Dwumasa - jak oszczedzac

Data: 2016-08-07 14:27:09
Autor: Cavallino
Dwumasa - jak oszczedzac
W dniu 07.08.2016 o 14:00, Budzik pisze:
Jak postepowac z dwumasa, aby przetrwała jak najdłuzej?
Na moje, tak jak słysze silnik, to najwazniejszy jest moment ruszania czyli
wrzucania biegów nr 1,2,3 - puszczajac sprzegła nie mozna tego robic tak,
jak w starszych dieslach - przy małych obrotach.
Musze one być troche wyzsze, min jakies 1,2 tys obrotów.

Ile?
Dodaj do tego z 50%.
1200 to najlepsza droga do szybkiego zabicia wdumasy.

Dobrze mysle?

¬le.

Cos jeszcze wpływa na szybsze zuzywanie dwumasy?

Pytam bo kupiłem auto z przebiegiem 120kkm, przejechałem nim kolejne
130kkm, wszystko cacy - nic nie stuka, nic nie puka.
Wział je ktos inny, przejechał 30kkm i juz słyszę stukanie a mechanik przy
okazji robienia czego¶ innego sam z siebie stwierdził, ze dwumasa powoli do
wymiany.

W końcu się zużyła - wieczne to nie jest.
280 kkm to i tak duży przebieg.

Data: 2016-08-07 15:00:30
Autor: Budzik
Dwumasa - jak oszczedzac
Użytkownik Cavallino cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl ...

[...]

OK, rozumiem.

[...]

Auto jezdzi głównie trasy. Nie autostrady ale jednak nie miasto.
Inny egzemplarz milion zrobił i jezdzi nadal.

Dwumasa - jak oszczedzac