Dwupedalarska menda

Data: 2013-10-09 19:04:03
Autor: DoQ
Dwupedalarska menda
http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,rozpedzony-samochod-niemal-ociera-sie-o-rower-k-dzwonimy-po-policje,101702.html

Po kiego za przeproszeniem chuja wyprzedzał ten samochód z prawej strony po chodniku?
Jest szybszy od samochodu czy po prostu jest złośliwą mendą utrudniającą jazdę szybszym pojazdom?

Data: 2013-10-09 18:24:17
Autor: masti
Dwupedalarska menda
Dnia pięknego Wed, 09 Oct 2013 19:04:03 +0200 osobnik zwany DoQ napisał:

[...]

bo mu gość zahamował przed nosem. --
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-10-09 20:26:57
Autor: DoQ
Dwupedalarska menda
W dniu 2013-10-09 20:24, masti pisze:

Po kiego za przeproszeniem chuja wyprzedzał ten samochód z prawej strony
po chodniku?
bo mu gość zahamował przed nosem.

to dlaczego nie umieścił tego na filmie?

Data: 2013-10-09 18:29:30
Autor: masti
Dwupedalarska menda
Dnia pięknego Wed, 09 Oct 2013 20:26:57 +0200 osobnik zwany DoQ napisał:

W dniu 2013-10-09 20:24, masti pisze:

Po kiego za przeproszeniem chuja wyprzedzał ten samochód z prawej
strony po chodniku?
bo mu gość zahamował przed nosem.

to dlaczego nie umieścił tego na filmie?

umieścił. w TVN24 w telewizorni był cały film. Najpierw wyprzedził rowerzystę po ciągłej na grubość papieru a potem depnął po heblach.
A dlaczego na stronie dali tylko kawałek to nie wiem.

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-10-09 19:12:33
Autor: Rafał Grzelak
Dwupedalarska menda

napisał:

umieścił. w TVN24 w telewizorni był cały film. Najpierw wyprzedził rowerzystę po ciągłej na grubość papieru a potem depnął po heblach.
A dlaczego na stronie dali tylko kawałek to nie wiem.

Tutaj calosc:

http://www.youtube.com/watch?v=VcqbWeD8-4k

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2013-10-09 21:38:24
Autor: mk4
Dwupedalarska menda
On 2013-10-09 21:12, Rafał Grzelak wrote:
masti wrote:
Tutaj calosc:

http://www.youtube.com/watch?v=VcqbWeD8-4k

No na tym filmiku widac dodatkowo, ze to wlasnie rowerzysta nadaje sie do psychiatry - wszak to on zachowal sie "na zlosc".

--
mk4

Data: 2013-10-09 22:52:34
Autor: RoMan Mandziejewicz
Dwupedalarska menda
Hello Rafa³,

Wednesday, October 9, 2013, 9:12:33 PM, you wrote:

[...]

> to dlaczego nie umie¶ci³ tego na filmie?
umie¶ci³. w TVN24 w telewizorni by³ ca³y film. Najpierw wyprzedzi³
rowerzystê po ci±g³ej na grubo¶æ papieru a potem depn±³ po heblach.
A dlaczego na stronie dali tylko kawa³ek to nie wiem.
Tutaj calosc:
http://www.youtube.com/watch?v=VcqbWeD8-4k

Jak ca³o¶æ, kiedy pociête w 19 sekundzie.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-10-09 20:32:21
Autor: DoQ
Dwupedalarska menda
W dniu 2013-10-09 20:29, masti pisze:

[...]

Ale gdzie, przed czy za światłami?

Data: 2013-10-09 18:35:46
Autor: masti
Dwupedalarska menda
Dnia pięknego Wed, 09 Oct 2013 20:32:21 +0200 osobnik zwany DoQ napisał:

[...]

no przecież masz od 11 sek.

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-10-09 20:42:05
Autor: DoQ
Dwupedalarska menda
W dniu 2013-10-09 20:35, masti pisze:

[...]

No przecież to była reakcja na wpierdzielanie się po chodniku przed maskę o czym napisałem w pierwszym poście.

Data: 2013-10-09 18:46:29
Autor: masti
Dwupedalarska menda
Dnia pięknego Wed, 09 Oct 2013 20:42:05 +0200 osobnik zwany DoQ napisał:

[...]

i to jest powód walenia po heblach? To może niech sobie gość nerwosol weźmie albo meliskę zaparzy

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-10-09 20:56:23
Autor: DoQ
Dwupedalarska menda
W dniu 2013-10-09 20:46, masti pisze:

No przecież to była reakcja na wpierdzielanie się po chodniku przed
maskę o czym napisałem w pierwszym poście.
i to jest powód walenia po heblach? To może niech sobie gość nerwosol
weźmie albo meliskę zaparzy

No widocznie jest, jeśli pedalarze notorycznie utrudniają jazdę.

Data: 2013-10-09 19:01:28
Autor: masti
Dwupedalarska menda
Dnia pięknego Wed, 09 Oct 2013 20:56:23 +0200 osobnik zwany DoQ napisał:

[...]

jedynym, który tu utrudnia jazdę jest kierowca samochodu. Do tego stwarza zagrożęnie.

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-10-09 21:34:59
Autor: Pawel O'Pajak
Dwupedalarska menda
  Powitanko,

jedynym, który tu utrudnia jazdę jest kierowca samochodu. Do tego stwarza
zagrożęnie.

Co moze sie szybciej poruszac, samochod, czy rower?
Samochod zatrzymuje sie na swiatlach, doublepedal objezdza go po chodniku i staje przed nim. Po coz innego, jak nie zeby zrobic na zlosc. Chcial sprawdzic kto szybciej do setki sie zbiera? Chamski doublepedal trafil na tak samo chamskiego triplepedala. Koniec streszczenia.
Jakby ten rowerzysta jechal volvo, czy audi, to przynajmniej sie nie naraza specjalnie, ale kozaczyc przed duzo szybsza 10-krotnie wieksza masa to nie odwaga, to czysta durnota charakterystyczna dla tego gatunku. Rozumiem, ze sa ludzie lubiacy sporty ekstremalne, ale czemu w to wciagaja innych? No nic, jak mlody, bez potomstwa i bedzie dalej tak kozaczyl, to jest szansa na nagrode Darwina.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2013-10-09 19:44:01
Autor: masti
Dwupedalarska menda
Dnia pięknego Wed, 09 Oct 2013 21:34:59 +0200 osobnik zwany Pawel O'Pajak
napisał:

Powitanko,

jedynym, który tu utrudnia jazdę jest kierowca samochodu. Do tego
stwarza zagrożęnie.

Co moze sie szybciej poruszac, samochod, czy rower?

wskażesz w PoRD, że am to jakiekolwiek znaczenie?

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-10-09 21:56:07
Autor: DoQ
Dwupedalarska menda
W dniu 2013-10-09 21:44, masti pisze:

Co moze sie szybciej poruszac, samochod, czy rower?
wskażesz w PoRD, że am to jakiekolwiek znaczenie?

rotfl co ma do tego PoRD? nie jesteś w stanie samodzielnie określić co przyśpieszy i pojedzie szybciej, rower czy samochód?

Data: 2013-10-09 20:07:53
Autor: masti
Dwupedalarska menda
Dnia pięknego Wed, 09 Oct 2013 21:56:07 +0200 osobnik zwany DoQ napisał:

[...]

oba pojazdy są równoważnymi uczestnikami ruchu. --
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-10-09 22:10:36
Autor: DoQ
Dwupedalarska menda
W dniu 2013-10-09 22:07, masti pisze:

rotfl co ma do tego PoRD? nie jesteś w stanie samodzielnie określić co
przyśpieszy i pojedzie szybciej, rower czy samochód?
oba pojazdy są równoważnymi uczestnikami ruchu.

Tak samo jak samochód osobowy i ciągnik rolniczy.

Data: 2013-10-09 22:04:49
Autor: MadMan
Dwupedalarska menda
Dnia Wed, 09 Oct 2013 21:56:07 +0200, DoQ napisa³(a):

nie jeste¶ w stanie samodzielnie okre¶liæ co przy¶pieszy i pojedzie szybciej, rower czy samochód?

Ja jestem w stanie - zwykle jest to rower. Obserwacja z ulic ¶redniego
miasta. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2013-10-09 22:13:08
Autor: DoQ
Dwupedalarska menda
W dniu 2013-10-09 22:04, MadMan pisze:

nie jeste¶ w stanie samodzielnie okre¶liæ co
przy¶pieszy i pojedzie szybciej, rower czy samochód?
Ja jestem w stanie - zwykle jest to rower. Obserwacja z ulic ¶redniego
miasta.

No nie dziwne, skoro ³aduj± siê przed samochody i wymuszaj± jazdê z prêdko¶ci± 25kmh.

Data: 2013-10-09 22:21:01
Autor: MadMan
Dwupedalarska menda
Dnia Wed, 09 Oct 2013 22:13:08 +0200, DoQ napisa³(a):

Ja jestem w stanie - zwykle jest to rower. Obserwacja z ulic ¶redniego
miasta.

No nie dziwne, skoro ³aduj± siê przed samochody i wymuszaj± jazdê z prêdko¶ci± 25kmh.

Ja od jakiego¶ czasu siê te¿ ³adujê przed samochody, bo perspektywa
czekania 10 sekund na to a¿ samochód ³askawie ruszy po zapaleniu siê
zielonego mnie jako¶ nie bawi. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2013-10-09 22:27:41
Autor: DoQ
Dwupedalarska menda
W dniu 2013-10-09 22:21, MadMan pisze:
[...]

10 sekund? To gdzie ty je¼dzisz?

Data: 2013-10-09 22:46:40
Autor: MadMan
Dwupedalarska menda
Dnia Wed, 09 Oct 2013 22:27:41 +0200, DoQ napisa³(a):

10 sekund? To gdzie ty je¼dzisz?

Zwykle przed siebie :P

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2013-10-09 22:31:50
Autor: __Maciek
Dwupedalarska menda
Wed, 9 Oct 2013 22:04:49 +0200 MadMan <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl>
napisa³:

przy¶pieszy i pojedzie szybciej, rower czy samochód?
Ja jestem w stanie - zwykle jest to rower.

Przez 6-8s, a potem szybszy jest ju¿ samochód. A nie je¿d¿ê jak
panienka w balerinkach na Jubilacie, swoj± przelotow± prêdko¶æ 30km/h
osi±gam szybko (nie mierzy³em, ale raczej poni¿ej 10s).

Data: 2013-10-09 23:00:00
Autor: RoMan Mandziejewicz
Dwupedalarska menda
Hello __Maciek,

Wednesday, October 9, 2013, 10:31:50 PM, you wrote:

przy¶pieszy i pojedzie szybciej, rower czy samochód?
Ja jestem w stanie - zwykle jest to rower.
Przez 6-8s,

Chyba rower vs. stary kaszlak.

[...]

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-10-10 01:52:31
Autor: __Maciek
Dwupedalarska menda
Wed, 9 Oct 2013 23:00:00 +0200 RoMan Mandziejewicz
<roman@pik-net.pl.invalid> napisa³:

przy¶pieszy i pojedzie szybciej, rower czy samochód?
Ja jestem w stanie - zwykle jest to rower.
Przez 6-8s,

Chyba rower vs. stary kaszlak.

Nie wiem, to mo¿e 4s. Trzeba by zmierzyæ. Ale faktem jest ¿e rower
potrafi sporo (z 50m) wyskoczyæ do przodu zanim dogoni go startuj±cy z
tych samych ¶wiate³ samochód (co nie powinno jednak byæ powodem do
przebijania siê pod sygnalizator, bo rower zostaje i tak po chwili
dogoniony), chyba ¿e samochód rusza z du¿ym przyspieszeniem, ale tutaj
mówimy o typowej sytuacji, gdzie nikt nie wdeptuje gazu w pod³ogê.
Swoj± drog± to szybko ruszaj± spod ¶wiate³ nieliczni kierowcy, np.
autobusiarze i niektórzy samochodziarze, reszta zbiera siê nieco
wolniej (mo¿e zreszt± i dobrze (oszczêdno¶æ paliwa, bezpieczeñstwo
itp.)).

Data: 2013-10-10 09:09:53
Autor: RoMan Mandziejewicz
Dwupedalarska menda
Hello __Maciek,

Thursday, October 10, 2013, 1:52:31 AM, you wrote:

[...]

Niby jakim to sposobem? Pedalarz ma mocy chwilowej niewiele ponad 1KM,
za³ó¿my optymistycznie 1kW. Przy masie 70kg + 15kg na rower daje mu to
85kg/kW. Samochód, za³ó¿my pesymistycznie dwie tony i 75kW to mniej ni¿
27kg/kW.
Rowerzysta, startuj±c równo z samochodem nie ma szans. Mo¿e odjechaæ
kilka metrów startuj±c ju¿ na ¿ó³tym. ¯eby odjechaæ na 50 metrów
trzeba prawie 5 sekund snu kierowcy i bardzo leniwego ruszania po tym.

[...]

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-10-10 01:07:28
Autor: WS
Dwupedalarska menda
W dniu czwartek, 10 pa¼dziernika 2013 09:09:53 UTC+2 u¿ytkownik RoMan Mandziejewicz napisa³:
Rowerzysta, startuj±c równo z samochodem nie ma szans.

Dokladnie, tylko rowny start i "wyscigi" raczej sie nie zdarzaja ;)

¯eby odjechaæ na 50 metrów
trzeba prawie 5 sekund snu kierowcy i bardzo leniwego ruszania po tym.

Przy takich zalozeniach to nawet rower nie jest potrzebny, mozna te 50m przewagi uzyskac biegnac z przeskakiwaniem dziur ;)
rekord swiata na 60m przez plotki to troche ponad 7s chyba...

WS

[...]

-- Best regards,

 RoMan

Data: 2013-10-10 10:44:52
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Dwupedalarska menda
[...]

Zapomnia³e¶ w³a¶nie o tym ostatnim. Masa ludzi, w momencie zapalenia siê zielonego, w³±cza procesy my¶lowe pt. "jak to siê tê jedynkê wrzuca³o".

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wroc³aw, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2013-10-10 15:36:32
Autor: RoMan Mandziejewicz
Dwupedalarska menda
Hello Marcin,

Thursday, October 10, 2013, 10:44:52 AM, you wrote:

[...]

[...]

Ale to nadal nie wystarczy do przewagi 50m. Taka przewagê nad innymi
uzyskujê w samochodzie, ruszaj±c na ¿ó³tym tak, ¿eby ju¿ z marszy
mijaæ sygnalizator z zapalaj±cym siê zielony, I wtedy, jad±c
SAMOCHODEM agresywnie robiê te 50 metrów przewagi na ciulem, który
sobie przypomina³, gdzie jest dr±¿ek.
Rowerzysta nie ma takiego przy¶pieszenia jak samochód z 10kg/KM -
elementarna fizyka na to nie pozwala.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-10-10 16:10:02
Autor: __Maciek
Dwupedalarska menda
Thu, 10 Oct 2013 15:36:32 +0200 RoMan Mandziejewicz
<roman@pik-net.pl.invalid> napisa³:

Ale to nadal nie wystarczy do przewagi 50m.

Wystarczy, naprawdê. Tych 50m nie wzi±³em z g³owy tylko st±d ¿e
przeje¿dzam czêsto skrzy¿owanie Szczê¶liwickiej z Bitwy Warszawskiej
http://old.wikimapia.org/#lat=52.2139331&lon=20.9684694&z=20&l=28&m=h

Startuj±c spod ¶wiate³ na Szczê¶liwickiej, jad±c na wprost,
najczê¶ciej jestem w stanie przejechaæ "na drugi brzeg" zanim zaczn±
mnie wyprzedzaæ samochody, a jest tam dostatecznie szeroko by
wyprzedziæ rower ju¿ na skrzy¿owaniu. Oczywi¶cie spod swiate³ startujê
nie dlatego ¿e sie tam przebi³em tylko dlatego ¿e by³em na nich
pierwszy a samochody dojecha³y w czasie czerwonego.

Zdarzaj± siê nierzadko i tacy kierowcy (widaæ na pasie dla przeciwnego
kierunku) który dopiero ruszaj± gdy ja ju¿ przejecha³em
skrzy¿owanie...

Data: 2013-10-11 20:37:01
Autor: Ghost
Dwupedalarska menda

U¿ytkownik "RoMan Mandziejewicz" <roman@pik-net.pl.invalid> napisa³ w wiadomo¶ci news:1376893115.20131010153632pik-net.pl.invalid...
[...]

Romus juz cie widze jak robisz ta przewage, daje glowe, ze jak kazdy przechwalacz, ty nalezysz do tych co szukaja biegu.

Data: 2013-10-09 23:20:05
Autor: Myjk
Dwupedalarska menda
Wed, 09 Oct 2013 22:31:50 +0200, __Maciek
Przez 6-8s, a potem szybszy jest już samochód.

Ile? Po takim czasie to nawet kapelusz 2x odjedzie rowerzyście.

--
Pozdor Myjk

Data: 2013-10-09 22:12:12
Autor: __Maciek
Dwupedalarska menda
Wed, 09 Oct 2013 21:34:59 +0200 Pawel O'Pajak <opajak@interia.pl>
napisa³:

[...]
Jakby ten rowerzysta jechal volvo, czy audi, to przynajmniej sie nie naraza specjalnie, ale kozaczyc przed duzo szybsza 10-krotnie wieksza masa to nie odwaga, to czysta durnota

Dot±d racja...

charakterystyczna dla tego gatunku.

...ale z ³aski swojej nie pchaj wszystkich do jednego wora. Naprawdê
nie ka¿dy rowerzysta jest kretynem który za wszelk± cenê musi dojechaæ
do samego sygnalizatora tylko po to ¿eby za chwilê zostaæ n-ty raz
wyprzedzony przez te same samochody. S± i tacy (np. ja) którzy staj±
za samochodami bo rozumiej± ¿e przepychanie do przodu siê nie ma
najmniejszego sensu. Co ¶mieszniejsze, z regu³y nied³ugo po ruszeniu i
ja wyprzedzam takich przebijaczy bo je¿d¿ê w okolicach 28-30km/h a
przebijacze to czêsto niedzielni rowerzy¶ci co je¿d¿± ok. 15km/h :-)

Data: 2013-10-11 20:33:35
Autor: Ghost
Dwupedalarska menda

Użytkownik "Pawel O'Pajak" <opajak@interia.pl> napisał w wiadomości news:l34b55$2qq$1usenet.news.interia.pl...
 Powitanko,

jedynym, który tu utrudnia jazdę jest kierowca samochodu. Do tego stwarza
zagrożęnie.

Co moze sie szybciej poruszac, samochod, czy rower?

Rakieta.

Data: 2013-10-11 20:36:28
Autor: Artur Maśląg
Dwupedalarska menda
W dniu 2013-10-11 20:33, Ghost pisze:

[...]

Bzdura - dostawca pizzy.

Data: 2013-10-09 21:35:59
Autor: mk4
Dwupedalarska menda
On 2013-10-09 21:01, masti wrote:
Dnia pięknego Wed, 09 Oct 2013 20:56:23 +0200 osobnik zwany DoQ napisał:
jedynym, który tu utrudnia jazdę jest kierowca samochodu. Do tego stwarza
zagrożęnie.

Nie udawaj slepca. Rowerzysta nie powinien sie pchac. Korka nie bylo jego zachowanie tylko stwarza zagrozenie. Wyprzedzanie to zagrozenie, a jak sie wepchnie na poczatek to za chwile go wszyscy wyprzedzaja to jest to zagrozenie - dla siebie i innych. Wlasnie tego brakuje rowerzystom - oceny sytuacji. Czasem jest uzasadnione zeby sie ustawic na poczatku a czasem nie.
Tutaj bylo to zupelnie nieuzasadnione i mozna to traktowac jako glupote/czysta zlosliwosc rowerzysty.

--
mk4

Data: 2013-10-09 19:43:35
Autor: masti
Dwupedalarska menda
Dnia pięknego Wed, 09 Oct 2013 21:35:59 +0200 osobnik zwany mk4 napisał:

On 2013-10-09 21:01, masti wrote:
[...]

i to uzasadnia gwałtowne hamowanie? wiesz, że to jest wykroczenie?

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-10-10 00:35:37
Autor: mk4
Dwupedalarska menda
On 2013-10-09 21:43, masti wrote:
Dnia pięknego Wed, 09 Oct 2013 21:35:59 +0200 osobnik zwany mk4 napisał:
i to uzasadnia gwałtowne hamowanie? wiesz, że to jest wykroczenie?

Do hamowania sie nie odnosilem. Ale tak czy inaczej nie uzasadnia.

--
mk4

Data: 2013-10-09 22:50:07
Autor: RoMan Mandziejewicz
Dwupedalarska menda
Hello masti,

Wednesday, October 9, 2013, 8:46:29 PM, you wrote:

[...]

No przecie¿ to by³a reakcja na wpierdzielanie siê po chodniku przed
maskê o czym napisa³em w pierwszym po¶cie.
i to jest powód walenia po heblach? To mo¿e niech sobie go¶æ nerwosol
we¼mie albo meliskê zaparzy

A co ma zrobiæ z³o¶liwy pedalarz-prowokator?

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-10-09 20:56:26
Autor: masti
Dwupedalarska menda
Dnia pięknego Wed, 09 Oct 2013 22:50:07 +0200 osobnik zwany RoMan
Mandziejewicz napisał:

[...]

A co ma zrobić złośliwy pedalarz-prowokator?

prowokator? prowokować

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-10-09 21:59:56
Autor: Budzik
Dwupedalarska menda
Osobnik posiadaj±cy mail pawel@doq.gmail.com napisa³(a) w poprzednim odcinku co nastêpuje:

[...]

Ale gdzie, przed czy za ¶wiat³ami?
no przecie¿ masz od 11 sek.

No przecie¿ to by³a reakcja na wpierdzielanie siê po chodniku przed maskê o czym napisa³em w pierwszym po¶cie.

Abstrahuj±c od dzienninosci t³umaczenia ze on mu wiec on mu tez tylko bardziej to dodam, ze w ca³y filmie widac ze sekwencja zdarzen wyglada tak:
- gosc jedzie rowerem po trasie, van wyprzedza go nie zachowujac odpowiedniej odleg³osci. Rowerzya nie reaguje jedzie normalnie.
- dogadania goscia na swiat³ach, wymija go i staje na swiat³ach.
- vanowiec wpada w jakis amok, wyprzedza i atakje rowerzyste hamujac mu przed ko³em. Rowerzysta ucieka na chodnik.

I tyle.
Gosc w vanie to jakis popierdzieleniec. I tyle.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")

Data: 2013-10-10 12:04:26
Autor: z
Dwupedalarska menda
W dniu 2013-10-09 23:59, Budzik pisze:

Gosc w vanie to jakis popierdzieleniec. I tyle.

I bardzo dobrze zdiagnozowa³e¶ go¶cia :-)

Ale trzeba te¿ dla jasno¶ci sytuacji dodaæ ¿e rowerzysta (gdyby trochê my¶la³) nie wje¿d¿a³ by "go¶ciowi" przed maskê i stawa³ pierwszy przed ¶wiat³ami - i ju¿. Fakt ¿e mia³ do tego prawo (i o zgrozo jeszcze z prawej strony mia³ prawo) ale nie musia³ tego robiæ maj±c na uwadze ¿e i tak za chwilê bêdzie wyprzedzany.

Tak to jest jak swój trafi na swego a nowy (mo¿e jeszcze nie znany wszystkim przepis) bezwzglêdnie uprzywilejowuje rowerzystê nie bacz±c na natê¿enie ruchu, szeroko¶æ jezdni i zdrowy rozs±dek.

PS. Czekam na nastêpny filmik z mordobicia. :-)

Data: 2013-10-10 12:22:02
Autor: Budzik
Dwupedalarska menda
Osobnik posiadaj±cy mail z@z.pl napisa³(a) w poprzednim odcinku co nastêpuje:

Gosc w vanie to jakis popierdzieleniec. I tyle.

I bardzo dobrze zdiagnozowa³e¶ go¶cia :-)

A dziêkuje.

Ale trzeba te¿ dla jasno¶ci sytuacji dodaæ ¿e rowerzysta (gdyby trochê my¶la³) nie wje¿d¿a³ by "go¶ciowi" przed maskê i stawa³ pierwszy przed ¶wiat³ami - i ju¿.

Zapominasz, ze orwerzysta powinien wyprzedzic z lewej, zapukac w okno i po otwarciu zapluc popierdzielencowi w twrz. Za to wrzeczsniejsze wyprzedzanie.
A tego nie zrobi³, bo kulturalny.

Fakt ¿e mia³ do tego prawo (i o zgrozo jeszcze z prawej strony mia³ prawo) ale nie musia³ tego robiæ maj±c na uwadze ¿e i tak za chwilê bêdzie wyprzedzany.

Nie mozesz patrzyæ na ka¿dego uczestnika drogi jak na idiotê który z jednej strony nie potrafi wykonaæ prostego manewru wyprzedzania a z drugiej jego brak umiejetnosci tak go wewnetrznie frustruje, ze potem musi dac upust swoim emojoom.
Gdyby tak podchodziæ do ruchu drogowego, to praktycznie nie mo¿esz wjechaæ na skrzyzowanie, bo bedziesz sie musia³ obawiac, ze ten jadacy na podporz±dkowanej nie zna zasad pierwszenstwa i ma równie wielkie problemy z podstawowymi manewrami.

Tak to jest jak swój trafi na swego a nowy (mo¿e jeszcze nie znany wszystkim przepis) bezwzglêdnie uprzywilejowuje rowerzystê nie bacz±c na natê¿enie ruchu, szeroko¶æ jezdni i zdrowy rozs±dek.

Swój na swego - to tak  jakby morderca trafi³ na goscia smiec±cego na ulicy...

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")
Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi s± pouczajace.
Andrzej J. Turowicz

Data: 2013-10-10 15:02:48
Autor: z
Dwupedalarska menda
W dniu 2013-10-10 14:22, Budzik pisze:
Zapominasz, ze orwerzysta powinien wyprzedzic z lewej, zapukac w okno i po
otwarciu zapluc popierdzielencowi w twrz. Za to wrzeczsniejsze
wyprzedzanie.
A tego nie zrobi³, bo kulturalny.

Nie zapominam. Ale to by by³o postawienie siê na równi z burakiem w blaszaku albo nawet poni¿ej tego poziomu.
A przecie¿ mamy byæ m±drzejsi, dawaæ dobry przyk³ad... :-)

[...]

Mogê patrzeæ w taki sposób ¿eby ju¿ "powziêtego" niebezpieczeñstwa na drodze nie powiêkszaæ. I tak jest wystarczaj±co niebezpiecznie.
Mo¿na nagraæ i zg³osiæ na policjê tak jak "wadza" poucza. :-)

[...]

To by³o ewidentne zachowanie ju¿ po fakcie i chêæ szczeniackiego postawienia na swojej racji.
Piszesz o czym¶ zupe³nie innym.

Swój na swego - to tak  jakby morderca trafi³ na goscia smiec±cego na
ulicy...

Zamiast d±¿yæ do pogodzenia antagonizmów ci±gle wynajdujesz argumenty o s³abszych, gorszych, uci¶nionych. Masz do tego prawo.
Ale podobno modne ostatnio jest równouprawnienie. ;-)
Tak ciekawe zagadnienie do dyskusji o socjalizmie.

Mordercy siê samemu nie wymierza sprawiedliwo¶ci. To "pañstwo ma monopol na przemoc". :-)

Taki mamy system. Takie prawo. Doro¶nij.

Data: 2013-10-10 13:37:31
Autor: Budzik
Dwupedalarska menda
Osobnik posiadaj±cy mail z@z.pl napisa³(a) w poprzednim odcinku co nastêpuje:

Zamiast d±¿yæ do pogodzenia antagonizmów ci±gle wynajdujesz argumenty o s³abszych, gorszych, uci¶nionych. Masz do tego prawo.

Absolutnie. Po prostu niektórych "antagonizmów" pogodziæ sie nie da.

Ale podobno modne ostatnio jest równouprawnienie. ;-)
Tak ciekawe zagadnienie do dyskusji o socjalizmie.

Mordercy siê samemu nie wymierza sprawiedliwo¶ci. To "pañstwo ma monopol na przemoc". :-)

Ale o jakim wymierzaniu sprawiedliwo¶ci mówisz?
Czy rowerzysta zaatakowa³ kierowce? Wydaje sie, ze w daleszej czesci wydarzenia to nadal kierowca by³ agresorem.

A na policjê zdaje sie rowerrzysta zg³osi³ wydarzenie.
Mam nadzieje, ze popierdzieleniec zap³aci jakiegos okr±g³ego tysiaczka, zeby upewniæ sie w swoich przekonaniach.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")
Jestem ma³y Talibanek, mam  granatów ca³y dzbanek, nuklearn± walizeczkê
i w±glika  probóweczkê. Raz, dwa, trzy, dzi¶ Allacha spotkasz  Ty !

Data: 2013-10-10 23:57:39
Autor: RoMan Mandziejewicz
Dwupedalarska menda
Hello z,

Thursday, October 10, 2013, 12:04:26 PM, you wrote:

[...]

Nie mia³ prawa omijaæ chodnikiem.

[...]

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-10-09 20:33:30
Autor: jerzu
Dwupedalarska menda
On Wed, 09 Oct 2013 20:32:21 +0200, DoQ <pawel@doq.gmail.com> wrote:

Ale gdzie, przed czy za ¶wiat³ami?

Zahamowa³? Za.

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyñski  xxx.jerzu@interia.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2013-10-09 22:49:13
Autor: RoMan Mandziejewicz
Dwupedalarska menda
Hello jerzu,

Wednesday, October 9, 2013, 8:33:30 PM, you wrote:

Ale gdzie, przed czy za ¶wiat³ami?
Zahamowa³? Za.

Ale omijany chodnikiem przed.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-10-09 22:48:07
Autor: RoMan Mandziejewicz
Dwupedalarska menda
Hello masti,

Wednesday, October 9, 2013, 8:24:17 PM, you wrote:

http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,rozpedzony-samochod-niemal-
ociera-sie-o-rower-k-dzwonimy-po-policje,101702.html
Po kiego za przeproszeniem chuja wyprzedza³ ten samochód z prawej strony
po chodniku?
bo mu go¶æ zahamowa³ przed nosem.

Mia³ wjechaæ na skrzy¿owanie na czerwonym?

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-10-09 20:56:58
Autor: masti
Dwupedalarska menda
Dnia pięknego Wed, 09 Oct 2013 22:48:07 +0200 osobnik zwany RoMan
Mandziejewicz napisał:

[...]

Miał wjechać na skrzyżowanie na czerwonym?

jakby nie zapieprzał toby normalnie zwolnił

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-10-09 23:02:28
Autor: RoMan Mandziejewicz
Dwupedalarska menda
Hello masti,

Wednesday, October 9, 2013, 10:56:58 PM, you wrote:

[...]
jakby nie zapieprza³ toby normalnie zwolni³

O czym pieprzysz znowu? Gdzie on przed skrzy¿owaniem gwa³townie
hamowa³?

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-10-10 08:59:11
Autor: Robson
Dwupedalarska menda
bo mu go¶æ zahamowa³ przed nosem.

Dlaczego nie zachowa³ bezpiecznej odleg³o¶ci i nie zd±¿y³ wyhamowaæ?

Data: 2013-10-10 07:52:44
Autor: masti
Dwupedalarska menda
Dnia pięknego Thu, 10 Oct 2013 08:59:11 +0200 osobnik zwany Robson
napisał:

bo mu gość zahamował przed nosem.

Dlaczego nie zachował bezpiecznej odległości i nie zdążył wyhamować?

poczytaj sobie ile kosztuje nieuzasadnione hamowanie i stwarzanie zagrożenia w ruchu drogowym.

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-10-10 10:41:35
Autor: Robson
Dwupedalarska menda
poczytaj sobie ile kosztuje nieuzasadnione hamowanie i stwarzanie
zagro¿enia w ruchu drogowym.

Kpisz, prawda? Zajechanie drogi i hamowanie to jedno, mo¿e tutaj mia³o miejsce, nie wnikam.
Ale jad±c z ty³u masz psi obowi±zek wyhamowaæ. Nawet jad±c rowerem, bo samochodu raczej nie masz.

Data: 2013-10-10 10:51:39
Autor: Myjk
Dwupedalarska menda
Thu, 10 Oct 2013 10:41:35 +0200, Robson
Ale jadąc z tyłu masz psi obowiązek wyhamować.

Psi obowiązek to ma wyhamować w normalnych warunkach na drodze, a nie jak
jakiś pajac sobie ubzdura, że jest nauczycielem i będzie heblować komuś
przed nosem. Gdyby doszło do kolizji i rowerzysta poszedłby z tym nagraniem
do sądu, z całą pewnością by wygrał.

--
Pozdor Myjk

Data: 2013-10-10 11:45:58
Autor: Robson
Dwupedalarska menda
W dniu 2013-10-10 10:51, Myjk pisze:
Thu, 10 Oct 2013 10:41:35 +0200, Robson

Ale jad±c z ty³u masz psi obowi±zek wyhamowaæ.

Psi obowi±zek to ma wyhamowaæ w normalnych warunkach na drodze, a nie jak
jaki¶ pajac sobie ubzdura, ¿e jest nauczycielem i bêdzie heblowaæ komu¶
przed nosem. Gdyby dosz³o do kolizji i rowerzysta poszed³by z tym nagraniem
do s±du, z ca³± pewno¶ci± by wygra³.

Przeczytaj _ze_zrozumieniem_ zdanie poprzedzaj±ce to, które zacytowa³e¶.

Data: 2013-10-10 10:08:50
Autor: masti
Dwupedalarska menda
Dnia pięknego Thu, 10 Oct 2013 11:45:58 +0200 osobnik zwany Robson
napisał:

[...]

Przeczytaj _ze_zrozumieniem_ zdanie poprzedzające to, które zacytowałeś.

przeczytaj ze zrozumieniem PoRD

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-10-10 10:56:01
Autor: Budzik
Dwupedalarska menda
Osobnik posiadaj±cy mail robson@w.pl napisa³(a) w poprzednim odcinku co nastêpuje:

[...]

Zahamuj komus tak przed nosem, najlepiej na autostradzie i potem t³umacz policji ze on mia³ psi obowi±zek wyhamowaæ...

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")
"Kto leczy siê z poradników lekarskich, ten umiera na pomy³kê w druku".

Data: 2013-10-10 12:42:58
Autor: Myjk
Dwupedalarska menda
Thu, 10 Oct 2013 11:45:58 +0200, Robson
Przeczytaj _ze_zrozumieniem_ zdanie poprzedzające to, które zacytowałeś.

Ależ to jest właśnie rzecz kluczowa -- Ty nie wnikasz i właśnie źle.

--
Pozdor Myjk

Data: 2013-10-10 10:56:01
Autor: Budzik
Dwupedalarska menda
[...]

Mo¿e mia³o miejsce?
Ale jaja...

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")
"Je¶li bêd±c w towarzystwie kobiety potrafisz z niej czytaæ jak z
ksi±¿ki, nie stosuj systemu Braille'a."  T. Bernard

Data: 2013-10-10 15:31:57
Autor: RoMan Mandziejewicz
Dwupedalarska menda
Hello masti,

Thursday, October 10, 2013, 9:52:44 AM, you wrote:

bo mu go¶æ zahamowa³ przed nosem.
Dlaczego nie zachowa³ bezpiecznej odleg³o¶ci i nie zd±¿y³ wyhamowaæ?
poczytaj sobie ile kosztuje nieuzasadnione hamowanie i stwarzanie
zagro¿enia w ruchu drogowym.

A ile kosztuje nieuzasadnione omijanie chodnikiem, blokowanie ruchu i
stwarzanie zagro¿enia w ruchu? Art. 3 PoRD pedalarzy nie obowi±zuje?

Trafi³ burak w puszce na jeszcze wiêkszego buraka dwupedalskiego i
tyle.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-10-09 20:17:55
Autor: orcos
Dwupedalarska menda
W dniu 2013-10-09 19:04, DoQ pisze:
[...]

jazdÄ™ szybszym pojazdom?

"Jestem właścicielem Koenigsegga. Po kiego chuja _ktokolwiek_ jedzie przede mną? Jego gównowóz jest szybszy od mojego samochodu, czy po prostu jest złośliwą mendą utrudniającą jazdę prawdziwym samochodom?"

--
....|_OR|...
....|COS|...

Data: 2013-10-09 20:28:01
Autor: DoQ
Dwupedalarska menda
W dniu 2013-10-09 20:17, orcos pisze:

"Jestem właścicielem Koenigsegga. Po kiego chuja _ktokolwiek_ jedzie
przede mną? Jego gównowóz jest szybszy od mojego samochodu, czy po
prostu jest złośliwą mendą utrudniającą jazdę prawdziwym samochodom?"

Nie jesteś i nigdy nie będziesz. Masz co najwyżej dwa kółka i pedałki.

Data: 2013-10-09 21:11:24
Autor: orcos
Dwupedalarska menda
W dniu 2013-10-09 20:28, DoQ pisze:
[...]

Nie zauważyłeś cudzysłowu, albo w szkole dla chamskich cwaniaczków nie uczą polskiego. Nie oto chodzi, jakim samochodem ja jeżdżę, tylko odbijam twoje słowa na innym poziomie. Uważasz, że moc pojazdu decyduje o prawie pierwszeństwa? To ustępuj miejsca wszystkim Jelczom i Ikarusom, one mają większy silnik niż jakiekolwiek pudełko jakim jeździsz.

--
....|_OR|...
....|COS|...

Data: 2013-10-09 21:57:08
Autor: DoQ
Dwupedalarska menda
W dniu 2013-10-09 21:11, orcos pisze:

[...]

Masz urojenia? Gdzie pisałem coś o mocy samochodu?

Data: 2013-10-09 21:18:12
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Dwupedalarska menda
W dniu 2013-10-09 19:04, DoQ pisze:
http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,rozpedzony-samochod-niemal-ociera-sie-o-rower-k-dzwonimy-po-policje,101702.html

Zapomniałeś dodać o "bandycie" w samochodzie...

Obejrzyj cały film.

http://www.youtube.com/watch?v=VcqbWeD8-4k&sns=em

Po kiego za przeproszeniem chuja wyprzedzał ten samochód z prawej strony
po chodniku?

Nie wyprzedzał, tylko omijał :-) I też kompletnie nie pojmuję po co.

Nie mogę się oprzeć wrażeniu, że rowerzysta dodatkowo, oprócz nielegalnej jazdy po kawałeczku chodnika wjechał także na skrzyżowanie
na czerwonym świetle... Mam rację?

Jako rowerzysta nigdy bym sobie nie pozwolił na taki manewr.
Tym bardziej bym nie władował się przed samochód, którego kierowca przed chwilą mnie wyprzedził "na żyletkę"

Kilka razy takim delikwentom wspomniałem przez szybę, że powinni z większą rozwagą wyprzedzać. Zazwyczaj kończyło się to zrozumieniem.
Ale jak wspomniałem, do głowy by mi nie wpadło, aby się przed takiego pakować.

Zdecydowana większość kierowców wyprzedza mnie normalnie (to samo widać na filmie, większość kierowców wyprzedziła rowerzystę ze sporym zapasem)

Czasem się zdarzy jakiś samochodowy wojownik, ale tych puszczam przodem, nie ma co wdawać się z idiotą w dyskusję.

A kierowca nie powinien być niestabilny emocjonalnie. Za to nagłe hamowanie przed rowerzystą powinien odpowiedzieć karnie. A rowerzysta za jazdę po chodniku i czerwone światło.

Kilka razy, gdy jechałem samochodem jakiś rowerzysta mi "podpadł". Nigdy sobie jednak nie pozwoliłem sobie na ataki przy użyciu samochodu. Jak mi się udało podjechać, tłumaczyłem i się rozstawaliśmy w zgodzie. Tak jest lepiej.

Seco

Data: 2013-10-09 21:20:41
Autor: jerzu
Dwupedalarska menda
On Wed, 09 Oct 2013 21:18:12 +0200, Bartosz 'Seco' Suchecki
<pisz_na@seco.maupa.tlen.pl> wrote:

Nie mogê siê oprzeæ wra¿eniu, ¿e rowerzysta dodatkowo, oprócz nielegalnej jazdy po kawa³eczku chodnika wjecha³ tak¿e na skrzy¿owanie
na czerwonym ¶wietle... Mam racjê?

Rowerzystom wszystko wolno.

http://youtu.be/3SnJHWrveJI

Data: 2013-10-09 21:31:57
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Dwupedalarska menda
W dniu 2013-10-09 21:20, jerzu pisze:
[...]

Przecie¿ mu nie wolno... Tak jak kierowcom samochodów.

Szkoda, ¿e nie by³o policji, daliby mandat rowerzy¶cie, mo¿e by siê nauczy³... 300-500 z³ zachêca do rozwagi.

Ale przyznam, ze rowerzy¶ci czê¶ciej ma chama jad± w po³owie czerwonego.
Kierowcy samochodów raczej wczesne czerwone preferuj±.

Seco

Data: 2013-10-09 21:38:22
Autor: jerzu
Dwupedalarska menda
On Wed, 09 Oct 2013 21:31:57 +0200, Bartosz 'Seco' Suchecki
<pisz_na@seco.maupa.tlen.pl> wrote:

Przecie¿ mu nie wolno...

Ale ja to wiem. Tylko chyba nie wszyscy rowerzy¶ci o tym wiedz±.

Data: 2013-10-09 21:47:57
Autor: MadMan
Dwupedalarska menda
Dnia Wed, 09 Oct 2013 21:20:41 +0200, jerzu napisa³(a):

Rowerzystom wszystko wolno.

http://youtu.be/3SnJHWrveJI

Kierowcom te¿, nawet je¼dziæ po chodniku:

http://www.youtube.com/watch?v=kDklnGvamMM

Wyci±ganie ogólnych wniosków z jednostek jest bez sensu. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2013-10-09 22:06:19
Autor: jerzu
Dwupedalarska menda
On Wed, 9 Oct 2013 21:47:57 +0200, MadMan
<madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> wrote:

Wyci±ganie ogólnych wniosków z jednostek jest bez sensu.

Dobra, druga jednostka:

http://youtu.be/oIFQh1zqXHA

Data: 2013-10-09 22:17:02
Autor: ToMasz
Dwupedalarska menda
W dniu 09.10.2013 22:06, jerzu pisze:
On Wed, 9 Oct 2013 21:47:57 +0200, MadMan
<madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> wrote:

Wyci±ganie ogólnych wniosków z jednostek jest bez sensu.

Dobra, druga jednostka:

http://youtu.be/oIFQh1zqXHA
napisa³e¶, zaistnia³e¶ i co z tego? Ja jestem za konfiskat± rowerów które nie maj± ¶wiate³. By³o by tego tysi±ce. Tak samo rowerzy¶ci powinni mieæ OC. Ale rowerzysta nie potr±ci Ciê podczas wyprzedzania, jak za gwa³townie zahamuje - Tobie nic siê nie stanie. Jak wyjedzie na czerwonym - te¿ nie.
Jak na razie mówimy tutaj o "dwupedlaskiej mendzie" co do której to "mendy" mo¿na mieæ pretensje ¿e przejecha³a obok samochodów 5m po chodniku.

ToMasz

Data: 2013-10-09 22:26:13
Autor: jerzu
Dwupedalarska menda
On Wed, 09 Oct 2013 22:17:02 +0200, ToMasz
<news.neostrada.pl@news.neostrada.pl> wrote:

napisa³e¶, zaistnia³e¶ i co z tego?

Boli Ciebie to? Jak kierowca przejedzie na czerwonym to jest "be". Ale
jak rowerzysta urz±dzi sobie slalom pomiêdzy prawid³owo jad±cymi
autami, to "nic siê nie sta³o" i jest to "Bicie piany bo facet na
wielkim pustym wyasfaltowanym obszarze przejecha³ ko³o czerwonej
¿arówki, i jeszcze nie wystraszy³ siê pewnie kresek narysowanych na
ziemi." --

Data: 2013-10-09 22:34:51
Autor: Artur Ma¶l±g
Dwupedalarska menda
W dniu 2013-10-09 22:26, jerzu pisze:
On Wed, 09 Oct 2013 22:17:02 +0200, ToMasz
<news.neostrada.pl@news.neostrada.pl> wrote:

napisa³e¶, zaistnia³e¶ i co z tego?

Boli Ciebie to?

Hmmm, masz kiepsk± kamerê, kiepsk± nawigacjê i s³uchasz kiepskiej
stacji radiowej :)

Jak kierowca przejedzie na czerwonym to jest "be".

No jest.

Ale
jak rowerzysta urz±dzi sobie slalom pomiêdzy prawid³owo jad±cymi
autami, to "nic siê nie sta³o"

Nie, to nie jest ok, ale podczepianie takich materia³ w charakterze
"argumentów" w dyskusji o tej konkretnej sytuacji jest jak
stwierdzenie "a u was bij± murzynów"...

Data: 2013-10-09 22:39:08
Autor: jerzu
Dwupedalarska menda
On Wed, 09 Oct 2013 22:34:51 +0200, Artur Ma¶l±g <futrzak@polbox.com>
wrote:

Hmmm, masz kiepsk± kamerê, kiepsk± nawigacjê i s³uchasz kiepskiej
stacji radiowej :)

Bujaj siê :)

Data: 2013-10-09 22:19:09
Autor: MadMan
Dwupedalarska menda
Dnia Wed, 09 Oct 2013 22:06:19 +0200, jerzu napisa³(a):

Wyci±ganie ogólnych wniosków z jednostek jest bez sensu.

Dobra, druga jednostka:

http://youtu.be/oIFQh1zqXHA

A tu combo z dwóch pajacy:

http://www.youtube.com/watch?v=G_aRHauYDQ4

Tylko czego to dowodzi?

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2013-10-09 22:31:39
Autor: jerzu
Dwupedalarska menda
On Wed, 9 Oct 2013 22:19:09 +0200, MadMan
<madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> wrote:

Tylko czego to dowodzi?

Tego, ¿e pomyli³e¶ grupy :))

A tak na powa¿nie - w obu grupach s± debile, fakt. Tylko ¿e w¶ród
debili na rowerach chyba jest wiêkszy odsetek tych bez instyktu
samozachowawczego.

P.S. Film z Rosji to sobie mog³e¶ darowaæ, nie jest miarodajny :))

Data: 2013-10-09 21:35:06
Autor: MadMan
Dwupedalarska menda
Dnia Wed, 09 Oct 2013 21:18:12 +0200, Bartosz 'Seco' Suchecki
napisa³(a):

Nie mogê siê oprzeæ wra¿eniu, ¿e rowerzysta dodatkowo, oprócz nielegalnej jazdy po kawa³eczku chodnika wjecha³ tak¿e na skrzy¿owanie
na czerwonym ¶wietle... Mam racjê?

Nie s±dzê. Wyjecha³ jedynie za liniê warunkowego zatrzymania, za to
mandatu nie ma :P A czy za sygnalizator - nie da siê oceniæ z filmiku. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2013-10-09 21:42:41
Autor: mk4
Dwupedalarska menda
On 2013-10-09 21:18, Bartosz 'Seco' Suchecki wrote:
[...]

No i czy w takim ujeciu kamery mozna powiedziec, ze nie bylo tam 1 metra? Wydaje sie, ze dosc blisko przejechal ale nie podejmuje sie zawyrokowac, ze bylo mniej niz metr.

--
mk4

Data: 2013-10-11 19:40:28
Autor: Shrek
Dwupedalarska menda
On 2013-10-09 21:42, mk4 wrote:

[...]

Myślę, ze wystarczy zastospować i dalej nie trzeba być biegłym.

Shrek.

Data: 2013-10-09 21:59:57
Autor: Budzik
Dwupedalarska menda
Osobnik posiadaj±cy mail pawel@doq.gmail.com napisa³(a) w poprzednim odcinku co nastêpuje:

http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,rozpedzony-samochod-niemal-
ociera-sie-o-rower-k-dzwonimy-po-policje,101702.html Po kiego za przeproszeniem chuja wyprzedza³ ten samochód z prawej
strony po chodniku?
Jest szybszy od samochodu czy po prostu jest z³o¶liw± mend±
utrudniaj±c± jazdê szybszym pojazdom?

Dobranoc.
juz wszystko w tym temacie zosta³o powiedziane.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")
"Si³± kobiet s± s³abostki mê¿czyzn" - Voltaire

Data: 2013-10-09 22:11:36
Autor: ToMasz
Dwupedalarska menda
W dniu 09.10.2013 19:04, DoQ pisze:
[...]

nazwałeś kolarza mendą bo? Gość w aucie wyprzedził go na ciągłej/skrzyżowaniu i żeby nie przejechać na lewą stronę minął kolarza na milimetry. dobra, nie na milimetry ale dość blisko. Skoro rowerzysta go dogonił na światłach, to fakt że auta coś tam szybciej - możesz sobie w buty wsadzić. jasne że "się da", ale jest wiele przypadków gdzie właśnie rowery dają radę, szczególnie takie rowery.
Fakt, że rowerzysta niepotrzebnie przejechał po chodniku, ale gdyby przeprowadził te 2 metry - nie złamałby absolutnie żadnego przepisu.
Potem samochód zahamował gwałtownie.

i powiadasz ten na 2 kołach jest mendą? Jak ktoś starszy pobije Twoje dzieci to one też są mendami? bo słabsi? bo wolniej? Nie wierze co czytam normalnie...

ToMasz

PS. psy szczekajÄ… a karawana jedzie dalej. stawiam 1:10 że kierowca zostanie prÄ™dzej czy później ukarany i to za wyprzedzanie i hamowanie. PowtórzÄ™ poraz  kolejny: bÄ™dzie lepiej, ale nie dlatego ze kultura wzroÅ›nie, tylko że kamer wiÄ™cej....

Data: 2013-10-12 00:45:50
Autor: Gotfryd Smolik news
Dwupedalarska menda
On Wed, 9 Oct 2013, ToMasz wrote:

Powtórzê poraz kolejny: bêdzie lepiej, ale nie dlatego ze kultura wzro¶nie, tylko ¿e kamer wiêcej....

  Kiedy ja od lat stwierdzam, ¿e jednak kultura ro¶nie.
  Równie¿ patrz±c z p. widzenie rowerzysty na kierowców.

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-10-09 22:11:52
Autor: Artur Maśląg
Dwupedalarska menda
[...]

Cóż, zawsze piszę, że nim się człowiek wypowie to warto jednak choć
trochę postarać się o weryfikację materiałów medialnych. Kmiot z puga
najpierw prawie przytarł rowerzystę, a to co zrobił po starcie ze
świateł widać na tym materiale. Rowerzysta mógł sobie ominąć stojące
pojazdy po prawej stronie, a jak nie było miejsca to mógł rower
nawet przeprowadzić. W mojej ocenie rowerzysta niepotrzebnie się
wpakował przed buraka, ale burak nie ma żadnego uzasadnienia do
swojego zachowania, poza swoim ego :>

Data: 2013-10-09 22:16:14
Autor: DoQ
Dwupedalarska menda
W dniu 2013-10-09 22:11, Artur Maśląg pisze:

[...]

Aha, a to co było przed powyższym wywróżyłeś/liście ze szklanej kuli?
Jakimś "dziwnym" trafem filmiki tego typu cięte są od momentu rzekomego naruszenia praw na poszkodowanym.

Data: 2013-10-09 22:23:26
Autor: Artur Maśląg
Dwupedalarska menda
W dniu 2013-10-09 22:16, DoQ pisze:
[...]

Nie, jest powszechnie dostępne.

Jakimś "dziwnym" trafem filmiki tego typu cięte są od momentu rzekomego
naruszenia praw na poszkodowanym.

To co podlinkowałeś to było dość specyficznie "podcięte", niemniej
i tak pokazywało jedynie butę i winę buraka z puga. Do rowerzysty
można mieć najwyżej uwagi w zakresie "jazdy" po chodniku i ewentualnie
niepotrzebnej prowokacji na buraku, choć z doświadczenia śmiem
twierdzić, że ludzie potrafią odpłacić takim zachowaniem (w pełni
zgodnym z prawem) za wcześniej dokonane na nich wymuszenia niezgodnie
z prawem.

Data: 2013-10-09 22:28:14
Autor: DoQ
Dwupedalarska menda
W dniu 2013-10-09 22:23, Artur Maśląg pisze:

Aha, a to co było przed powyższym wywróżyłeś/liście ze szklanej kuli?
Nie, jest powszechnie dostępne.

To poproszÄ™ o linka.

Data: 2013-10-09 22:32:14
Autor: Artur Maśląg
Dwupedalarska menda
W dniu 2013-10-09 22:28, DoQ pisze:
W dniu 2013-10-09 22:23, Artur Maśląg pisze:

Aha, a to co było przed powyższym wywróżyłeś/liście ze szklanej kuli?
Nie, jest powszechnie dostępne.

To poproszÄ™ o linka.

A nie było?
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=VcqbWeD8-4k

Data: 2013-10-09 22:40:41
Autor: DoQ
Dwupedalarska menda
W dniu 2013-10-09 22:32, Artur Maśląg pisze:

A nie było?
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=VcqbWeD8-4k

To widziałem, a skąd wiadomo czy wcześniej gdzieś na skrzyżowaniu do czegoś nie doszło?

Data: 2013-10-09 23:01:12
Autor: RoMan Mandziejewicz
Dwupedalarska menda
Hello DoQ,

Wednesday, October 9, 2013, 10:40:41 PM, you wrote:

W dniu 2013-10-09 22:32, Artur Ma¶l±g pisze:

A nie by³o?
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=VcqbWeD8-4k

To widzia³em, a sk±d wiadomo czy wcze¶niej gdzie¶ na skrzy¿owaniu do czego¶ nie dosz³o?

Zaskakuj±ce jest to, ¿e film, nawet ten "oryginalny" jest pociêty - 19
sekunda.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-10-10 06:11:11
Autor: DoQ
Dwupedalarska menda
[...]

Dok³adnie. Teraz ju¿ rozumiem, dlaczego policja nie chce braæ tego typu filmów jako dowód.

Data: 2013-10-11 19:44:01
Autor: Shrek
Dwupedalarska menda
On 2013-10-09 22:40, DoQ wrote:

A nie było?
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=VcqbWeD8-4k

To widziałem, a skąd wiadomo czy wcześniej gdzieś na skrzyżowaniu do
czegoś nie doszło?

Przepraszam, ale podważasz podstawy logiki, wymagając dowodu na nieistnienie czegoś. Udowodnisz, że czajniczek russella nie istnieje?

Shrek.

Data: 2013-10-11 21:23:33
Autor: RoMan Mandziejewicz
Dwupedalarska menda
Hello Shrek,

Friday, October 11, 2013, 7:44:01 PM, you wrote:

A nie by³o?
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=VcqbWeD8-4k
To widzia³em, a sk±d wiadomo czy wcze¶niej gdzie¶ na skrzy¿owaniu do
czego¶ nie dosz³o?
Przepraszam, ale podwa¿asz podstawy logiki, wymagaj±c dowodu na
nieistnienie czego¶. Udowodnisz, ¿e czajniczek russella nie istnieje?

Widzisz, ju¿ wiadomo, ze po drodze by³o jeszcze jedno skrzy¿owanie -
dlaczego dwupeda³ je wyci±³? Czego siê wstydzi³?

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-10-11 20:08:22
Autor: masti
Dwupedalarska menda
Dnia pięknego Fri, 11 Oct 2013 21:23:33 +0200 osobnik zwany RoMan
Mandziejewicz napisał:

[...]

Widzisz, już wiadomo, ze po drodze było jeszcze jedno skrzyżowanie -
dlaczego dwupedał je wyciął? Czego się wstydził?

żeby blachosmrodziarz miał zagwozdkę.
Użycie przez Ciebie określenia dwupeł wskazuje, że nieinteresuje Cię prawda bo ty już wiesz.

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-10-11 22:12:39
Autor: DoQ
Dwupedalarska menda
W dniu 2013-10-11 22:08, masti pisze:

żeby blachosmrodziarz miał zagwozdkę.
Użycie przez Ciebie określenia dwupeł wskazuje, że nieinteresuje Cię
prawda bo ty już wiesz.

Podobnie jak blachosmrodziarz u ciebie, winnego już wskazałeś.

Data: 2013-10-11 21:00:22
Autor: Budzik
Dwupedalarska menda
Osobnik posiadaj±cy mail pawel@doq.gmail.com napisa³(a) w poprzednim odcinku co nastêpuje:

¿eby blachosmrodziarz mia³ zagwozdkê.
U¿ycie przez Ciebie okre¶lenia dwupe³ wskazuje, ¿e nieinteresuje Ciê
prawda bo ty ju¿ wiesz.

Podobnie jak blachosmrodziarz u ciebie, winnego ju¿ wskaza³e¶.

Mysle, ze to by³o tylko po to, aby podkreslic niestosowno¶c takich wzajemnych okresleñ...

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")
Imieniny nale¿y obchodziæ - je¿eli nie w³asne - to szerokim ³ukiem.

Data: 2013-10-11 23:52:58
Autor: DoQ
Dwupedalarska menda
W dniu 2013-10-11 23:00, Budzik pisze:

Podobnie jak blachosmrodziarz u ciebie, winnego ju¿ wskaza³e¶.
Mysle, ze to by³o tylko po to, aby podkreslic niestosowno¶c takich
wzajemnych okresleñ...

My¶lê, ¿e nie masz racji. Masti od dawna faworyzuje 2 ko³a.

Data: 2013-10-11 22:00:37
Autor: Budzik
Dwupedalarska menda
[...]

A jednak okreslenia typu dwupedalarz widze najpierw u Romana.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")
"Dzieci staj± siê podobne do tego, co o nich my¶limy."
Bird Johnson

Data: 2013-10-12 07:09:45
Autor: masti
Dwupedalarska menda
Dnia pięknego Fri, 11 Oct 2013 23:52:58 +0200 osobnik zwany DoQ napisał:

W dniu 2013-10-11 23:00, Budzik pisze:

Podobnie jak blachosmrodziarz u ciebie, winnego już wskazałeś.
Mysle, ze to było tylko po to, aby podkreslic niestosownośc takich
wzajemnych okresleń...

Myślę, że nie masz racji. Masti od dawna faworyzuje 2 koła.

myślę, że Twoje wizje mijają się z rzeczywistością. Natomiast Ty jak Cavallino uważacie się za "panów dróg". Ale wyrośniecie z tego.

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-10-12 07:46:04
Autor: Cavallino
Dwupedalarska menda

U¿ytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:11102013.56AD3464@budzik61.poznan.pl...
[...]

Niestosowano¶æ to by by³a na grupie o rowerach.
Tutaj za to ka¿de z³e s³owo na samochód powinno byæ karane plonkiem, bo jak kto¶ tego nie rozumie, to zdecydowanie grupy myli.

Data: 2013-10-11 20:27:56
Autor: Budzik
Dwupedalarska menda
On 11 pa¼ 2013, you wrote in pl.misc.samochody:

dwupeda³

Mo¿e dlatego, zeby jakis trzypeda³ mia³ sie do czego przyczepiæ w oczywistej sytuacji.
Bo pewnie nie dlatego, ze film, który pokazuje 5 minut jazdy na rowerze by³by nudny i pokaza³ na filmie tylko te framenty które mia³y znaczenie...

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")
"Film powinien zaczynaæ siê od trzêsienia ziemi, potem za¶ napiecie
ma nieprzerwanie wzrastaæ."   Alfred Hitchcock

Data: 2013-10-12 01:03:04
Autor: jerzu
Dwupedalarska menda
On Fri, 11 Oct 2013 20:27:56 +0000 (UTC), Budzik
<budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

Bo pewnie nie dlatego, ze film, który pokazuje 5 minut jazdy na rowerze

A podobno rower to taki szybki ¶rodek transportu jest...

Data: 2013-10-12 08:51:32
Autor: Budzik
Dwupedalarska menda
Osobnik posiadaj±cy mail to_jest_fajans.jerzu@interia.pl napisa³(a) w poprzednim odcinku co nastêpuje:

Bo pewnie nie dlatego, ze film, który pokazuje 5 minut jazdy na rowerze

A podobno rower to taki szybki ¶rodek transportu jest...

No i? --

Data: 2013-10-12 12:11:34
Autor: jerzu
Dwupedalarska menda
On Sat, 12 Oct 2013 08:51:32 +0000 (UTC), Budzik
<budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

No i?

To wszystko dzieje siê na d³ugo¶ci nieca³ego kilometra (wg. AutoMapy
oko³o 850 metrów). Rowerzysta potrzebuje na przebycie tego odcinka 5
minut? Chyba nie. A skoro film jest pociety, to co¶ tam po drodze
jeszcze siê sta³o, co biednemu rowerzy¶cie pewnie chluby by nie
przynios³o.

Data: 2013-10-12 11:00:43
Autor: Budzik
Dwupedalarska menda
[...]

5 minut by³o przyk³adowe - czepiasz sie s³ówek.
Skoro nic w tym czasie sie nie dzia³o ,to chyba nic dziwnego, ze zosta³o wyciete.

Zreszta, gdyby sie cos dzia³o, to moze kierowca wysiad³by na tych swiat³ach  udowadniaæ swoj± racjê a nie czeka³ az rusza? --
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")
Akt urodzenia kobiety jest zawsze starszy od niej

Data: 2013-10-13 13:38:25
Autor: jerzu
Dwupedalarska menda
On Sat, 12 Oct 2013 11:00:43 +0000 (UTC), Budzik
<budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

Skoro nic w tym czasie sie nie dzia³o ,to chyba nic dziwnego, ze zosta³o wyciete.

Nie, w³asnie dziwne. Dziwne jest to, ¿e wyci±³ jakie¶ 30-40 sekund
filmu.

Data: 2013-10-13 12:39:55
Autor: Budzik
Dwupedalarska menda
[...]

No tak, niewatpliwie brak fragmentu filmu zdecydowanie udowadnia ca³kowita wine rowerzysty...

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")
"Ten, kto walczy z potworami musi baczyæ, by nie zapomnia³,
¿e w ten sposób staje siê potworem."  Fryderyk Nietzsche

Data: 2013-10-13 15:24:36
Autor: jerzu
Dwupedalarska menda
On Sun, 13 Oct 2013 12:39:55 +0000 (UTC), Budzik
<budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

No tak, niewatpliwie brak fragmentu filmu zdecydowanie udowadnia ca³kowita wine rowerzysty...

Ty to napisa³e¶.

Data: 2013-10-13 14:00:28
Autor: Budzik
Dwupedalarska menda
[...]

Tak, ironizuj±c z takich sugestii pojawiaj±cych sie w poprzednich postach.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")
"W demokracji wolno g³upcom g³osowaæ,
w dyktaturze wolno g³upcom rz±dziæ."  Bertrand Russell

Data: 2013-10-12 12:21:15
Autor: MadMan
Dwupedalarska menda
Dnia Sat, 12 Oct 2013 12:11:34 +0200, jerzu napisa³(a):

A skoro film jest pociety, to co¶ tam po drodze
jeszcze siê sta³o, co biednemu rowerzy¶cie pewnie chluby by nie
przynios³o.

Albo nic siê nie sta³o, wiêc bez sensu by³o to wrzucaæ. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2013-10-12 09:49:03
Autor: Shrek
Dwupedalarska menda
On 2013-10-11 21:23, RoMan Mandziejewicz wrote:
Hello Shrek,

[...]

NIe wiem, nie wykluczone, ¿e masz racjê. Natomiast DoQ za¿±da³ nagrania z _wcze¶niejszych_ skrzy¿owañ - a przed ka¿dym wczesniejszym, mog³o byæ kolejne wcze¶niejsze.

Shrek.

Data: 2013-10-09 22:33:06
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Dwupedalarska menda
[...]

Podałem odpowiadając na Twego posta. Ale nie zauważyłeś mego posta chyba ;-) I nie odniosłeś się ;-(

http://www.youtube.com/watch?v=VcqbWeD8-4k&sns=em

Pozdrawiam

Seco

Data: 2013-10-09 22:41:43
Autor: Artur Maśląg
Dwupedalarska menda
W dniu 2013-10-09 22:33, Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:
[...]

Przeczytałem teraz co napisałeś i tak z pamięci się chyba z tym ogólnie
zgadzam :)
Z debilami nie ma co walczyć - od tego jest policja i inne służby.

Data: 2013-10-09 22:42:48
Autor: DoQ
Dwupedalarska menda
W dniu 2013-10-09 22:33, Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:

Podałem odpowiadając na Twego posta. Ale nie zauważyłeś mego posta chyba
;-) I nie odniosłeś się ;-(
http://www.youtube.com/watch?v=VcqbWeD8-4k&sns=em

Widziałem widziałem i już się odniosłem wyżej :)

Data: 2013-10-09 22:25:03
Autor: LEPEK
Dwupedalarska menda
W dniu 2013-10-09 19:04, DoQ pisze:
http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,rozpedzony-samochod-niemal-ociera-sie-o-rower-k-dzwonimy-po-policje,101702.html

To jest nasza polska domena: robić sobie na złość. Bo przepisy, bo jestem szybszy, większy, bo się wcisnę, bo jestem bardziej bezczelny... Widać to zarówno na drodze, jak i w kolejce do kasy, czy do lekarza.

....a na południu Europy wszyscy jeżdżą jak chcą, znaki i przepisy są generalnie luźną sugestią, ale każdy na każdego uważa, wpuści, pozdrowi (klaksonem, który nie oznacza - tak jak u nas - krzyku, tylko zwrócenie uwagi, najczęściej życzliwe), jak ma potrzebę to się zatrzyma, a jak się spieszy, to pod prąd tnie. Ale bez przesady i z szacunkiem. Jak człowiek do człowieka, a nie samochód do roweru.

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   GdaÅ„ski
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2013-10-09 23:15:26
Autor: Kris_Poland
Dwupedalarska menda

Użytkownik "DoQ" <pawel@doq.gmail.com> napisał w wiadomości news:l34313$oab$1mx1.internetia.pl...
[...]

bo ma prawo
a kierowca musi jezdzic tak by nikomu nie utrudniac
czegoz nie robil wrecz przeciwnie

dla mnie powinien dostac czape za charakter ktory wrozy wiele kolizji

Data: 2013-10-09 23:34:42
Autor: jerzu
Dwupedalarska menda
On Wed, 9 Oct 2013 23:15:26 +0200, "Kris_Poland"
<reklamommowienie@otakiegowala.pl.us> wrote:

a kierowca musi jezdzic tak by nikomu nie utrudniac

Rowerzysty to nie dotyczy?

Data: 2013-10-09 21:40:26
Autor: masti
Dwupedalarska menda
Dnia pięknego Wed, 09 Oct 2013 23:34:42 +0200 osobnik zwany jerzu napisał:

On Wed, 9 Oct 2013 23:15:26 +0200, "Kris_Poland"
<reklamommowienie@otakiegowala.pl.us> wrote:

a kierowca musi jezdzic tak by nikomu nie utrudniac

Rowerzysty to nie dotyczy?

a w którym momencie utrudniał?

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-10-09 23:43:25
Autor: RoMan Mandziejewicz
Dwupedalarska menda
Hello masti,

Wednesday, October 9, 2013, 11:40:26 PM, you wrote:

<reklamommowienie@otakiegowala.pl.us> wrote:
a kierowca musi jezdzic tak by nikomu nie utrudniac
Rowerzysty to nie dotyczy?
a w którym momencie utrudnia³?

Na skrzy¿owaniu, wcze¶niej niepotrzebnie omijaj±c samochód chodnikiem.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-10-09 21:45:07
Autor: masti
Dwupedalarska menda
Dnia pięknego Wed, 09 Oct 2013 23:43:25 +0200 osobnik zwany RoMan
Mandziejewicz napisał:

[...]

Na skrzyżowaniu, wcześniej niepotrzebnie omijając samochód chodnikiem.

omijanie chodnikiem ok. Natomiast ma prawo ruszać spod świateł przed samochodem. tak samo jak ferrari czy walec

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-10-09 23:59:49
Autor: RoMan Mandziejewicz
Dwupedalarska menda
Hello masti,

Wednesday, October 9, 2013, 11:45:07 PM, you wrote:

a kierowca musi jezdzic tak by nikomu nie utrudniac
Rowerzysty to nie dotyczy?
a w którym momencie utrudnia³?
Na skrzy¿owaniu, wcze¶niej niepotrzebnie omijaj±c samochód chodnikiem.
omijanie chodnikiem ok. Natomiast ma prawo ruszaæ spod ¶wiate³ przed
samochodem. tak samo jak ferrari czy walec

Ale to w³a¶nie ominiêcie i zmuszenie do kolejnego wyprzedzania
poskutkowa³o awantur±. Pedalarz mia³ nagranie z numerem
rejestracyjnym. Je¶li poczu³ siê zagro¿ony sposobem wyprzedzania przez
samochód, móg³ siê zg³osiæ na policjê. A jednak wola³ prowokowaæ
niebezpieczne zachowania.

Swoj± drog±, ciekawe, co siê dzia³o w wyciêtym przez pedalarza
fragmencie - czy¿by co¶, czego musia³ siê wstydziæ?

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-10-10 00:16:25
Autor: jerzu
Dwupedalarska menda
On Wed, 9 Oct 2013 23:59:49 +0200, RoMan Mandziejewicz
<roman@pik-net.pl.invalid> wrote:

Swoj± drog±, ciekawe, co siê dzia³o w wyciêtym przez pedalarza
fragmencie - czy¿by co¶, czego musia³ siê wstydziæ?

Raczej wyci±³ moment dojazdu do skrzy¿owania. Chyba ¿e wyci±³ po
drodze jeszcze jedno skrzy¿owanie, gdzie mia³ jak±¶ spinê z tym
"kierowc±".

Data: 2013-10-10 09:04:22
Autor: RoMan Mandziejewicz
Dwupedalarska menda
Hello jerzu,

Thursday, October 10, 2013, 12:16:25 AM, you wrote:

[...]

Jak znam ¿ycie, to by³o po drodze skrzy¿owanie i przepychanie siê
przed samochód. Bez powodu nie wycina³.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-10-10 23:01:05
Autor: jerzu
Dwupedalarska menda
On Thu, 10 Oct 2013 09:04:22 +0200, RoMan Mandziejewicz
<roman@pik-net.pl.invalid> wrote:

Jak znam ¿ycie, to by³o po drodze skrzy¿owanie i przepychanie siê
przed samochód. Bez powodu nie wycina³.

Jest. W 4 sekundzie jest tutaj:
https://www.google.pl/maps/preview#!data=!1m8!1m3!1d3!2d21.15049!3d52.299396!2m2!1f62.98!2f90!4f75!2m7!1e1!2m2!1sl5QaXajtUvSHd9t_2vOotw!2e0!5m2!1sl5QaXajtUvSHd9t_2vOotw!2e0&fid=5
Ca³e zaj¶cie ma miejsce tutaj:
https://www.google.pl/maps/preview#!data=!1m8!1m3!1d3!2d21.159448!3d52.302905!2m2!1f65.91!2f95.95!4f75!2m7!1e1!2m2!1seY9X-qlgTtIg1GwxS4TpWA!2e0!5m2!1seY9X-qlgTtIg1GwxS4TpWA!2e0&fid=5

A po drodze mamy jeszcze https://www.google.pl/maps/preview#!data=!1m8!1m3!1d3!2d21.157608!3d52.302202!2m2!1f67.22!2f91.78!4f75!2m7!1e1!2m2!1sAn_ktySPBLxZHdSQlFGqUQ!2e0!5m2!1sAn_ktySPBLxZHdSQlFGqUQ!2e0&fid=5

Data: 2013-10-11 00:05:16
Autor: RoMan Mandziejewicz
Dwupedalarska menda
Hello jerzu,

Thursday, October 10, 2013, 11:01:05 PM, you wrote:

[...]

No to ju¿ wiadomo, dlaczego wyci±³ :(

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-10-11 09:27:45
Autor: DoQ
Dwupedalarska menda

No to ju¿ wiadomo, dlaczego wyci±³ :(

Ten typ to jaki¶ ekooszo³om ze stowarzyszenia "ca³a Polska buduje ¶cie¿ki", pokazywali go wtedy tefa³enie.

Data: 2013-10-11 19:22:40
Autor: m4rkiz
Dwupedalarska menda
"jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@interia.pl> wrote in message news:fv4e59te25e9424b7o1faq0ao0kj6sj1n74ax.com...
[...]

tylko po co ten kierowca wyprzedza rowerzyste najprawdopodobniej przekraczajac
predkosc a na pewno na podwojnej ciaglej i 'na gazete' skoro okazuje sie ze
mimo calej tej szopki i nerwow wcale nie jedzie szybciej niz on?

--
http://db.org.pl/

Data: 2013-10-11 21:52:00
Autor: DoQ
Dwupedalarska menda
W dniu 2013-10-11 20:22, m4rkiz pisze:

[...]

I pewnie jeszcze na podwójnym gazie, bez PJ, OC i aktualnych badañ technicznych.

Data: 2013-10-11 22:46:14
Autor: m4rkiz
Dwupedalarska menda
"DoQ" <pawel@doq.gmail.com> wrote in message news:l39lk0$h85$1mx1.internetia.pl...
[...]

a merytorycznie cos masz do dodania?
jazde po podwojnej ciaglej i odleglosc wyprzedzania widac na filmie

moim zdaniem predkosc tez jest sporo przekroczona, ale pewnosci
nie mam, to tylko wrazenie i tak to opisalem

dodatkowo - skoro na tym kilometrowym odcinku spotykaja sie dwa
(a wg. spiskowych teorii conajmniej trzy razy) to kierowca nie
jedzie szybciej niz rowerzysta

a teraz rozwin swoja probe reductio ad absurdum bo moim skromnym
zdaniem zupelnie Ci nie wyszla

--
http://db.org.pl/

Data: 2013-10-11 19:46:00
Autor: Shrek
Dwupedalarska menda
On 2013-10-09 23:59, RoMan Mandziejewicz wrote:
Hello masti,

Pedalarz mia³ nagranie z numerem
rejestracyjnym. Je¶li poczu³ siê zagro¿ony sposobem wyprzedzania przez
samochód, móg³ siê zg³osiæ na policjê.

Zg³osi³.

Shrek.

Data: 2013-10-10 07:19:38
Autor: Krzysztof 45
Dwupedalarska menda
W dniu 2013-10-09 19:04, DoQ pisze:
Po kiego za przeproszeniem chuja wyprzedzał ten samochód z prawej
strony po chodniku?

Na pewno mu się posrało od czegoś w łbie, że jedzie skuterem lub
motorem i na światłach wszystkim odjedzie? LOL

--
Krzysiek
http://niewygodne.info.pl/index.htm

Data: 2013-10-10 07:59:55
Autor: Budzik
Dwupedalarska menda
Osobnik posiadaj±cy mail @vp.pl napisa³(a) w poprzednim odcinku co nastêpuje:

Na pewno mu siê posra³o od czego¶ w ³bie [ciach] LOL

No tu to jestes specjalista LOL

(wybacz niewybredny ¿arcik, taka ma³a gra s³ów)

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")
Je¿eli nawet OE nie widzi ¿adnych za³±czników, to ich nie ma ;)

Data: 2013-10-10 20:05:54
Autor: Krzysztof 45
Dwupedalarska menda
W dniu 2013-10-10 09:59, Budzik pisze:
Na pewno mu siê posra³o od czego¶ w ³bie [ciach] LOL
No tu to jestes specjalista LOL
S± lepsi.
A w tym przypadku nie trzeba byæ specjalist± :)

Data: 2013-10-10 10:37:49
Autor: Mateusz Rzewuski
Dwupedalarska menda
[...]

Jak już to omijał, a to chyba nie jest zabronione?
Nawet po chodniku, jeśli mógł stanąć PRZED sygnalizatorem.
Nie popieram chamstwa wśród rowerzystów, ale moim zdaniem
jak jeżdżę i widzę co się dzieje na drogach to niestety, ale większymi
burakami są ciągle czterokołowcy...

M.

Data: 2013-10-10 15:33:30
Autor: RoMan Mandziejewicz
Dwupedalarska menda
Hello Mateusz,

Thursday, October 10, 2013, 10:37:49 AM, you wrote:

[...]
Jak ju¿ to omija³, a to chyba nie jest zabronione?

Jazda chodnikiem jest zabroniona.

Nawet po chodniku, je¶li móg³ stan±æ PRZED sygnalizatorem.

Omin±³ tylko po to, ¿eby sprowokowaæ kierowcê samochodu.

[...]

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-10-10 15:45:37
Autor: Mateusz Rzewuski
Dwupedalarska menda
[...]

Jazda chodnikiem nie jest zabroniona, oczywi¶cie
z zachowaniem pierwszeñstwa ruchu pieszych.

M.

Data: 2013-10-10 13:46:38
Autor: masti
Dwupedalarska menda
Dnia pięknego Thu, 10 Oct 2013 15:45:37 +0200 osobnik zwany Mateusz
Rzewuski napisał:

[...]

Ominął tylko po to, żeby sprowokować kierowcę samochodu.
Jazda chodnikiem nie jest zabroniona, oczywiście z zachowaniem
pierwszeństwa ruchu pieszych.

możę jednak sprawdź w PoRD warunki

PS: jakie tam było ograniczenie?

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-10-10 16:14:51
Autor: Mateusz Rzewuski
Dwupedalarska menda
Oczywiście, spełnienie 3 warunków
do jazdy po chodniku i.t.p.
Ja na filmie nie widzę żadnego ograniczenia
chyba, że nie ten film oglądam co trzeba...

M.

Data: 2013-10-10 23:02:34
Autor: jerzu
Dwupedalarska menda
On Thu, 10 Oct 2013 13:46:38 +0000 (UTC), masti <gone@to.hell> wrote:

PS: jakie tam by³o ograniczenie?

50 km/h. Miejsce akcji - Zielonka k. Warszawy.

Data: 2013-10-10 19:13:38
Autor: Akarm
Dwupedalarska menda
W dniu 2013-10-10 15:45, Mateusz Rzewuski pisze:
Jazda chodnikiem nie jest zabroniona, oczywi¶cie
z zachowaniem pierwszeñstwa ruchu pieszych.

Widzê, ¿e masz pojêcie o zasadach ruchu, jak wiêkszo¶æ ludzi w Polsce. :)  Czêsto kierowcy krzycz± na rowerzystów, ¿eby zje¿d¿ali na chodnik.
Wyobra¼ sobie, ¿e jazda rowerem po chodniku jest *zabroniona*.
Dopuszczalna jedynie wyj±tkowo.

--
          Akarm
http://bykom-stop.avx.pl

Data: 2013-10-10 19:33:21
Autor: Mateusz Rzewuski
Dwupedalarska menda
W dniu 2013-10-10 19:13, Akarm pisze:
[...]

Wyobra¼ sobie, ¿e jest dozwolona pod trzema warunkami spe³nionymi jednocze¶nie,
o których pisa³em wcze¶niej nie wymieniaj±c ich:

    1. chodnik ma co najmniej dwa metry szeroko¶ci,
    2. ruch na jezdni jest dozwolony z prêdko¶ci± ponad 50 km/h (w terenie zabudowanym),
   3. brakuje oddzielonej drogi dla rowerów oraz pasa ruchu dla nich przeznaczonego.

Ponadto, je¿eli jest z³a pogoda, czyli generalnie zim± ¶nie¿yca czy ulewa jesienna to te¿ mogê,
poza tym jad±c z dzieckiem do lat 10 na rowerach czyli np. ca³e lato mogê tak codziennie :-)

Oczywi¶cie w ka¿dym innym przypadku jest zabroniona, jak widaæ, tych wyj±tków
wbrew pozorom jest sporo...

M.

Data: 2013-10-10 20:26:26
Autor: Akarm
Dwupedalarska menda
W dniu 2013-10-10 19:33, Mateusz Rzewuski pisze:
Jazda chodnikiem nie jest zabroniona, oczywi¶cie
z zachowaniem pierwszeñstwa ruchu pieszych.

[...]
Oczywi¶cie w ka¿dym innym przypadku jest zabroniona

I jak takie zestawienie twoich wypowiedzi wygl±da? :)

jak widaæ, tych wyj±tków
wbrew pozorom jest sporo...

Nie jest sporo.
W terenie zabudowanym bardzo rzadko dopuszczalna jest prêdko¶æ powy¿ej 50 km/godz, a je¶li ju¿, to zwykle jest obok droga dla rowerów.
Ulewa, ¶nie¿yca czy gradobicie nie s± zjawiskami wyj±tkowo czêstymi, a konwojowanie dziecka to rzecz szczególna.
Który z tych przypadków zaistnia³ w omawianym filmie?
Rowerzysta wjecha³ na chodnik, ¿eby omin±æ samochód stoj±cy przed ¶wiat³ami na skrzy¿owaniu i z³o¶liwie zablokowaæ mu przejazd. I pó¼niej ile przejecha³: 5-10 m? Nie dojecha³ nawet do po³owy skrzy¿owania, kiedy zosta³ przez ten samochód wyprzedzony.
Co ciekawe: na ka¿dej grupie która zdarzenie omawia, dyskutuj± g³ównie *przeciwnicy* samochodów i *przeciwnicy* rowerów.
Jedni drugich najchêtniej by zlinczowali. I to jest sedno konfliktu, chamstwo i wszechobecna ho³ota. Jak to mówi±: chama z wiochy da siê wyrwaæ, wiochy z chama ju¿ niekoniecznie...

--
          Akarm
http://bykom-stop.avx.pl

Data: 2013-10-11 16:46:45
Autor: John Ko³alsky
Dwupedalarska menda

U¿ytkownik "Akarm" <akarm@wp.pl>

[...]

Nie, sedno konfliktu to przepis na wyprzedzanie z prawej strony i inne takie.

Data: 2013-10-11 17:39:24
Autor: Akarm
Dwupedalarska menda
W dniu 2013-10-11 16:46, John Ko³alsky pisze:

U¿ytkownik "Akarm" <akarm@wp.pl>

[...]

Pozwolê sobie nie zgodziæ siê z tym. Wszystkiemu winne jest chamstwo u¿ytkowników dróg, niestety...
Bydlê na rowerze gnoj±ce "blachosmrodziarzy", kiedy przesi±dzie siê do samochodu zmienia siê w byd³o "w puszce". Mo¿e zdarzyæ siê nawet tak, ¿e na grupie po¶wiêconej rowerom bêdzie narzeka³ na "blachosmrodziarzy" którzy zagra¿aj± rowerzystom nie stosuj±c siê do ograniczenia prêdko¶ci, na grupie o samochodach bêdzie narzeka³ na nies³uszne mandaty za przekroczenie prêdko¶ci podczas jazdy samochodem w terenie zabudowanym. ;)

--
          Akarm
http://bykom-stop.avx.pl

Data: 2013-10-10 20:42:03
Autor: PlaMa
Dwupedalarska menda
[...]

Akurat moim zdaniem bezpieczniej dla wszystkich i zdecydowanie bardziej komfortowo by³oby gdyby rowerzy¶ci je¼dzili jednak po chodnikach a nie ulicach, przy czym ja bym przywala³ porz±dne kary dla zarz±dców dróg, samorz±dów i kto tam jeszcze odpowiada, za budowanie i renowacje tras bez zrobienia ¶cie¿ek rowerowych.

Jeszcze jedno - ka¿demu rowerzy¶cie je¿d¿±cemu po ulicy lub chodniku kiedy ma ¶cie¿kê rowerow±, ka¿demu pieszemu w³a¿±cemu na ¶cie¿kê rowerow± i ka¿demu kierowcy je¿d¿±cemu po ¶cie¿kach rowerowych zarz±dzi³bym publiczn± ch³ostê... 5 batów za pierwszym razem, przy recydywie ilo¶æ razów bym zwiêksza³.

Data: 2013-10-10 19:00:43
Autor: Budzik
Dwupedalarska menda
Osobnik posiadaj±cy mail mariush.pUSUNMNIE@wp.pl napisa³(a) w poprzednim odcinku co nastêpuje:

[...]

Hmmm, a jakie kary dla nas, kierowcow i za jakie przewinienia?

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")
"B±d¼ odwa¿ny. A je¿eli nie jeste¶, udawaj, ze jeste¶.
Nikt nie zauwa¿y ró¿nicy."   H. Jackson Brown, Jr.

Data: 2013-10-11 01:00:33
Autor: Budzik
Dwupedalarska menda
[...]

No to w sumie bardzo uczciwie.
Tzw równouprawnienie.
Jeszcze nie zapomnij 5 batów dla kazdego kierowcy wyprzedzaj±cego po prawej na skrzyzowaniu... To ja proponuje 5 batów za brak w³±czonego kierunkowskazu przy zjezdzie z ronda. Oczywiscie dla wszystkich - kierowców, rowerzystów i pieszych.
A co!

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")
"Nic tak nie obna¿a ludzkiego charakteru, jak obra¿anie siê
z powodu ¿artu." Georg Christoph Lichtenberg

Data: 2013-10-11 16:47:58
Autor: John Ko³alsky
Dwupedalarska menda

U¿ytkownik "PlaMa" <mariush.pUSUNMNIE@wp.pl>

[...]

A zorganizowa³by¶ igrzyska ?

Data: 2013-10-11 00:01:40
Autor: RoMan Mandziejewicz
Dwupedalarska menda
Hello Mateusz,

Thursday, October 10, 2013, 3:45:37 PM, you wrote:

[...]

Oczywi¶cie, ¿e jest zabroniona. Ju¿ siê ca³kiem pedalarzom w dupach
poprzewraca³o po zmianach kodeksu.

[...]

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-10-10 16:45:40
Autor: PlaMa
Dwupedalarska menda

Omin±³ tylko po to, ¿eby sprowokowaæ kierowcê samochodu.

telepata kurde :D

Data: 2013-10-11 09:18:46
Autor: Mateusz Rzewuski
Dwupedalarska menda
Podsumowuj±c temat:

Jestem kierowc± i rowerzyst± równie¿.
Co mnie zastanawia w tej dyskusji, ¿e najbardziej
oburzeni, ¿e rowerzysta nie mia³ prawa omin±æ chodnikiem,
niech zastanowi± siê ile razy jechali szybciej ni¿ ograniczenie
lub przejechali na "g³êbokiej pomarañczy" lub nawet czerwonym.
I wtedy zastanowi± siê, czy te ¶wiête oburzenie na ³amanie
przepisów przez rowerzystê jest rzeczywi¶cie bardzo uzasadnione :-)

M.

Data: 2013-10-11 10:00:47
Autor: RoMan Mandziejewicz
Dwupedalarska menda
Hello Mateusz,

Friday, October 11, 2013, 9:18:46 AM, you wrote:

[...]

Pedalarz omin±³ chodnikiem, ¿eby sprowokowaæ kierowcê. To by³ jedyny
jego cel, bo jakiegokolwiek sensu w tym manewrze nie ma.

Pedalarz w swoim filmie wyci±³ jedno skrzy¿owanie - nie wiemy z
jakiego powodu ale nie wierzê w to, ¿e bez powodu.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-10-11 19:33:28
Autor: m4rkiz
Dwupedalarska menda
"RoMan Mandziejewicz" <roman@pik-net.pl.invalid> wrote in message news:146448555.20131011100047pik-net.pl.invalid...
[...]

na poczatku filmu zostal ominiety przez trzy samochody,
wszyskie mialy przynajmniej z +30 w stosunku do niego, a on sam
minimum z 30 robil, wszystkie tez wyprzedzajac go przejechaly
przez podwojna ciagla a jeden zrobil to na skrzyzowaniu

ale wszystko co zle to wina rowerzysty bo omijajac*
(do czego ma prawo) samochod zrobil to uzywajac pustego chodnika

czyli kierowcy moga (najprawdopodobniej) przekraczac predkosc,
wyprzedzac na gazete, na podwojnej ciaglej i skrzyzowaniach
ale kiedy rowerzysta wykorzysta brzeg pustego chodnika do
ominiecia samochodu jest wcieleniem zla...

*na miejscu rowerzysty sam bym to zrobil, glownie zeby sprawdzic
czy nagranie z wyprzedzaniem powinenem zaprezentowac na policji czy
tez odpuscic bo koles mimo wszystko jest normalny tylko mu manewr
nie wyszedl

--
http://db.org.pl/

Data: 2013-10-11 16:52:41
Autor: John Ko³alsky
Dwupedalarska menda

U¿ytkownik "Mateusz Rzewuski" <m.rzewuski@wp.pl>

Podsumowuj±c temat:

Ja jeszcze poczekam. Pewnie przeczytam co¶ bystrego :-)

[...]

.... czym uniemo¿liwili przejazd rowerom

I wtedy zastanowi± siê, czy te ¶wiête oburzenie na ³amanie
przepisów przez rowerzystê jest rzeczywi¶cie bardzo uzasadnione :-)

Nie jest, powinni¶my zje¿d¿aæ na bok na ka¿dym skrzy¿owaniu by przepu¶ciæ peleton, bo to ekologiczne jest i wzmacnia organizm oraz si³ê woli.

Data: 2013-10-12 15:28:19
Autor: a...mx
Dwupedalarska menda
RoMan Mandziejewicz wrote:

[...]

Ciekawe jak z jazd± po wje¼dzie na posesjê...

http://tnij.org/18f5

--
Arek, arekmx|gazeta.pl

Data: 2013-10-11 18:49:24
Autor: Cavallino
Dwupedalarska menda

Użytkownik "Mateusz Rzewuski" <m.rzewuski@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:l35p0s$r8q$1@news.task.gda.pl...
[...]

Jakim cudem nie jest?
PEDALARZ PLONK WARNING
Wypad na właściwą grupę z pedalarskim pierdzieleniem.

Data: 2013-10-12 14:27:48
Autor: Mateusz Rzewuski
Dwupedalarska menda
W dniu 2013-10-11 18:49, Cavallino pisze:

[...]

Nie zniżę się do Twojego poziomu, bo za stary jestem.

PLONK

M.

Data: 2013-10-11 01:31:11
Autor: whatlogin
Dwupedalarska menda
W dniu ¶roda, 9 pa¼dziernika 2013 19:04:03 UTC+2 u¿ytkownik DoQ napisa³:
[...]

Byæ mo¿e bezmy¶lnym rowerzyst± jakich wiele. T± trasê z Wawy dobrze znam, zarówno od Radzymiñskiej przez Z±bki, jak i od Marsa jad±c ¯o³niersk±. Ogólnie tam czêsto robi± siê korki, a te dwa pasy na filmie to 300m pewnie maj± w Zielonce.

Powiem tak, ja na ¿yletê nigdy nie wyprzedzam, ale nie raz od Z±bek musia³em za jednym rowerzyst± kilkakrotnie siê czaiæ na dogodny moment ¿eby wyprzedziæ. ¯adna frajda co chwilê jechaæ 30kmh za rowerem, który pó¼niej Cie wyprzedzi i tak mo¿na do samego Wo³omina jechaæ.

Oczywi¶cie, wyprzedzanie na ¿yletê tworzy niebezpieczn± sytuacjê, aczkolwiek uwa¿am, ¿e zmuszanie innych u¿ytkowników drogi do jechania 30kmh za totalny brak jakiejkolwiek empatii. Tam jest sporo ¶cie¿ki na d³ugim odcinku, i ca³kiem dobrze siê ni± jedzie, ale rozumiem rower szosowy, nie wypada ;) .

Rozwi±zanie jest proste - ¶cie¿ki rowerowe :) Na ca³ej tej tracie, mo¿e poza niektórymi momentami w Z±bkach, jest sporo miejsca na pobocze czy ¶cie¿kê, a niedawno zmieniali nawierzchnie na ¯o³nierskiej, jak i na odcinku dalej od ronda do przejazdu kolejkowego......i ani milimetra nie poszerzyli.

Buraka z puga nie komentuje, bo nie ma czego komentowaæ.

Pozdrawiam!

Dwupedalarska menda