Dwudziesty pierwszy wiek !!!

Data: 2011-07-15 21:13:08
Autor: MH
Dwudziesty pierwszy wiek !!!
Egzorcyści spotkali się na Jasnej Górze. Dyskutowali o okultyzmie i... wampirach

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,9951311,Egzorcysci_spotkali_sie_na_Jasnej_Gorze__Dyskutowali.html

MH

Data: 2011-07-15 15:08:03
Autor: Antenka
Dwudziesty pierwszy wiek !!!
On 15 Lip, 23:13, " MH" <logiznam.SKA...@gazeta.pl> wrote:
Egzorcyści spotkali się na Jasnej Górze. Dyskutowali o okultyzmie i.... wampirach

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,9951311,Egzorcysci_spo...

MH

Dziwne? Co dziwne? Tylu opętań jak w wieku XX i XXI nie było przez XX
wieków chrześcijaństwa. Antychryst się zbliża - to i demony szaleją.
I możecie sobie mówić, że te kataklizmy to norma.
A ja wam powiadam : Bóg zaczął wymierzać sprawiedliwość - to dopiero
początek. Nawróćcie się póki nie jest za późno.

Antenka

Antenka

Data: 2011-07-16 00:20:18
Autor: Lorn
Dwudziesty pierwszy wiek !!!
W dniu 2011-07-16 00:08, Antenka pisze:
[...]

Tylu Piso`owskich idiotów *nawiedzonych* dawno ziemia polska nie nosiła :>

Antychryst się zbliża - to i demony szaleją.

Każdego kusi... Nie idź tą drogą :>

I możecie sobie mówić, że te kataklizmy to norma.

Wina Japończyków :>

A ja wam powiadam : Bóg zaczął wymierzać sprawiedliwość - to dopiero
początek. Nawróćcie się póki nie jest za późno.

Nawracajcie się... Bóg z wami bolszewikami ;-)

Antenka

Krótkofalówka?

Data: 2011-07-16 01:09:47
Autor: pluton
Dwudziesty pierwszy wiek !!!
A ja wam powiadam : Bóg zaczął wymierzać sprawiedliwość -

A to skubaniec. Kto mu dal prawo wpieprzac sie w nasze sprawy ?

Nullification

Data: 2011-07-16 04:57:54
Autor: Antenka
Dwudziesty pierwszy wiek !!!
On 16 Lip, 01:09, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:
> A ja wam powiadam : B g zacz wymierza sprawiedliwo -

A to skubaniec. Kto mu dal prawo wpieprzac sie w nasze sprawy ?
On jest Wszechmocny - jest Prawem wszystkich i wszystkiego!

A grzechy przeciwko Duchowi Świętemu nie będą mu odpuszczone:

Według katechizmu wyróżniamy 6 grzechów przeciw Duchowi Świętemu Pan
Jezus powiedział, że ten rodzaj grzechu jest szczególnie
niebezpieczny, bo sprowadza na duszę stan zatwardziałości, która czyni
ją niezdolną do przyjęcia Bożego przebaczenia. Przyjrzyjmy się zatem
bliżej grzechom przeciw Duchowi Świętemu.

1. Grzeszyć zuchwale w nadziei Miłosierdzia Bożego.
To pierwszy z grzechów przeciw Duchowi Świętemu, tak jak podają nasze
popularne katechizmy. Bywają tacy ludzie, którzy mówią: "Dlaczego mam
pokutować w tak młodym wieku? Jak się zestarzeję, to się będę dużo
modlił, a Pan Bóg jest miłosierny, to mi na pewno wybaczy". I tak
bardzo często dopuszczają się bardzo ciężkich grzechów, w nadziei, że
Pan Bóg im wybaczy, bo jest miłosierny.
Nie wolno jednak zapominać, że Bóg jest także sprawiedliwy, bo za
dobre wynagradza, a za złe karze. Żaden dobry uczynek nie pozostaje
bez nagrody i żaden zły bez kary.
Grzeszyć, dlatego, że Bóg jest miłosierny, jest równoznaczne z
ubliżaniem Mu i lekceważeniem Jego dobroci.

2. Rozpaczać albo wątpić o łasce Bożej.
Ktoś na przykład nie chce dać się skłonić do pokuty za grzechy, bo
uważa, że dla niego nie ma już litości. Stan taki nazywamy rozpaczą.
Jako że grzech ten zamyka drogę do zbawienia, jest grzechem przeciw
Duchowi Świętemu. Tak samo jest, gdy ktoś dobrowolnie wątpi, że łaska
Boża może go ocalić.

3. Sprzeciwiać się uznanej prawdzie chrześcijańskiej.
Są tacy ludzie, którzy oszukują swoje sumienie. Mówią np. "Ja w Boga
wierzę, nikomu nic złego nie robię, wierzę w to, czego uczą w
Kościele, ale za nic nie uwierzę, by Bóg mógł być tak surowy, żeby
mnie karać za to, że żyję bez ślubu". Jeśli ktoś utwierdza się w takim
stanie, przeżyje całe życie w grzechu śmiertelnym i w końcu umrze bez
pokuty i żalu. Wiadomo, że śmierć w takim stanie oznacza potępienie
wieczne.

4. Bliźniemu Łaski Bożej nie życzyć lub zazdrościć.
W Starym Testamencie mamy przykład króla Saula, który zazdrościł
Dawidowi łaski i upodobania Bożego. Zazdrościł do tego stopnia, że
usiłował go zabić. Tymczasem łaska Boża jest dobrowolnym Bożym darem i
powinniśmy być wdzięczni Bogu, że Swoich łask użycza nam i naszym
bliźnim.

5. Przeciwko zbawiennym natchnieniom mieć zatwardziale serce.
Przypuśćmy, że ktoś popadł w grzechy śmiertelne. Brnie z jednego
grzechu ciężkiego w drugi. Ale Boże miłosierdzie chce go ratować, bo
może ktoś modli się za niego. Pan Bóg przypomina wtedy takiemu
grzesznikowi o nagrodzie i karze wiecznej, czasem stawia na jego
drodze kogoś, kto go wzywa do opamiętania. Wszystko na próżno.
Grzesznik taki prawie siłą tłumi w sobie myśli o Bogu i życiu
wiecznym, bo na przykład chce zaimponować swojemu bezbożnemu
towarzystwu albo boi się, że będzie musiał zrezygnować z popełniania
takiego czy innego grzechu, do którego już jest mocno przywiązany.
Zresztą powody mogą być różne. Jednak uporczywe odrzucanie myśli o
pokucie, prowadzi do zatwardziałości sumienia i w efekcie do śmierci w
grzechu śmiertelnym.

6. Odkładać pokutę aż do śmierci.
Iluż to się zawiodło i przegrało swoje życie na wieki, bo liczyli na
to, że dopóki śmierć jest daleko, to można grzeszyć. "Jak śmierć
będzie blisko, to się nawrócę" - mówili sobie. A tymczasem śmierć
przyszła niespodziewanie, wcale nie czekała na starość ani chorobę.
Pomyślmy, iluż to ludzi wychodzi rano w zdrowiu ze swego domu, by do
niego już nigdy nie wrócić. Śmierć przychodzi nagle i niespodziewanie:
zawał serca, wylew krwi do mózgu, wypadek... Przyczyn może być
mnóstwo. Jakże bardzo oszukują się ci, którzy nawet nie pomyślą o
pokucie za swoje grzechy, bo liczą na to, że będą żyć długo.... A
tymczasem ona przyjdzie jak złodziej, kiedy się jej nikt nie spodziewa
i nie ma czasu na nawrócenie w ostatniej chwili.
Grzechy przeciw Duchowi Świętemu są wyjątkowo niebezpieczne, bo
bezpośrednio narażają nas na utratę wiecznego zbawienia. Wszystkie
prowadzą do zatwardziałości serca, a więc stanu, w którym człowiek nie
jest zdolny żałować za swe grzechy albo z rozpaczy, albo z niewiary i
cynizmu. Powinniśmy często prosić Boga, aby nas od tych grzechów
zachował.

Nie bluźnij! Bóg jest twoim Panem, czy to się tobie podoba, czy też
nie. Nic tego nie zmieni, nawet twoje ujadanie.

Antenka

Data: 2011-07-16 17:16:28
Autor: pluton
Dwudziesty pierwszy wiek !!!
> A ja wam powiadam : B g zacz wymierza sprawiedliwo -

A to skubaniec. Kto mu dal prawo wpieprzac sie w nasze sprawy ?
On jest Wszechmocny - jest Prawem wszystkich i wszystkiego!

beze mnie.

Nullification

Data: 2011-07-16 17:22:01
Autor: abc
Dwudziesty pierwszy wiek !!!
Amen. Dzięki za przypomnienie.

Data: 2011-07-15 23:17:24
Autor: abc
Dwudziesty pierwszy wiek !!!
Trochę to dziwne, bo w tradycyjnych seminariach duchownych każdy ksiądz jest
też wyświęcany jako egzorcysta. Egzorcystat to jedno z niższych święceń
(wymagana jest tonsura).

Święcenia niższe (od najniższego)
- ostariat
- lektorat
- egzorcystat
- akolitat

Święcenia wyższe
- subdiakonat
- diakonat
- prezbiterat
- episkopat

Święcenia niższe oraz subdiakonat nie są sakramentalne, ponieważ w czasie
ceremonii święceń nie ma nałożenia rąk, jak podczas diakonatu, prezbiteratu
i episkopatu.

Święcenia diakonatu nie są święceniami kapłańskimi - diakon nie jest
kapłanem. Kapłan to ten kto może składać Najświętszą Ofiarę. Kapłanem jest
więc wyłącznie biskup i prezbiter. Święceniami kapłańskimi są więc tylko
episkopat i prezbiterat. Diakonat to święcenia, ale nie kapłańskie.

Data: 2011-07-15 23:28:08
Autor: abc
Dwudziesty pierwszy wiek !!!
(wymagana jest tonsura).

Co to jest tonsura można przeczytać np. tu
http://rzymskikatolik.blox.pl/2011/02/Tonsura-i-obloczyny-w-seminarium-Instytutu.html

Data: 2011-07-15 23:48:13
Autor: Lorn
Dwudziesty pierwszy wiek !!!
W dniu 2011-07-15 23:17, abc pisze:
[cut-crup]

Gdzie grzech pychy? Oo spowiednik wszystko przyjmie, a na rozgrzeszenie zażąda kilka tysiaków :>

Data: 2011-07-15 23:45:11
Autor: Lorn
Dwudziesty pierwszy wiek !!!
W dniu 2011-07-15 23:13,  MH pisze:
Egzorcyści spotkali się na Jasnej Górze. Dyskutowali o okultyzmie i... wampirach

.... Zdzielili po twarzy reporterkę Polsatu... Nadstawiłbym drugi policzek, ale jakby się jescze raz zamachnął... Rydzyk miałby trudności w jego poskładaniu...

Data: 2011-07-15 23:49:23
Autor: abc
Dwudziesty pierwszy wiek !!!
... Zdzielili po twarzy reporterkę Polsatu...

Dałeś się nabrać na tę prymitywną prowokację???

Data: 2011-07-15 23:51:54
Autor: Lorn
Dwudziesty pierwszy wiek !!!
W dniu 2011-07-15 23:49, abc pisze:
... Zdzielili po twarzy reporterkę Polsatu...

Dałeś się nabrać na tę prymitywną prowokację???

To się nagrało propagandowy terrorysto :>

Data: 2011-07-15 23:54:08
Autor: Lorn
Dwudziesty pierwszy wiek !!!
W dniu 2011-07-15 23:51, Lorn pisze:
W dniu 2011-07-15 23:49, abc pisze:
... Zdzielili po twarzy reporterkę Polsatu...

Dałeś się nabrać na tę prymitywną prowokację???

To się nagrało propagandowy terrorysto :>

ps. Ach te media... Bez nich było łatwiej kasę robić? :>

Data: 2011-07-15 23:55:02
Autor: abc
Dwudziesty pierwszy wiek !!!
... Zdzielili po twarzy reporterkę Polsatu...

Dałeś się nabrać na tę prymitywną prowokację???

To się nagrało propagandowy terrorysto :>

A konkretnie, to co się nagrało z tego, co tu opisane?
http://www.naszdziennik.pl/index.php?dat=20110715&typ=po&id=po13.txt

Data: 2011-07-16 00:01:18
Autor: Lorn
Dwudziesty pierwszy wiek !!!
W dniu 2011-07-15 23:55, abc pisze:
[...]

Tu masz nawet nagranie... http://tnij.org/atak_koltuna
Wasz nocnik tego nie pokarze :>

Data: 2011-07-16 00:09:21
Autor: abc
Dwudziesty pierwszy wiek !!!
A konkretnie, to co się nagrało z tego, co tu opisane?
http://www.naszdziennik.pl/index.php?dat=20110715&typ=po&id=po13.txt

Tu masz nawet nagranie... http://tnij.org/atak_koltuna
Wasz nocnik tego nie pokarze :>

Nie ma na tym nagraniu niczego co byłoby zgodne z tym co podał Polsat.

Data: 2011-07-16 00:13:35
Autor: Lorn
Dwudziesty pierwszy wiek !!!
W dniu 2011-07-16 00:09, abc pisze:
[...]

Nie nadstawiła drugiego policzka? :> Szkoda, że nie byłem na jej miejscu...  :>

Data: 2011-07-16 00:22:34
Autor: abc
Dwudziesty pierwszy wiek !!!
Nie ma na tym nagraniu niczego co byłoby zgodne z tym co podał Polsat.

Nie nadstawiła drugiego policzka? :> Szkoda, że nie byłem na jej miejscu...  :>

 Nie rżnij głupa. To prowokacja "dziennikarzy" Polsatu, którzy nie mieli akredytacji i przyszli tam w celu sprowokowania przepychanki.

Data: 2011-07-16 00:31:07
Autor: Lorn
Dwudziesty pierwszy wiek !!!
W dniu 2011-07-16 00:22, abc pisze:
Nie ma na tym nagraniu niczego co byłoby zgodne z tym co podał Polsat.

Nie nadstawiła drugiego policzka? :>  Szkoda, że nie byłem na jej
miejscu...  :>

  Nie rżnij głupa.

Kolejny idiota...

To prowokacja "dziennikarzy" Polsatu, którzy nie mieli
akredytacji i przyszli tam w celu sprowokowania przepychanki.

Jako że nie mieli akredytacji to dostała po ryju od waszego kołtuna:> Chętnie się wybiorę na waszą pielgrzymkę i nie będę prowokował... Powiem tylko, że popieram PO :> Dostanę w ryja? :> Oo powiem, że jestem dziennikarzem tvn`u :> Zagryza mnie? :>

Data: 2011-07-16 00:34:08
Autor: abc
Dwudziesty pierwszy wiek !!!
Jako że nie mieli akredytacji to dostała po ryju od waszego kołtuna:>

"Dziennikarze", którzy tam weszli bez akredytacji pobili pielgrzyma.

Data: 2011-07-16 00:39:23
Autor: Lorn
Dwudziesty pierwszy wiek !!!
W dniu 2011-07-16 00:34, abc pisze:
Jako że nie mieli akredytacji to dostała po ryju od waszego kołtuna:>

"Dziennikarze", którzy tam weszli bez akredytacji pobili pielgrzyma.

Nagrało się? ;-p

Data: 2011-07-16 00:41:10
Autor: abc
Dwudziesty pierwszy wiek !!!
"Dziennikarze", którzy tam weszli bez akredytacji pobili pielgrzyma.

Nagrało się? ;-p

Są świadkowie.

Data: 2011-07-16 00:48:12
Autor: Lorn
Dwudziesty pierwszy wiek !!!
W dniu 2011-07-16 00:41, abc pisze:
"Dziennikarze", którzy tam weszli bez akredytacji pobili pielgrzyma.

Nagrało się? ;-p

Są świadkowie.

Ano są :> Prowokowała mikrofonem kołtuna? :> Kołtun poczuł się obrażony?

Data: 2011-07-16 09:09:46
Autor: Leprechaun
Dwudziesty pierwszy wiek !!!

Użytkownik " MH" <logiznam.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ivqah4$aql$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ja pierdzielę! Wg tych durni pewnie ziemia jest płaska, jest jakieś wirtualne niebo gdzie trafią ci idioci, i piekło gdzie trafi cała reszta razem z chińczykami, hindusami i arabami.

BomBel

Data: 2011-07-16 15:46:46
Autor: MH
Dwudziesty pierwszy wiek !!!
Leprechaun <polityczne.brudy@pralnia.tw> napisał(a):

Ja pierdzielę! Wg tych durni pewnie ziemia jest płaska, jest jakieś wirtualne niebo gdzie trafią ci idioci, i piekło gdzie trafi cała reszta razem z chińczykami, hindusami i arabami.

To niebo nazywa się TWORKI ...

MH

Data: 2011-07-16 19:08:50
Autor: Leprechaun
Dwudziesty pierwszy wiek !!!

Użytkownik " MH" <logiznam.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ivsbp6$lg8$1inews.gazeta.pl...
[...]

W takim razie trzeba będzie je mocno rozbudować! ;)

BomBel

Dwudziesty pierwszy wiek !!!