Dwucalowe opony w trekkingu

Data: 2013-04-20 19:34:31
Autor: qrt
Dwucalowe opony w trekkingu
JDX <jdx@onet.pl> Wrote in message:
Niedawno w innym wątku wspomniałem, że na najbliższą zimę planuję
wstawić do mojego pojazdu kolcowane Marathony 28x2.00, natomiast na
przyszły sezon zwykłe Marathony w tym samym rozmiarze. Czy ktoś próbował
już wstawiać opony tej szerokości do treka/crossa? Obecnie z tyłu mam
28x1.75 i tak na moje oko 2.00 też powinna się zmieścić i nie powinno
być problemów o ile nie będzie się jeździć po lepkim, zapychającym
błocie. Z drugiej strony, kilka dni temu byłem w moim ulubionym serwisie
i koleś powiedział, że letnie 2.0 nie zmieszczą się natomiast z zimowymi
2.0 nie powinno być problemu! WTF?!

rozmiar rozmiarowi nie rowny. zalezy jaka opona i jaki rower. --

Dwucalowe opony w trekkingu