Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Dwumasa i tarcza.

Dwumasa i tarcza.

Data: 2014-11-10 16:53:41
Autor: Irokez
Dwumasa i tarcza.
W dniu 2014-11-10 o 09:35, Jacek pisze:
Pacjent Fiat Doblo 1,9 multijet.
Pierwsze koło dwumasowe wytrzymało 70 kkm i teraz wygląda na to, że kończy się drugie przy przebiegi 140kkm. W związku z tym mam do Was parę pytań:

1. czy to prawda, że jak jest "dwumas" to tarcza sprzęgła nie ma sprężyn tłumiących drgania?
2. czy da się zamiast dwumasy założyć zwykłe koło zamachowe i tarczę ze sprężynami?
3. inne patenty?
Jacek

To fiat takie kiepskie dwumasy wsadza teraz?
W Alfa Romeo 156 2.4JTD dwumasa i turbo dożyło do 200kkm a dalej już nie wiem bo sprzedałem.

--
Irokez

Data: 2014-11-10 18:12:18
Autor: Jacek
Dwumasa i tarcza.
W dniu 2014-11-10 o 16:53, Irokez pisze:
To fiat takie kiepskie dwumasy wsadza teraz?
W Alfa Romeo 156 2.4JTD dwumasa i turbo dożyło do 200kkm a dalej już nie
wiem bo sprzedałem.
Na to by wychodziło. Nie mam zwyczaju "strzelać ze sprzęgła" ani nie morduję auta na obrotach poniżej 2000, więc chyba taką tandetę montują. Poza tym nie kapuję wyższości koła dwumasowego z tarczą sprzęgła bez sprężyn nad zwykłym i tarczą ze sprężynami.
Jacek

Data: 2014-11-10 23:13:08
Autor: Lewis
Dwumasa i tarcza.
W dniu 2014-11-10 18:12, Jacek pisze:

Poza tym nie kapuję wyższości koła dwumasowego z tarczą sprzęgła bez
sprężyn nad zwykłym i tarczą ze sprężynami.

Biznes panie, biznes ;)



--
Pozdrawiam
Lewis
https://www.facebook.com/turbolaabpl

Dwumasa i tarcza.

Nowy film z video.banzaj.pl wiêcej »
Redmi 9A - recenzja bud¿etowego smartfona