Dwoje Polak闚 zmar這 podczas nurkowania w Norwegii

Data: 2010-05-03 16:35:46
Autor: Marcin Ni鄂iewicz
Dwoje Polak闚 zmar這 podczas nurkowania w Norwegii
Data: 2010-05-03 23:47:47
Autor: jacekzachara
Dwoje Polak闚 zmar這 podczas nurkowania w Norwegii
http://tinyurl.com/3yd3xpj

Faktycznie, sezon si ju zacz掖...
Przykro 瞠 tak nieszcz窷liwie.
Poz. Jacek

Data: 2010-05-04 09:39:23
Autor: pnk
On 3 Maj, 18:35, "Marcin Ni鄂iewicz" <no...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
http://tinyurl.com/3yd3xpj

--
Wys豉no z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

Zgine豉 Ola (Aleksandra. O.) wraz z partnerem (tak瞠 w 篡ciu). Wydaje
mi si to absolunie absurdalne - nurkowa豉 nie od wczoraj, przed
wyjazdem m闚i豉 瞠 b璠zie si cieszy rybkami i pomaga swojemu
partnerowi (鈍ierzy OWD),
Mo瞠 organizator co napisze?

pnk

Data: 2010-05-04 20:42:07
Autor: Janina Kolina
Dwoje Polak闚 zmar這 podczas nurkowania w Norwegii
Mo瞠 organizator co napisze?

jak znam 篡cie to wstrzyma si do wyroku sondu

jk

Data: 2010-05-05 09:40:09
Autor: Jan Werbi雟ki
Dwoje Polak闚 zmar這 podczas nurkowania w Norwegii
U篡tkownik "pnk" <pnowinow@wp.pl> napisa w wiadomo軼i news:c3104a34-3d33-4de9-bc4d-

-- -- -- -- -

OWD? Ciekawe z jakiej to organizacji?

--
Jan Werbi雟ki       O0oo....._[:]) bul, bul, bul
Prywatna http://www.janwer.com/

Data: 2010-05-05 01:52:06
Autor: SHARMDIVER.PL
On 2010-05-03 18:35, Marcin Ni鄂iewicz wrote:
http://tinyurl.com/3yd3xpj

Witam,

Jakie mog by przyczyny wypadku nurkowego OSTATNIEGO DNIA pobytu i nurkowania w POLSKIEJ "zorganizowanej" grupie mo瞠 si domy郵acie?

Pierwsze trzy osoby kt鏎e trafnie odgadn pow鏚 wypadku otrzymaj 20% upustu na pakiet nurkowy w luksusowej bazie

www.sharmdiver.pl

ps. konkurs sprawdzi jakie s Wasze wiadomo軼i o niebezpiecznych zachowaniach rodak闚 przy nurkowaniu..

Data: 2010-05-05 11:34:44
Autor: WW
Dwoje Polak籀w zmaro podczas nurkowan ia w Norwegii
On 2010-05-03 18:35, Marcin Nikiewicz wrote:
http://tinyurl.com/3yd3xpj

Witam,

Jakie mog by przyczyny wypadku nurkowego OSTATNIEGO DNIA pobytu i
nurkowania w POLSKIEJ "zorganizowanej" grupie mo髒e si domylacie?

Pierwsze trzy osoby kt籀re trafnie odgadn pow籀d wypadku otrzymaj 20%
upustu na pakiet nurkowy w luksusowej bazie

www.sharmdiver.pl

ps. konkurs sprawdzi jakie s Wasze wiadomoci o niebezpiecznych
zachowaniach rodak籀w przy nurkowaniu..

To jest niesmaczne :-(

WW

Data: 2010-05-05 02:47:24
Autor: SHARMDIVER.PL
Dwoje Polak籀w zmaro podczas nurkowan ia w Norwegii akeg
On 2010-05-03 18:35, Marcin Ni贏嚙糊iewicz wrote:
http://tinyurl.com/3yd3xpj

Witam,

Jakie mog嚙 by嚙 przyczyny wypadku nurkowego OSTATNIEGO DNIA pobytu i
nurkowania w POLSKIEJ "zorganizowanej" grupie mo贏驕e si嚙 domy贏嚙締acie?

Pierwsze trzy osoby ktre trafnie odgadn嚙 powd wypadku otrzymaj嚙 20%
upustu na pakiet nurkowy w luksusowej bazie

www.sharmdiver.pl

ps. konkurs sprawdzi jakie s Wasze wiadomo贏嚙箱i o niebezpiecznych
zachowaniach rodakw przy nurkowaniu..

To jest niesmaczne :-(

WW

Mozie to uratuje komu 髒ycie.

Jak pisaem o tym ze prowadzenie kurs籀w OWD w Sharks Bay w Sharm jest BARDZO NIEBEZPIECZNE wielu "specjalist籀w" z tej listy opluwao mnie.
I co? Dwoje polak籀w zmielonych tam przez uszkodzone ruby lodzi arabskiego centrum nastawionego na "tanio" i "tanich" polak籀w z polskim instruktorem na pokadzie..

Jakie przeprosiny tych co pluli??

Wolne 髒arty

Data: 2010-05-05 12:00:44
Autor: WW
On 2010-05-03 18:35, Marcin Ni贏嚙糊iewicz wrote:
http://tinyurl.com/3yd3xpj

[...]

Zamiar chwalebny, ale chyba moge znale驕 inn form.
Ta nie jest najszczliwsza :-(

Pozdrawiam
WW

Data: 2010-05-05 13:02:50
Autor: SHARMDIVER.PL
On 2010-05-03 18:35, Marcin Ni禳髒kiewicz wrote:
http://tinyurl.com/3yd3xpj

Witam,

Jakie mog嚙衝髒 by嚙衝髒 przyczyny wypadku nurkowego OSTATNIEGO DNIA
pobytu i
nurkowania w POLSKIEJ "zorganizowanej" grupie mo禳贏e si嚙衝髒
domy禳髒lacie?

Pierwsze trzy osoby kt嚙衝對蕭re trafnie odgadn嚙衝髒 pow嚙衝對蕭d wypadku
otrzymaj嚙衝髒
20%
upustu na pakiet nurkowy w luksusowej bazie

www.sharmdiver.pl

ps. konkurs sprawdzi jakie s Wasze wiadomo禳髒ci o niebezpiecznych
zachowaniach rodak嚙衝對蕭w przy nurkowaniu..

To jest niesmaczne :-(

WW

Mozie to uratuje komu贏嚙 贏驕ycie.

Zamiar chwalebny, ale chyba mog贏嚙箴贏嚙 znale贏嚙 inn嚙 form嚙.
Ta nie jest najszcz嚙衝對蕭liwsza :-(

Pozdrawiam
WW

Co proponujesz?

Data: 2010-05-05 12:09:50
Autor: WW
Dwoje Polak籀w zmaro podczas nurkowan ia w Norwegii akeg
W dniu 2010-05-05 13:02, SHARMDIVER.PL pisze:

Co proponujesz?

Mo髒e lepiej zaczeka do ustalenia przyczyn i profesjonalnie je zanalizowa?
Z dowiadczenia wiem, 髒e czsto nawet obecni na miejscu nie maja pojcia co si naprawd wydarzyo.

Pozdrawiam
WW

Data: 2010-05-05 13:22:16
Autor: SHARMDIVER.PL
On 2010-05-05 13:09, WW wrote:
W dniu 2010-05-05 13:02, SHARMDIVER.PL pisze:

Co proponujesz?

Mo贏驕e lepiej zaczeka嚙 do ustalenia przyczyn i profesjonalnie je
zanalizowa嚙?
Z do贏嚙緩iadczenia wiem, 贏驕e cz嚙編to nawet obecni na miejscu nie maja
poj嚙箱ia co si嚙 naprawd嚙 wydarzy贏嚙緻.

Pozdrawiam
WW

Tu nie chodzilo o to.
Zamierzeniem jest podanie przez nurk籀w prawdopodobnych przyczyn opartych na tym JAKIE ZACHOWANIA WIDZA podczas nurkowa..

I zobaczymy czy trafia..

A daje upust od upustu jako nagrod.
Wczoraj rozmawiaem z przedstawicielami biur turystycznych.
Jak powiedzieli: na wikszo Polak籀w nie dziaa sowo "jako" "bezpieczestwo" a " gigantyczna zni髒ka" "najtaniej" "darmo"

www.sharmdiver.pl
Nurkuj bezpiecznie z najlepszymi

Data: 2010-05-05 13:06:15
Autor: WW
W dniu 2010-05-05 12:22, SHARMDIVER.PL pisze:
On 2010-05-05 13:09, WW wrote:
[...]

Jeli dobrze zrozumiaem, chodzi raczej o zachowanie przed nurkowaniem (wieczorna/po髒egnalna impreza +alkohol) ni髒 podczas nurkowania.

[...]

I nie ma si co dziwi, bo po pierwsze dzisiaj takie stwierdzenia jak "bezpieczestwo" bardzo  si zdewaluowao a "jako" jest niewyegzekwowalna od polskich biur turystycznych.
Natomiast kasa jest mierzalna jak najbardziej.  :-P

Pozdrawiam
WW

Data: 2010-05-05 12:55:23
Autor: MarcinJK
SHARMDIVER.PL pisze:

Jakie mog by przyczyny wypadku nurkowego OSTATNIEGO DNIA pobytu i nurkowania w POLSKIEJ "zorganizowanej" grupie mo瞠 si domy郵acie?

Pomijaj帷 ca陰 reszt teorii i hipotez, abstrahuj帷 od "Polskiej" grupy wypadek "ostatniego dnia" co zaznaczy貫 dobitnie teoretycznie mo瞠 si wi您a z niezachowaniem limit闚 czasowych mi璠zy poszczeg鏊nymi nurkowaniami, co w po陰czeniu z zimn wod mog這 spowodowa du穎 wi瘯sze st篹enie azotu niz wynika這 by to tabel czy prostych komputerk闚.
Nie chc zni磬i, po prostu napisa貫m swoje zdanie ...

--
Marcin

Data: 2010-05-05 14:06:11
Autor: SHARMDIVER.PL
On 2010-05-05 13:55, MarcinJK wrote:
SHARMDIVER.PL pisze:

[...]

Ok Jak wygrasz b璠ziesz m鏬 przekaza ja innej osobie

www.sharmdiver.pl
Nurkuj bezpiecznie z profesjonalistami

Data: 2010-05-08 17:10:21
Autor: Agata
Dwoje Polak闚 zmar這 podczas nurkowania w Norwegii
Ok Jak wygrasz b璠ziesz m鏬 przekaza ja innej osobie

www.sharmdiver.pl
Nurkuj bezpiecznie z profesjonalistami

Matole!!! (to do JD, jakby ktos mial watpliwosci) Ogarnij sie! Teleturniej robisz sobie z ludzkiej tragedii???
Uszanuj cudze cierpienie.
Czy nawet tragiczny wypadek wykorzystujesz, zeby reklamowac swoja wspaniala, jedynie sluszna baze???
Ktos napisal ci chyba zbyt delikatnie, ze to niesmaczne - nie zrozumiales, bo dalej brniesz w temat kompromitujac sie!

Agata

Data: 2010-05-05 20:41:31
Autor: antysharmdiver
[...]

Jakie mog by przyczyny pisania debilnych, prowokacyjnych post闚?
Co autor mia na my郵i pisz帷 ten post? Czy udaje, 瞠 wszyscy s debilami i nie
wiedz, co mia na my郵i, czy sam jest debilem, kt鏎y nie wiedzia o co mu chodzi?

A mo瞠 pytanie dotyczy這 konkretnie jego "zorganizowanych" wyjazd闚 Polak闚 do
jego jedynie s逝sznej, luksusowej bazy?

P.S. Je瞠li chodzi這 o ten konkretny wyjazd to z tego co wiem pobyt rozpocz掖
si 1 maja, a mia zako鎍zy si 8 maja, wi璚 chyba sharmdiver nie mia na my郵i
konkretnie tego zdarzenia?
Mo瞠 sharmdiver sam odpowie na pytania, kt鏎e zada, a sw鎩 rabat wsadzi sobie w
sam 鈔odek dupy? Jak my郵icie - czy dobry pomys?

Data: 2010-05-05 21:43:48
Autor: PAwe
> [...]

nie
wiedz, co mia na my郵i, czy sam jest debilem, kt鏎y nie wiedzia o co mu

Trafi貫 w samo sedno. jasiu jest debilem tyle 瞠 nie ma 鈍iadomosci tego stanu umys逝.

jetem za

Data: 2010-05-10 21:47:33
Autor: info
hmm...
On 2010-05-03 18:35, Marcin Ni鄂iewicz wrote:
> [...]

www.sharmdiver.pl

ps. konkurs sprawdzi jakie s Wasze wiadomo軼i o niebezpiecznych zachowaniach rodak闚 przy nurkowaniu..

mia貫m nie odpisywa na posty tego go軼ia ale...
pozna貫m osobi軼ie osob kt鏎a opowiada豉 mi ciekawe rzeczy, o nurkowaniach z toba. twierdzisz 瞠 os鏏 pod wp造wem alkocholu nie bierzesz na nurkowania. hmmm... ciekawe. ja s造sza軛 ca趾iem cos odmiennego. no ale kasa jest kasa, wi璚 nie pierdol tutaj sznowny najlepszy panie instruktorze ssi w egipcie ze jeste swi皻y bo nie jeste. nie do嗆 瞠 najdro窺zy, to jeszcze pieprzysz farmazony.  mo瞠 zdarzy這 ci si raz, i raz zostawi貫 kogo na morzu, i tylko raz ola貫 kljent闚 itd itd ko鎍a nie wida. mariusz

Data: 2010-05-05 14:37:27
Autor: SHARMDIVER.PL
On 2010-05-03 19:35, Marcin Ni鄂iewicz wrote:
http://tinyurl.com/3yd3xpj

A tak swoja droga opis BARDZO ciekawy...

Data: 2010-05-05 11:45:09
Autor: jacekplacek
Dwoje Polak闚 zmar這 podczas nurkowania w Norwegii
SHARMDIVER.PL <diveinstructor@usuntoop.pl> napisa(a):

http://tinyurl.com/37k79ao

Data: 2010-05-05 14:07:17
Autor: Janina Kolina
Dwoje Polak闚 zmar這 podczas nurkowania w Norwegii
A tak swoja droga opis BARDZO ciekawy...

witam jestem studemts Norweska i przetlumaczylem dla was:

jk

Trzech bra udzia w wypadku wczoraj, dwie kobiety i m篹czyzna w latach 30., by這 polskich turyst闚 na urlop w Bu w Jossingfjord. Kobiety i m篹czyzny zosta這 zabitych, a druga kobieta jest w szpitalu Haukeland w Bergen.

Os鏏 uczestnicz帷ych w wypadku zosta wraz z grup oko這 20 polskich turyst闚 na wakacjach w Jossingfjord. Strona ma roczne wizyty polskich turyst闚 od wiosny do p騧nej jesieni. Wed逝g wysi貫k prowadzi Aslak Moi od policji pojecha wi璚ej ni po這wa cz這nk闚 obecnej polskiej grupy turystyczne, nurkowanie Bu od czasu do czasu w trakcie pobytu.

S御iad wypadku wczoraj, Aina Bu, m闚i, 瞠 to jest trzeci 鄉iertelny wypadek ona ma do鈍iadczenie w tym samym miejscu po przeprowadzce do miejscowo軼i Bu zewn皻rznej Jossingfjord w 2002 roku. Aina Bu odnotowa豉 r闚nie dwa razy ambulansehelikopter przyszed貫m, aby przynie嗆 polskich nurk闚 nurkowania z tzw choroby po nurkowaniu w fiord.

Bob charakteryzuje zdarzenia. M闚i, 瞠 do鈍iadczy katolicki pogrzeb w j瞛yku polskim na pla篡 pewnego letniego dnia.

Przeczytaj tak瞠: Dwa 鄉iertelne wypadki w tym samym miejscu (22.05.2008)

Spektakluart

Anders Stene od Sokndal nurkowe Club jest znany w okolicy, nad i pod powierzchni wody. Powiedzia grunt闚 pod wod jest tak spektakularny jak powy瞠j.

- Terytorialno嗆 w Jossingfjord s 鈍ietne miejsca do nurkowania, w, "powiedzia.

- Przede wszystkim podwodny krajobraz, ciekawe, ze ska造, kamienne kopce i bogaty przyrody. Ponadto, w tym flyvrak z wojny w regionie.

Stene m闚i, 瞠 i jego przyjaci馧 w klubie nurkowania kilka razy rozmawiali mi璠zy sob o wypadkach z zagranicznymi nurk闚 w Bu.

Zastanawia si,

- Mamy prawdopodobnie zastanawia si, dlaczego tak wielu zgin窸o, a du瘸 grupa obcokrajowc闚 przyje盥瘸j do nurkowania, bez kontaktu z nas, kt鏎zy wiedz, w鏚 i mo瞠 udzieli porady na temat relacji ", powiedzia.

Stene m闚i morskie przez Bu r闚nie w御kie przej軼ia z silnymi pr康ami i boki g鏎y o ostrych kamieni, kt鏎e 豉two jest z豉pa i wyrwa przep造w sprz皻u nurk闚 na sobie.

Anders Stene nurkowania i jego przyjaciele znaj si na biegu, patrzyli w ramach bezpiecze雟twa. Ponadto, 瞠 przed逝穎ny nurkowania zej嗆 tak g喚boko jak w obszarze Bu.

- Dla nas, kt鏎zy znaj wysokie g鏎y i g喚bokie doliny s wspania貫 obszary do nurkowania w. Dla Polaka, musi by co najmniej du瞠 przej軼ie od p豉skich Polska do stromych g鏎 w Jossingfjord, "m闚i Anders Stene.

Centrum operacji policji w Rogaland Powiat b璠zie Aftenbladet poinformowa w poniedzia貫k wieczorem, 瞠 policja wcze郾iej wtorek ma wystarczaj帷ych informacji na temat sprawy, tworz帷 obraz, co si dzia這 przed wypadkiem.

Data: 2010-05-05 19:22:25
Autor: Lot
spierdalaj kolina
jak w temacie

Data: 2010-05-05 18:21:16
Autor:
spierdalaj kolina
Lot <Lot> napisa(a):
> jak w temacie

Jak przymiarki stroju oborowego ?

pozdrawiam rc

Data: 2010-05-06 09:20:44
Autor: Janina Kolina
spierdalaj kolina
Jak przymiarki stroju oborowego ?

olej go prosz, osoba nieipe軟osprawnma jest

jk

Data: 2010-05-13 04:06:12
Autor: 666
Dwoje Polak闚 zmarlo podczas nurkowania w Norwegii
Ty Stu-dentka si marynujesz tu na grypie.
A rodzinom raczej nie do 鄉iechu.
JaC

-- -- -

Data: 2010-07-16 21:43:18
Autor: JaC
Norwegia: przekl皻e wody zabi造 5 polskich nurk闚.

Dwoje Polak闚 zmar這 podczas nurkowania w Norwegii