Dwupasmowka do Forst (przedluzenie A4) gdzie sie jedzie plytami

Data: 2012-08-29 22:15:01
Autor: Krzysztof 45
W dniu 2012-08-29 21:50, rewr@interia.pl pisze:
Dwupasmowka do Forst (przedluzenie A4) gdzie sie jedzie plytami

Prosze podac w obie strony

Dawno tędy nie jechałem, ale betony są tylko w stronę Polski.
--
Krzysiek

Data: 2012-08-29 22:55:50
Autor: J.F.
Dnia Wed, 29 Aug 2012 22:15:01 +0200, Krzysztof 45 napisał(a):
W dniu 2012-08-29 21:50, rewr@interia.pl pisze:
Dwupasmowka do Forst (przedluzenie A4) gdzie sie jedzie plytami

A4 prowadzi do Drezna. Kolo Olszyny i Forst to S18.

Prosze podac w obie strony

Dawno tędy nie jechałem, ale betony są tylko w stronę Polski.

No, ja tez dawno nie, ale dawniej to bylo smiesznie. Po tych 200 km
krajowego patataj mijales szlaban ... i wjezdzales w lepszy swiat. 3 pasy swiezutkiego asfaltu. Ale szybko sie konczyly i do Berlina bylo
patataj i remonty.
Za to w przeciwna strone ... kawalek za berlinem sie asfalt konczyl a
zaczynaly betonowe plyty, i tak az do Wroclawia :-)

J.

Dwupasmowka do Forst (przedluzenie A4) gdzie sie jedzie plytami