Dwoje Polak闚 zmar這 podczas nurkow ania w Norwegii

Data: 2010-05-05 01:52:06
Autor: SHARMDIVER.PL
On 2010-05-03 18:35, Marcin Ni鄂iewicz wrote:
http://tinyurl.com/3yd3xpj

Witam,

Jakie mog by przyczyny wypadku nurkowego OSTATNIEGO DNIA pobytu i nurkowania w POLSKIEJ "zorganizowanej" grupie mo瞠 si domy郵acie?

Pierwsze trzy osoby kt鏎e trafnie odgadn pow鏚 wypadku otrzymaj 20% upustu na pakiet nurkowy w luksusowej bazie

www.sharmdiver.pl

ps. konkurs sprawdzi jakie s Wasze wiadomo軼i o niebezpiecznych zachowaniach rodak闚 przy nurkowaniu..

Data: 2010-05-05 11:34:44
Autor: WW
Dwoje Polak籀w zmaro podczas nurkowan ia w Norwegii
On 2010-05-03 18:35, Marcin Nikiewicz wrote:
http://tinyurl.com/3yd3xpj

Witam,

Jakie mog by przyczyny wypadku nurkowego OSTATNIEGO DNIA pobytu i
nurkowania w POLSKIEJ "zorganizowanej" grupie mo髒e si domylacie?

Pierwsze trzy osoby kt籀re trafnie odgadn pow籀d wypadku otrzymaj 20%
upustu na pakiet nurkowy w luksusowej bazie

www.sharmdiver.pl

ps. konkurs sprawdzi jakie s Wasze wiadomoci o niebezpiecznych
zachowaniach rodak籀w przy nurkowaniu..

To jest niesmaczne :-(

WW

Data: 2010-05-05 02:47:24
Autor: SHARMDIVER.PL
Dwoje Polak籀w zmaro podczas nurkowan ia w Norwegii akeg
On 2010-05-03 18:35, Marcin Ni贏嚙糊iewicz wrote:
http://tinyurl.com/3yd3xpj

Witam,

Jakie mog嚙 by嚙 przyczyny wypadku nurkowego OSTATNIEGO DNIA pobytu i
nurkowania w POLSKIEJ "zorganizowanej" grupie mo贏驕e si嚙 domy贏嚙締acie?

Pierwsze trzy osoby ktre trafnie odgadn嚙 powd wypadku otrzymaj嚙 20%
upustu na pakiet nurkowy w luksusowej bazie

www.sharmdiver.pl

ps. konkurs sprawdzi jakie s Wasze wiadomo贏嚙箱i o niebezpiecznych
zachowaniach rodakw przy nurkowaniu..

To jest niesmaczne :-(

WW

Mozie to uratuje komu 髒ycie.

Jak pisaem o tym ze prowadzenie kurs籀w OWD w Sharks Bay w Sharm jest BARDZO NIEBEZPIECZNE wielu "specjalist籀w" z tej listy opluwao mnie.
I co? Dwoje polak籀w zmielonych tam przez uszkodzone ruby lodzi arabskiego centrum nastawionego na "tanio" i "tanich" polak籀w z polskim instruktorem na pokadzie..

Jakie przeprosiny tych co pluli??

Wolne 髒arty

Data: 2010-05-05 12:00:44
Autor: WW
On 2010-05-03 18:35, Marcin Ni贏嚙糊iewicz wrote:
http://tinyurl.com/3yd3xpj

[...]

Zamiar chwalebny, ale chyba moge znale驕 inn form.
Ta nie jest najszczliwsza :-(

Pozdrawiam
WW

Data: 2010-05-05 13:02:50
Autor: SHARMDIVER.PL
On 2010-05-03 18:35, Marcin Ni禳髒kiewicz wrote:
http://tinyurl.com/3yd3xpj

Witam,

Jakie mog嚙衝髒 by嚙衝髒 przyczyny wypadku nurkowego OSTATNIEGO DNIA
pobytu i
nurkowania w POLSKIEJ "zorganizowanej" grupie mo禳贏e si嚙衝髒
domy禳髒lacie?

Pierwsze trzy osoby kt嚙衝對蕭re trafnie odgadn嚙衝髒 pow嚙衝對蕭d wypadku
otrzymaj嚙衝髒
20%
upustu na pakiet nurkowy w luksusowej bazie

www.sharmdiver.pl

ps. konkurs sprawdzi jakie s Wasze wiadomo禳髒ci o niebezpiecznych
zachowaniach rodak嚙衝對蕭w przy nurkowaniu..

To jest niesmaczne :-(

WW

Mozie to uratuje komu贏嚙 贏驕ycie.

Zamiar chwalebny, ale chyba mog贏嚙箴贏嚙 znale贏嚙 inn嚙 form嚙.
Ta nie jest najszcz嚙衝對蕭liwsza :-(

Pozdrawiam
WW

Co proponujesz?

Data: 2010-05-05 12:09:50
Autor: WW
Dwoje Polak籀w zmaro podczas nurkowan ia w Norwegii akeg
W dniu 2010-05-05 13:02, SHARMDIVER.PL pisze:

Co proponujesz?

Mo髒e lepiej zaczeka do ustalenia przyczyn i profesjonalnie je zanalizowa?
Z dowiadczenia wiem, 髒e czsto nawet obecni na miejscu nie maja pojcia co si naprawd wydarzyo.

Pozdrawiam
WW

Data: 2010-05-05 13:22:16
Autor: SHARMDIVER.PL
On 2010-05-05 13:09, WW wrote:
W dniu 2010-05-05 13:02, SHARMDIVER.PL pisze:

Co proponujesz?

Mo贏驕e lepiej zaczeka嚙 do ustalenia przyczyn i profesjonalnie je
zanalizowa嚙?
Z do贏嚙緩iadczenia wiem, 贏驕e cz嚙編to nawet obecni na miejscu nie maja
poj嚙箱ia co si嚙 naprawd嚙 wydarzy贏嚙緻.

Pozdrawiam
WW

Tu nie chodzilo o to.
Zamierzeniem jest podanie przez nurk籀w prawdopodobnych przyczyn opartych na tym JAKIE ZACHOWANIA WIDZA podczas nurkowa..

I zobaczymy czy trafia..

A daje upust od upustu jako nagrod.
Wczoraj rozmawiaem z przedstawicielami biur turystycznych.
Jak powiedzieli: na wikszo Polak籀w nie dziaa sowo "jako" "bezpieczestwo" a " gigantyczna zni髒ka" "najtaniej" "darmo"

www.sharmdiver.pl
Nurkuj bezpiecznie z najlepszymi

Data: 2010-05-05 13:06:15
Autor: WW
W dniu 2010-05-05 12:22, SHARMDIVER.PL pisze:
On 2010-05-05 13:09, WW wrote:
[...]

Jeli dobrze zrozumiaem, chodzi raczej o zachowanie przed nurkowaniem (wieczorna/po髒egnalna impreza +alkohol) ni髒 podczas nurkowania.

[...]

I nie ma si co dziwi, bo po pierwsze dzisiaj takie stwierdzenia jak "bezpieczestwo" bardzo  si zdewaluowao a "jako" jest niewyegzekwowalna od polskich biur turystycznych.
Natomiast kasa jest mierzalna jak najbardziej.  :-P

Pozdrawiam
WW

Data: 2010-05-05 12:55:23
Autor: MarcinJK
SHARMDIVER.PL pisze:

Jakie mog by przyczyny wypadku nurkowego OSTATNIEGO DNIA pobytu i nurkowania w POLSKIEJ "zorganizowanej" grupie mo瞠 si domy郵acie?

Pomijaj帷 ca陰 reszt teorii i hipotez, abstrahuj帷 od "Polskiej" grupy wypadek "ostatniego dnia" co zaznaczy貫 dobitnie teoretycznie mo瞠 si wi您a z niezachowaniem limit闚 czasowych mi璠zy poszczeg鏊nymi nurkowaniami, co w po陰czeniu z zimn wod mog這 spowodowa du穎 wi瘯sze st篹enie azotu niz wynika這 by to tabel czy prostych komputerk闚.
Nie chc zni磬i, po prostu napisa貫m swoje zdanie ...

--
Marcin

Data: 2010-05-05 14:06:11
Autor: SHARMDIVER.PL
On 2010-05-05 13:55, MarcinJK wrote:
SHARMDIVER.PL pisze:

[...]

Ok Jak wygrasz b璠ziesz m鏬 przekaza ja innej osobie

www.sharmdiver.pl
Nurkuj bezpiecznie z profesjonalistami

Data: 2010-05-08 17:10:21
Autor: Agata
Dwoje Polak闚 zmar這 podczas nurkowania w Norwegii
Ok Jak wygrasz b璠ziesz m鏬 przekaza ja innej osobie

www.sharmdiver.pl
Nurkuj bezpiecznie z profesjonalistami

Matole!!! (to do JD, jakby ktos mial watpliwosci) Ogarnij sie! Teleturniej robisz sobie z ludzkiej tragedii???
Uszanuj cudze cierpienie.
Czy nawet tragiczny wypadek wykorzystujesz, zeby reklamowac swoja wspaniala, jedynie sluszna baze???
Ktos napisal ci chyba zbyt delikatnie, ze to niesmaczne - nie zrozumiales, bo dalej brniesz w temat kompromitujac sie!

Agata

Data: 2010-05-05 20:41:31
Autor: antysharmdiver
[...]

Jakie mog by przyczyny pisania debilnych, prowokacyjnych post闚?
Co autor mia na my郵i pisz帷 ten post? Czy udaje, 瞠 wszyscy s debilami i nie
wiedz, co mia na my郵i, czy sam jest debilem, kt鏎y nie wiedzia o co mu chodzi?

A mo瞠 pytanie dotyczy這 konkretnie jego "zorganizowanych" wyjazd闚 Polak闚 do
jego jedynie s逝sznej, luksusowej bazy?

P.S. Je瞠li chodzi這 o ten konkretny wyjazd to z tego co wiem pobyt rozpocz掖
si 1 maja, a mia zako鎍zy si 8 maja, wi璚 chyba sharmdiver nie mia na my郵i
konkretnie tego zdarzenia?
Mo瞠 sharmdiver sam odpowie na pytania, kt鏎e zada, a sw鎩 rabat wsadzi sobie w
sam 鈔odek dupy? Jak my郵icie - czy dobry pomys?

Data: 2010-05-05 21:43:48
Autor: PAwe
> [...]

nie
wiedz, co mia na my郵i, czy sam jest debilem, kt鏎y nie wiedzia o co mu

Trafi貫 w samo sedno. jasiu jest debilem tyle 瞠 nie ma 鈍iadomosci tego stanu umys逝.

jetem za

Data: 2010-05-10 21:47:33
Autor: info
hmm...
On 2010-05-03 18:35, Marcin Ni鄂iewicz wrote:
> [...]

www.sharmdiver.pl

ps. konkurs sprawdzi jakie s Wasze wiadomo軼i o niebezpiecznych zachowaniach rodak闚 przy nurkowaniu..

mia貫m nie odpisywa na posty tego go軼ia ale...
pozna貫m osobi軼ie osob kt鏎a opowiada豉 mi ciekawe rzeczy, o nurkowaniach z toba. twierdzisz 瞠 os鏏 pod wp造wem alkocholu nie bierzesz na nurkowania. hmmm... ciekawe. ja s造sza軛 ca趾iem cos odmiennego. no ale kasa jest kasa, wi璚 nie pierdol tutaj sznowny najlepszy panie instruktorze ssi w egipcie ze jeste swi皻y bo nie jeste. nie do嗆 瞠 najdro窺zy, to jeszcze pieprzysz farmazony.  mo瞠 zdarzy這 ci si raz, i raz zostawi貫 kogo na morzu, i tylko raz ola貫 kljent闚 itd itd ko鎍a nie wida. mariusz

--

Dwoje Polak闚 zmar這 podczas nurkow ania w Norwegii