Dwóch złodzieji, dwóch uczciwych

Data: 2009-03-29 04:29:48
Autor: Andrzej Kokakolski
Dwóch złodzieji, dwóch uczciwych
Klingenberg am Main, rok 1987, pocz±tek emigracji w Niemczech. Od lewej
Piotru¶
, ja, Tosiek i Kuba, goli i wesoli. Koledzy wiedzieli jak się dobrze
ubrać..., z
65 DM Taschengeldu/Monat.
http://boukun.wrzuta.pl/obraz/yZwx0TKmzS/klingenberg
Od lewej: Piotru¶, ja, Tosiek i Kuba. Piotru¶ i Kuba jumali ile się da w sklepach, st±d takie ładne ciuszki maj± na sobie.

Ale towarzystwo! Nie ma sie czym chwalic Panie boukun. Dwoch zlodziei, jeden
korzystajacy z kradziezy i jeden, ktory teraz "juma" panstwo polskie.

AK

Data: 2009-03-29 07:49:00
Autor: boukun
Dwóch złodzieji, dwóch uczciwych

Użytkownik "Andrzej Kokakolski" <kokakolski@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gqmtfr$5nm$1inews.gazeta.pl...

,
[...]

Sobie państwo, tylko z czego to państwo może szary człowiek "jumać"?

boukun

Dwóch złodzieji, dwóch uczciwych