Data: 2013-04-20 15:53:59 | |
Autor: JDX | |
Dwucalowe opony w trekkingu | |
Niedawno w innym wątku wspomniałem, że na najbliższą zimę planuję
wstawić do mojego pojazdu kolcowane Marathony 28x2.00, natomiast na przyszły sezon zwykłe Marathony w tym samym rozmiarze. Czy ktoś próbował już wstawiać opony tej szerokości do treka/crossa? Obecnie z tyłu mam 28x1.75 i tak na moje oko 2.00 też powinna się zmieścić i nie powinno być problemów o ile nie będzie się jeździć po lepkim, zapychającym błocie. Z drugiej strony, kilka dni temu byłem w moim ulubionym serwisie i koleś powiedział, że letnie 2.0 nie zmieszczą się natomiast z zimowymi 2.0 nie powinno być problemu! WTF?! |
|
Data: 2013-04-20 19:34:31 | |
Autor: qrt | |
Dwucalowe opony w trekkingu | |
JDX <jdx@onet.pl> Wrote in message:
Niedawno w innym wątku wspomniałem, że na najbliższą zimę planuję rozmiar rozmiarowi nie rowny. zalezy jaka opona i jaki rower. -- |
|
Data: 2013-04-21 23:01:19 | |
Autor: PJ | |
Dwucalowe opony w trekkingu | |
bede probowal w sobote ale na moje krzywe oko wejda bez problemu (tez
przesiadka z 1.75 na 2.0) P. |
|
Data: 2013-04-27 12:18:04 | |
Autor: PJ | |
Dwucalowe opony w trekkingu | |
przód bez problemu ale tył wymaga lekkiej modyfikacji błotnika ...
małe chińskie raczki poprowadziły zygzakiem przewód do lampki po wewnętrznej powierzchni błotnika plus kawałek izolacji i już haczy .... to samo na zakończeniu błotnika nasadka plastikowa i śruba mocująca ociera o oponę ale może da rade obejść to wydłużając nieco pręty mocowania błotnika, kwestia centymetra może dwóch ogólnie bez dramatu na crossie mam inne błotniki i tam chyba wejdzie bez problemu ... P. |
|
Data: 2013-04-28 03:04:24 | |
Autor: JDX | |
Dwucalowe opony w trekkingu | |
On 2013-04-27 21:18, PJ wrote:
przód bez problemu ale tył wymaga lekkiej modyfikacji błotnika ...A jakiej szerokości błotnik masz z tyłu? Bo w trekach standardowo to chyba montowane są błotniki o szerokości 42-45mm (i opony 1,6"). Wobec tego przy zmianie na sporo szerszą oponę 2,0 problemy są pewne. Miałem tak nawet przy zmianie na 1,75. małe chińskie raczki poprowadziły zygzakiem przewód do lampki poW moich SKS-ach plastikowa listwa w której poprowadzono przewody biegnie z lewej strony błotnika... I właśnie poszukuję błotników o szerokości w okolicach 55mm gdzie tylny ma taką listwę. to samo na zakończeniu błotnika nasadka plastikowa i śruba mocującaMasz na myśli chlapacz? W każdym razie to pewnie kwestia szerokości i wysokości błotnika. Im błotnik szerszy tym wyższy, np.: http://www.oriongroup.it/english/disegni-tecnici.html |
|
Data: 2013-04-29 01:11:30 | |
Autor: PJ | |
Dwucalowe opony w trekkingu | |
//A jakiej szerokości błotnik masz z tyłu? Bo w trekach standardowo to
chyba montowane są błotniki o szerokości 42-45mm (i opony 1,6"). nie mierzylem szerokosci ale opony w standarcie mialem 1,75 wiec przeskok nie jest zbyt duzy i mysle po malych modyfikacjach obejdzie sie bez wymiany blotnika //W moich SKS-ach plastikowa listwa w której poprowadzono przewody biegnie z lewej strony błotnika... strzelam ze te SKS-y sa z tworzywa a u mnie jest cienka blaszka //Masz na myśli chlapacz? W każdym razie to pewnie kwestia szerokości i wysokości błotnika. Im błotnik szerszy tym wyższy, np.:http:// www.oriongroup.it/english/disegni-tecnici.html tak, ta plastikowa nakladka na krawedz blotnika, zintegrowana dodatkowo z odblaskiem ps problem (pomijajac nieszczesliwe poprowadzony przewod) jest tylko na wejsciu i wyjsciu blotnika wiec mysle ze da rade dopasowac P. |
|
Data: 2013-05-05 23:35:21 | |
Autor: PJ | |
Dwucalowe opony w trekkingu | |
poszlo wreszcie, pierwsze przejazdzka i roznica jest ... opony
komfortowe, ciezkie, trzeba pompowac na max. zalecane cisnienie, na piasku znaczacej poprawy nie odczulem wiec na crossa pojda raczej Conti X-King (28x2.2) P. |
|