Data: 2010-06-23 22:45:30 | |
Autor: Saurus | |
[tech]Dwuleworękiego problemy z poziomką #1 | |
Pewnie fajka ma nieodpowiednią średnicę pod kierę. Istniało kilka rozwiązań niezgodnych z obecnym standardem.
W tamtym miejscu, w zwykłym rowerze próbowałem wszystkiego z wyjątkiem opcji 1. Guma jest zbyt miękka, Loctite nie pomoże bo słaby kontakt (ale Poxipol już może), najlepiej owinąć kierownicę cienką blachą, szczytem luksusu byłaby toczona redukcja o odpowiednich średnicach. Może łatwiej będzie zmienić fajkę niż kierownicę? P. S. Oducz się wieszania na/ciągnięcia kierownicy, ręce luźno to będzie Ci łatwiej ruszyć. Chyba że poziomka cierpi na sprapraną geometrię i jest z natury trudna do opanowania. To jakaś garażowa produkcja? Dawaj fotkę ;) |
|
Data: 2010-06-23 21:10:19 | |
Autor: Ryszard Mikke | |
[tech]Dwuleworękiego problemy z poziomką #1 | |
Saurus <saurus8USUN_TO@gmail.com> napisał(a):
Pewnie fajka ma nieodpowiedni=B1 =B6rednic=EA pod kier=EA. Istnia=B3o kil= Akurat tą metodą rozwiązali mi w warsztacie na Nowowiejskiej podobny problem w Wagancie :D Guma jest zbyt mi=EAkka, Prawdę mówiąc, trochę się tego obawiałem. Loctite nie pomo=BFe bo s=B3aby kontakt= Ale tam nie jest BARDZO luźno. Poluzowało się porządnie dopiero po kilkunastu kilometrach i z pięćdziesięciu startach. To może? (ale=20 Ale Poxipol wydaje się taki... nieodwracalny. Biorąc pod uwagę, że chciałbym kiedyś tę kierownicę zmienić, odstrasza mnie to. najlepiej owin=B1=E6 kierownic=EA cienk=B1 blach=B1= O, i o tym nie pomyślałem :D , szczytem=20 Rower wygląda tak: http://www.bikestats.pl/rowery/Jamnik-Chyzy_1409_4432.html i w porównaniu z innym, do którego się kiedyś przymierzałem (LWB OSS) - rusza całkiem znośnie (tamtym się przez pół godziny nie nauczyłem, nawet z miejsca nie drgnął do przodu). rmikke -- |
|
Data: 2010-06-23 23:38:25 | |
Autor: Saurus | |
[tech]Dwuleworękiego problemy z poziomką #1 | |
W dniu 2010-06-23 23:10, Ryszard Mikke pisze:
Rower wygląda tak: Widzę ten nieludzki kąt widelca i nie mam więcej pytań ;) Przy tym rozstawie osi pożądany jest zdecydowanie bardziej pionowy kąt główki ramy, jak w typowym współczesnym rowerze. Dobrze wpływa to na stabilność, przewidywalność przy niskiej prędkości. Ujeżdżam od 2 tygodni SWB OSS z "normalnym" kątem właśnie i w zasadzie pierwszego dnia się przestawiłem całkowicie, dodam że od razu czułem się na tyle pewnie że, nie licząc jazdy próbnej po złożeniu go ok. północy, jeździłem od razu po Łodzi (a poziomkę wcześniej miałem tylko trójkołową + tyle co sobie na zlocie na dwukołowych pojeździłem). |
|
Data: 2010-06-25 08:21:14 | |
Autor: Bartosz Zaborowski | |
[tech]Dwuleworękiego problemy z poziomką #1 | |
On Wed, 23 Jun 2010 21:10:19 +0000, Ryszard Mikke wrote:
(...) Rower wyglÄ da tak: aaaĹaaa, wspolczuje. Mialem bliski kontakt z tym rowerkiem przez pewien czas jak sluzyl poprzedniemu wlascicielowi:P to jest spaprana geometria troche;P -- pozdr, bart |
|
Data: 2010-06-25 20:09:02 | |
Autor: Saurus | |
[tech]DwuleworÄkiego problemy z pozio mkÄ #1 | |
W dniu 2010-06-25 10:21, Bartosz Zaborowski pisze:
aaaĹaaa, wspolczuje. Mialem bliski kontakt z tym rowerkiem przez pewien OdezwaĹ siÄ ten, na ktĂłrego rowerze siÄ Ĺatwo jeĹşdzi ;-) |
|