g7jr1nrig1$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Błaźnie, nie błaznuj. Każdy kto chciał wyjeżdżał na wycieczki lub inaczej. Niemcy zatrzęsione były wtedy Polakami, emigrowało nas w 1987 roku około 300 tysięcy. Na samym Heimie w Erlenbachu było nas około 30 Polaków, a w Zirndorfie, centrali azylanckiej rotacyjnie koło 300-400.

boukun

Data: 2009-03-28 22:40:01
Autor: Piotr
Dnia Sat, 28 Mar 2009 22:31:47 +0100, boukun napisał(a):

[...]

Fakt, że wyjechało trochę bokuństwa i narobili tyle dziadostwa, że do
dzisiaj wstyd się gdziekolwiek pokazać, o Zirndorfie nie wspominając. Ale jak ci piszę szmendziarzu, że nie wszyscy, to nie wszyscy. Wpuszczali
kapusiów za zasługi i bokuństwo, bo wy i tak nikomu nie byliśta potrzebni,
a tylko robiliśta wstyd, nawet za komuny. Ktoś te radia, szwedki i beretki
przecie nosił, nie? Aaa i wieśniackie dzwony.
pz
Piotr
PS. Taki Geremek to już w sześćdziesiątych latach, sobie do hameryki
pojechał, z rodziną... Może ty do tej działki wyjeżdżających należysz?

Data: 2009-03-28 22:51:17
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1qlsw08gjn1su.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Głąb jesteś kapuściany. Największy wstyd, to robili Piotrusie w Magdalence, a hańba się ciągnie za wami do dziś i dlatego mamy teraz jeszcze większą emigrację jak w latach '80, milionami spierdalają ludzie z tego niewolniczego kraju. Mosty to jeszcze od Hitlera nie remontowane...

boukun

Data: 2009-03-28 23:10:27
Autor: Piotr
Dnia Sat, 28 Mar 2009 22:51:17 +0100, boukun napisał(a):

[...]

Mnie nie wypuścili z Polski do 1990 roku, więc się tak nie rozpędzaj
jumaczu. Nie byłem pieszczochem komuny, jak bokuństwo, i nie jestem
pieszczochem dzisiejszego systemu. A takiemu jak ty, to wszędzie dobrze,
he, he.
Bokuństwo w rajchu robiło dziadostwo tam, a reszta tu w Magdalence i gdzie
się tylko dało.
pz
Piotr
A mosty trzeba było naprawiać a nie szmendzić i pić, kto wam zabraniał
bokun? Ta twoja ukochana komuna doprowadziła kraj do takiej zapaści, że
osłabiony nie umiał się obronić przed rozszarpaniem go przez bokuństwo.
To i rozszarpaliśta.

Data: 2009-03-28 23:17:13
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1g3llj1qfi8m5$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Ciebie nie "wypuścili" boś gnida dworska. Razem z geremkiem wytrzebiliscie Polaków z Polski i dorwaliście się do koryta, a teraz jeszcze narzekasz gnido, że nie ma kto na ciebie robić.

boukun

Data: 2009-03-28 23:23:51
Autor: Piotr
Dnia Sat, 28 Mar 2009 23:17:13 +0100, boukun napisał(a):

Ciebie nie "wypuścili" boś gnida dworska. Razem z geremkiem wytrzebiliscie Polaków z Polski i dorwaliście się do koryta, a teraz jeszcze narzekasz gnido, że nie ma kto na ciebie robić.

I poplułeś się, złośniku. Po gorsie.
I z tej złości już opowiadasz takie głupoty, że aż wstyd.
Po pierwsze, to ja robię na ciebie i twoje Dawidki, po drugie, to ty narzekasz cały czas, nie ja. I to tobie jest blizej do Geremka, niż mnie.
Ty sobie tę hucpę do wioskowych stosuj bokun, tu sie tylko błaźnisz.
Aaa i słowo gnida to gadaj przed lustrem, albo przy obdukcji własnych jajeczek, szuterku.
pz
Piotr

Data: 2009-03-28 23:27:06
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1lateycd6sye7.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Geremek i Kaczyński w jednym stali w Magdalence domku. Gadać to ty sobie możesz co ci ślina na język przyniesie, klawiatura wszystko przyjmie. Ten kto broni władzy, a przeciw narodowi wystepuje, ten gnida dworska,
boukun

Data: 2009-03-28 23:31:25
Autor: Piotr
Dnia Sat, 28 Mar 2009 23:27:06 +0100, boukun napisał(a):

Ten kto broni władzy, a przeciw narodowi wystepuje, ten gnida dworska,

Ja nie wiem co to takiego, te "gnidy dworskie", ale musisz strasznie
cierpieć, he, he.
pz
Piotr

Data: 2009-03-28 23:33:48
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:mtm82jfvy6nr$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

A Janosika nie oglądałeś? To taka pyzdra wysługująca się dworowi jak ty!

boukun

Data: 2009-03-28 23:19:39
Autor: boukun
[...]

Co robił przez 20 lat Kaczyński i Piotrusie? Kto rujnuje przez 20 lat doszczętnie ten kraj, naród czy gospodarz? I co baranie, na co twój idol chce tym razem wziąć naród, że kiedy mu w końcu się uda dobrze gospodarzyć?

boukun

Data: 2009-03-28 22:58:48
Autor: boukun
[...]

Widzisz Piotrusiu pojebany, ty za kapusiów masz 300 tysięczną rzeszę zgnębionych, prostych Polaków, a włodarzy masz za zbawców. Dlatego pozostaniesz bucem do końca życia. Fakt, że 50% z tych zgnębionych Polaków, potem w Niemczech sprzedawała znienawidzoną Polskę, a Stolzman im wszystkim "wybaczył" i zawarł umowę z Niemcami o niepisanej "amnestii".

boukun

Data: 2009-03-28 22:22:13
Autor: boukun
[...]

Masz tu mój bilet na wolny Zachód http://boukun.wrzuta.pl/obraz/rkmWtGsoS2/bilet
http://boukun.wrzuta.pl/obraz/tgBvGG1ZOs/bilet2
http://boukun.wrzuta.pl/obraz/7FJNDNTcgw/bilet3

Moja ucieczka na Zachód miała miejsce w nocy z 2-go na 3-go lutego 1987 roku. Granicę polsko-DDrowską przekroczyłem już po północy, 3-go marca 1987 roku.
boukun

Data: 2009-03-28 22:54:01
Autor: boukun
Dwóch złodzieji, dwóch uczciwych

Użytkownik "Polok_prawdziwy" <Baca_nowocesny@patryjot.pol> napisał w wiadomości news:o4i2a6-gl8.ln1server.linuxfan.de...
boukun wrote:

Powidz mi BOCKUWENDZONY, poco właściwie wtym 87-mym do tych Miemiec
wyjezdzołeś...?

Bo byłem młody i chciałem świata użyć i zarobić. I zarobiłem i pokazałem rodzicom, że potrafię osiągnąć swój cel, wybudować dom dla rodziny w ojczyźnie. I rodzice byli dumni z syna...

boukun

Data: 2009-03-28 23:15:22
Autor: Piotr
Dwóch złodzieji, dwóch uczciwych
Dnia Sat, 28 Mar 2009 23:06:04 +0100, Polok_prawdziwy napisał(a):

Som porem dutkuw tak sem dorobiłem...

Kolejny jumacz z Zirndorfu? Swój do swego ciągnie, załużta ZJKSiU, czyli
Związek Jumających Każdy Sklep i Urząd.
pz
Piotr

Data: 2009-03-28 23:18:04
Autor: raff
Dwóch złodzieji, dwóch uczciwyc h
Som porem dutkuw tak sem dorobiłem...

Kolejny jumacz z Zirndorfu? Swój do swego ciągnie, załużta ZJKSiU, czyli
Związek Jumających Każdy Sklep i Urząd.

Nazwac cos Juma i juz brzmi super.

Kradziez to kradziez, a ci tutaj sa pospolitymi zlodziejami.

R.

Data: 2009-03-28 23:20:41
Autor: boukun

boukun wrote:

[...]

Zrestom...
- wuwcas SOXY modne były...

Som porem dutkuw tak sem dorobiłem...

To ino Pietroski i inkse PiSiki wydzierajom siem tukej i cekajom, az im
MANNA znieba spadnie...

"Bo łonym siem nalezy, bo KAPIOTULISTY SOM"...!!!

Duraki...

Złodzieje, kanalie i szubrawcy...

boukun

Data: 2009-03-29 04:24:56
Autor: Marian
Dwóch złodzieji, dwóch uczciwych

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości
[...]
Jaja sobie robisz? W 1987 roku wypuszczali wszystkich, kto tylko chciał.

Znam takich, którzy od ręki dostawali paszport nawet parę dni po 13 grudnia
81.

wycofałem ten wniosek za namową kolegi Greka, który mi załatwił lewą wizę
do berlina Zachodniego na 2 miesiące, na jeden miesiąc do Berlina można
było wyjechać nawet bez wizy.

Lewa wiza? Może do Berlina Ost? :-) Zrób jej skan i wrzuć najlepiej z
rachunkiem za  to załatwienie.

Mam do tej pory jeszcze bilet z Warszawy do Berlina, do upragnionej
"wolności"...,

Z tym cudzysłowem jaja sobie robisz?

--

Spawacz

Data: 2009-03-29 07:47:26
Autor: boukun

Użytkownik "Marian" <krańtór@póćżtą.óńęt.pł> napisał w wiadomości
[...]

Brawa za spostrzegawczość, lewe zaproszenie miało być, co wynika także z drugiego zdania, że drugi wniosek złożyłem o wyjazd na zaproszenie (to lewe). Skan tej karty wyjazdu do wymyślonej Erna Riewe zapodałem. Na podstawie tego lewego zaproszenia dostałem legalną wizę w Warszawie na dwa miesiące do Berlina Zachodniego, na miesiąc można było wyjechać bez wizy. Grek mnie naciągnął na 50 tys. złotych. Z Konsulatu w Warszawie pojechałem tego samego dnia prosto na Zachód.

Mam do tej pory jeszcze bilet z Warszawy do Berlina, do upragnionej
"wolności"...,

Z tym cudzysłowem jaja sobie robisz?

-- Spawacz

Wolność była złudna, na początku wszystko lśniło, ale z czasem okazało się, że jesteśmy cudzoziemcy ludźmi drugiej kategorii. W Polsce Polacy też są ludźmi drugiej kategorii, a niby jesteśmy u siebie...
I taki pieski los Polaka...

boukun

Data: 2009-03-29 04:29:48
Autor: Andrzej Kokakolski
boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):
[...]

Ale towarzystwo! Nie ma sie czym chwalic Panie boukun. Dwoch zlodziei, jeden
korzystajacy z kradziezy i jeden, ktory teraz "juma" panstwo polskie.

AK

Data: 2009-03-29 07:49:00
Autor: boukun

,
[...]

Sobie państwo, tylko z czego to państwo może szary człowiek "jumać"?

boukun

Data: 2009-03-29 13:52:06
Autor: ColgatesBilly

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:gqloct$1m0$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

A Szarik... to pies?

;)

'P-Kol

Data: 2009-03-29 13:43:44
Autor: Piotr
Dwóch złodzieji, dwóch uczciwych
Dnia Sun, 29 Mar 2009 13:52:06 +0300, ColgatesBilly napisał(a):

A Szarik... to pies?

Tu masz Szarika (ten z lewej) :-))
http://boukun.wrzuta.pl/obraz/pjkRKVPkHw/
pzdr
Piotr

Data: 2009-03-29 13:45:05
Autor: Piotr
Dnia Sun, 29 Mar 2009 13:43:44 +0200, Piotr napisał(a):

Tu masz Szarika (ten z lewej) :-))
http://boukun.wrzuta.pl/obraz/pjkRKVPkHw/

Nieee, kurna! Ten z prawej... Niewyraźna ta fota, psia mać.
pzdr
Piotr

Data: 2009-03-30 13:27:22
Autor: Vic
boukun wrote:
Od lewej: Piotruś, ja, Tosiek i Kuba. Piotruś i Kuba jumali ile się da w sklepach, stąd takie ładne ciuszki mają na sobie.

Wyglądacie jak 4 gejów przy fontannie.

No może ten drugi z lewej bardziej na buraka wygląda niż geja...

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-30 21:43:11
Autor: boukun

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:gqqas1$2ar$4mx1.internetia.pl...
boukun wrote:
[...]

A zgejował się tylko jeden, Piorruś z lewej, he, he, ale to wiele później miało miejsce. To zdjęcie ma 22 lata prawie.

boukun

Data: 2009-03-31 11:00:39
Autor: Vic
boukun wrote:
A zgejował się tylko jeden, Piorruś z lewej, he, he, ale to wiele później miało miejsce.

Reszta wciaz kryptogeje?

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."