Dwoje dzieci nie zyje - na co foteliki ???

Data: 2010-06-17 20:25:07
Autor: JanKo
Dwoje dzieci nie zyje - na co foteliki ???
Agent ±ćęłń󶼿 nadaje:
PO CO TE
FOTELIKI ???

Jak mówi znajomy strażak, który rozcina wraki na krajowej 10-tce, fotelik jest sygnałem by rozejrzeć się za jeszcze jednym małym ciałkiem pod fotelami zanim zacznie się rozrywać blachy, i sygnałem by starać się opanować zwykłe w takich akcjach słownictwo, szczególnie gdy przytomne dziecko siedzi obok trupa matki z urwan± głow± a ojciec bulgocze krwi±, nabity na kolumnę kierownicy.

Dwoje dzieci nie zyje - na co foteliki ???