Dwudziesty pierwszy wiek !!!

Data: 2011-07-16 09:09:46
Autor: Leprechaun
Dwudziesty pierwszy wiek !!!

Użytkownik " MH" <logiznam.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ivqah4$aql$1inews.gazeta.pl...
Egzorcyści spotkali się na Jasnej Górze. Dyskutowali o okultyzmie i... wampirach

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,9951311,Egzorcysci_spotkali_sie_na_Jasnej_Gorze__Dyskutowali.html

MH

Ja pierdzielę! Wg tych durni pewnie ziemia jest płaska, jest jakieś wirtualne niebo gdzie trafią ci idioci, i piekło gdzie trafi cała reszta razem z chińczykami, hindusami i arabami.

BomBel

Data: 2011-07-16 15:46:46
Autor: MH
Dwudziesty pierwszy wiek !!!
Leprechaun <polityczne.brudy@pralnia.tw> napisał(a):

Ja pierdzielę! Wg tych durni pewnie ziemia jest płaska, jest jakieś wirtualne niebo gdzie trafią ci idioci, i piekło gdzie trafi cała reszta razem z chińczykami, hindusami i arabami.

To niebo nazywa się TWORKI ...

MH

Data: 2011-07-16 19:08:50
Autor: Leprechaun
Dwudziesty pierwszy wiek !!!

Użytkownik " MH" <logiznam.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ivsbp6$lg8$1inews.gazeta.pl...
[...]

W takim razie trzeba będzie je mocno rozbudować! ;)

BomBel

Dwudziesty pierwszy wiek !!!