Dwupedalarska menda

Data: 2013-10-09 18:24:17
Autor: masti
Dwupedalarska menda
Dnia pięknego Wed, 09 Oct 2013 19:04:03 +0200 osobnik zwany DoQ napisał:

http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,rozpedzony-samochod-niemal-
ociera-sie-o-rower-k-dzwonimy-po-policje,101702.html

Po kiego za przeproszeniem chuja wyprzedzał ten samochód z prawej strony
po chodniku?

bo mu gość zahamował przed nosem. --
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-10-09 20:26:57
Autor: DoQ
Dwupedalarska menda
W dniu 2013-10-09 20:24, masti pisze:

Po kiego za przeproszeniem chuja wyprzedzał ten samochód z prawej strony
po chodniku?
bo mu gość zahamował przed nosem.

to dlaczego nie umieścił tego na filmie?

Data: 2013-10-09 18:29:30
Autor: masti
Dwupedalarska menda
Dnia pięknego Wed, 09 Oct 2013 20:26:57 +0200 osobnik zwany DoQ napisał:

W dniu 2013-10-09 20:24, masti pisze:

Po kiego za przeproszeniem chuja wyprzedzał ten samochód z prawej
strony po chodniku?
bo mu gość zahamował przed nosem.

to dlaczego nie umieścił tego na filmie?

umieścił. w TVN24 w telewizorni był cały film. Najpierw wyprzedził rowerzystę po ciągłej na grubość papieru a potem depnął po heblach.
A dlaczego na stronie dali tylko kawałek to nie wiem.

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-10-09 19:12:33
Autor: Rafał Grzelak
Dwupedalarska menda

napisał:

umieścił. w TVN24 w telewizorni był cały film. Najpierw wyprzedził rowerzystę po ciągłej na grubość papieru a potem depnął po heblach.
A dlaczego na stronie dali tylko kawałek to nie wiem.

Tutaj calosc:

http://www.youtube.com/watch?v=VcqbWeD8-4k

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2013-10-09 21:38:24
Autor: mk4
Dwupedalarska menda
On 2013-10-09 21:12, Rafał Grzelak wrote:
masti wrote:
Tutaj calosc:

http://www.youtube.com/watch?v=VcqbWeD8-4k

No na tym filmiku widac dodatkowo, ze to wlasnie rowerzysta nadaje sie do psychiatry - wszak to on zachowal sie "na zlosc".

--
mk4

Data: 2013-10-09 22:52:34
Autor: RoMan Mandziejewicz
Dwupedalarska menda
Hello Rafa³,

Wednesday, October 9, 2013, 9:12:33 PM, you wrote:

[...]

> to dlaczego nie umie¶ci³ tego na filmie?
umie¶ci³. w TVN24 w telewizorni by³ ca³y film. Najpierw wyprzedzi³
rowerzystê po ci±g³ej na grubo¶æ papieru a potem depn±³ po heblach.
A dlaczego na stronie dali tylko kawa³ek to nie wiem.
Tutaj calosc:
http://www.youtube.com/watch?v=VcqbWeD8-4k

Jak ca³o¶æ, kiedy pociête w 19 sekundzie.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-10-09 20:32:21
Autor: DoQ
Dwupedalarska menda
W dniu 2013-10-09 20:29, masti pisze:

[...]

Ale gdzie, przed czy za światłami?

Data: 2013-10-09 18:35:46
Autor: masti
Dwupedalarska menda
Dnia pięknego Wed, 09 Oct 2013 20:32:21 +0200 osobnik zwany DoQ napisał:

[...]

no przecież masz od 11 sek.

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-10-09 20:42:05
Autor: DoQ
Dwupedalarska menda
W dniu 2013-10-09 20:35, masti pisze:

[...]

No przecież to była reakcja na wpierdzielanie się po chodniku przed maskę o czym napisałem w pierwszym poście.

Data: 2013-10-09 18:46:29
Autor: masti
Dwupedalarska menda
Dnia pięknego Wed, 09 Oct 2013 20:42:05 +0200 osobnik zwany DoQ napisał:

[...]

i to jest powód walenia po heblach? To może niech sobie gość nerwosol weźmie albo meliskę zaparzy

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-10-09 20:56:23
Autor: DoQ
Dwupedalarska menda
W dniu 2013-10-09 20:46, masti pisze:

No przecież to była reakcja na wpierdzielanie się po chodniku przed
maskę o czym napisałem w pierwszym poście.
i to jest powód walenia po heblach? To może niech sobie gość nerwosol
weźmie albo meliskę zaparzy

No widocznie jest, jeśli pedalarze notorycznie utrudniają jazdę.

Data: 2013-10-09 19:01:28
Autor: masti
Dwupedalarska menda
Dnia pięknego Wed, 09 Oct 2013 20:56:23 +0200 osobnik zwany DoQ napisał:

[...]

jedynym, który tu utrudnia jazdę jest kierowca samochodu. Do tego stwarza zagrożęnie.

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-10-09 21:34:59
Autor: Pawel O'Pajak
Dwupedalarska menda
  Powitanko,

jedynym, który tu utrudnia jazdę jest kierowca samochodu. Do tego stwarza
zagrożęnie.

Co moze sie szybciej poruszac, samochod, czy rower?
Samochod zatrzymuje sie na swiatlach, doublepedal objezdza go po chodniku i staje przed nim. Po coz innego, jak nie zeby zrobic na zlosc. Chcial sprawdzic kto szybciej do setki sie zbiera? Chamski doublepedal trafil na tak samo chamskiego triplepedala. Koniec streszczenia.
Jakby ten rowerzysta jechal volvo, czy audi, to przynajmniej sie nie naraza specjalnie, ale kozaczyc przed duzo szybsza 10-krotnie wieksza masa to nie odwaga, to czysta durnota charakterystyczna dla tego gatunku. Rozumiem, ze sa ludzie lubiacy sporty ekstremalne, ale czemu w to wciagaja innych? No nic, jak mlody, bez potomstwa i bedzie dalej tak kozaczyl, to jest szansa na nagrode Darwina.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2013-10-09 19:44:01
Autor: masti
Dwupedalarska menda
Dnia pięknego Wed, 09 Oct 2013 21:34:59 +0200 osobnik zwany Pawel O'Pajak
napisał:

Powitanko,

jedynym, który tu utrudnia jazdę jest kierowca samochodu. Do tego
stwarza zagrożęnie.

Co moze sie szybciej poruszac, samochod, czy rower?

wskażesz w PoRD, że am to jakiekolwiek znaczenie?

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-10-09 21:56:07
Autor: DoQ
Dwupedalarska menda
W dniu 2013-10-09 21:44, masti pisze:

Co moze sie szybciej poruszac, samochod, czy rower?
wskażesz w PoRD, że am to jakiekolwiek znaczenie?

rotfl co ma do tego PoRD? nie jesteś w stanie samodzielnie określić co przyśpieszy i pojedzie szybciej, rower czy samochód?

Data: 2013-10-09 20:07:53
Autor: masti
Dwupedalarska menda
Dnia pięknego Wed, 09 Oct 2013 21:56:07 +0200 osobnik zwany DoQ napisał:

[...]

oba pojazdy są równoważnymi uczestnikami ruchu. --
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-10-09 22:10:36
Autor: DoQ
Dwupedalarska menda
W dniu 2013-10-09 22:07, masti pisze:

rotfl co ma do tego PoRD? nie jesteś w stanie samodzielnie określić co
przyśpieszy i pojedzie szybciej, rower czy samochód?
oba pojazdy są równoważnymi uczestnikami ruchu.

Tak samo jak samochód osobowy i ciągnik rolniczy.

Data: 2013-10-09 22:04:49
Autor: MadMan
Dwupedalarska menda
Dnia Wed, 09 Oct 2013 21:56:07 +0200, DoQ napisa³(a):

nie jeste¶ w stanie samodzielnie okre¶liæ co przy¶pieszy i pojedzie szybciej, rower czy samochód?

Ja jestem w stanie - zwykle jest to rower. Obserwacja z ulic ¶redniego
miasta. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2013-10-09 22:13:08
Autor: DoQ
Dwupedalarska menda
W dniu 2013-10-09 22:04, MadMan pisze:

nie jeste¶ w stanie samodzielnie okre¶liæ co
przy¶pieszy i pojedzie szybciej, rower czy samochód?
Ja jestem w stanie - zwykle jest to rower. Obserwacja z ulic ¶redniego
miasta.

No nie dziwne, skoro ³aduj± siê przed samochody i wymuszaj± jazdê z prêdko¶ci± 25kmh.

Data: 2013-10-09 22:21:01
Autor: MadMan
Dwupedalarska menda
Dnia Wed, 09 Oct 2013 22:13:08 +0200, DoQ napisa³(a):

Ja jestem w stanie - zwykle jest to rower. Obserwacja z ulic ¶redniego
miasta.

No nie dziwne, skoro ³aduj± siê przed samochody i wymuszaj± jazdê z prêdko¶ci± 25kmh.

Ja od jakiego¶ czasu siê te¿ ³adujê przed samochody, bo perspektywa
czekania 10 sekund na to a¿ samochód ³askawie ruszy po zapaleniu siê
zielonego mnie jako¶ nie bawi. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2013-10-09 22:27:41
Autor: DoQ
Dwupedalarska menda
W dniu 2013-10-09 22:21, MadMan pisze:
[...]

10 sekund? To gdzie ty je¼dzisz?

Data: 2013-10-09 22:46:40
Autor: MadMan
Dwupedalarska menda
Dnia Wed, 09 Oct 2013 22:27:41 +0200, DoQ napisa³(a):

10 sekund? To gdzie ty je¼dzisz?

Zwykle przed siebie :P

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2013-10-09 22:31:50
Autor: __Maciek
Dwupedalarska menda
Wed, 9 Oct 2013 22:04:49 +0200 MadMan <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl>
napisa³:

przy¶pieszy i pojedzie szybciej, rower czy samochód?
Ja jestem w stanie - zwykle jest to rower.

Przez 6-8s, a potem szybszy jest ju¿ samochód. A nie je¿d¿ê jak
panienka w balerinkach na Jubilacie, swoj± przelotow± prêdko¶æ 30km/h
osi±gam szybko (nie mierzy³em, ale raczej poni¿ej 10s).

Data: 2013-10-09 23:00:00
Autor: RoMan Mandziejewicz
Dwupedalarska menda
Hello __Maciek,

Wednesday, October 9, 2013, 10:31:50 PM, you wrote:

przy¶pieszy i pojedzie szybciej, rower czy samochód?
Ja jestem w stanie - zwykle jest to rower.
Przez 6-8s,

Chyba rower vs. stary kaszlak.

[...]

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-10-10 01:52:31
Autor: __Maciek
Dwupedalarska menda
Wed, 9 Oct 2013 23:00:00 +0200 RoMan Mandziejewicz
<roman@pik-net.pl.invalid> napisa³:

przy¶pieszy i pojedzie szybciej, rower czy samochód?
Ja jestem w stanie - zwykle jest to rower.
Przez 6-8s,

Chyba rower vs. stary kaszlak.

Nie wiem, to mo¿e 4s. Trzeba by zmierzyæ. Ale faktem jest ¿e rower
potrafi sporo (z 50m) wyskoczyæ do przodu zanim dogoni go startuj±cy z
tych samych ¶wiate³ samochód (co nie powinno jednak byæ powodem do
przebijania siê pod sygnalizator, bo rower zostaje i tak po chwili
dogoniony), chyba ¿e samochód rusza z du¿ym przyspieszeniem, ale tutaj
mówimy o typowej sytuacji, gdzie nikt nie wdeptuje gazu w pod³ogê.
Swoj± drog± to szybko ruszaj± spod ¶wiate³ nieliczni kierowcy, np.
autobusiarze i niektórzy samochodziarze, reszta zbiera siê nieco
wolniej (mo¿e zreszt± i dobrze (oszczêdno¶æ paliwa, bezpieczeñstwo
itp.)).

Data: 2013-10-10 09:09:53
Autor: RoMan Mandziejewicz
Dwupedalarska menda
Hello __Maciek,

Thursday, October 10, 2013, 1:52:31 AM, you wrote:

[...]

Niby jakim to sposobem? Pedalarz ma mocy chwilowej niewiele ponad 1KM,
za³ó¿my optymistycznie 1kW. Przy masie 70kg + 15kg na rower daje mu to
85kg/kW. Samochód, za³ó¿my pesymistycznie dwie tony i 75kW to mniej ni¿
27kg/kW.
Rowerzysta, startuj±c równo z samochodem nie ma szans. Mo¿e odjechaæ
kilka metrów startuj±c ju¿ na ¿ó³tym. ¯eby odjechaæ na 50 metrów
trzeba prawie 5 sekund snu kierowcy i bardzo leniwego ruszania po tym.

[...]

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-10-10 01:07:28
Autor: WS
Dwupedalarska menda
W dniu czwartek, 10 pa¼dziernika 2013 09:09:53 UTC+2 u¿ytkownik RoMan Mandziejewicz napisa³:
Rowerzysta, startuj±c równo z samochodem nie ma szans.

Dokladnie, tylko rowny start i "wyscigi" raczej sie nie zdarzaja ;)

¯eby odjechaæ na 50 metrów
trzeba prawie 5 sekund snu kierowcy i bardzo leniwego ruszania po tym.

Przy takich zalozeniach to nawet rower nie jest potrzebny, mozna te 50m przewagi uzyskac biegnac z przeskakiwaniem dziur ;)
rekord swiata na 60m przez plotki to troche ponad 7s chyba...

WS

[...]

-- Best regards,

 RoMan

Data: 2013-10-10 10:44:52
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Dwupedalarska menda
[...]

Zapomnia³e¶ w³a¶nie o tym ostatnim. Masa ludzi, w momencie zapalenia siê zielonego, w³±cza procesy my¶lowe pt. "jak to siê tê jedynkê wrzuca³o".

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wroc³aw, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2013-10-10 15:36:32
Autor: RoMan Mandziejewicz
Dwupedalarska menda
Hello Marcin,

Thursday, October 10, 2013, 10:44:52 AM, you wrote:

[...]

[...]

Ale to nadal nie wystarczy do przewagi 50m. Taka przewagê nad innymi
uzyskujê w samochodzie, ruszaj±c na ¿ó³tym tak, ¿eby ju¿ z marszy
mijaæ sygnalizator z zapalaj±cym siê zielony, I wtedy, jad±c
SAMOCHODEM agresywnie robiê te 50 metrów przewagi na ciulem, który
sobie przypomina³, gdzie jest dr±¿ek.
Rowerzysta nie ma takiego przy¶pieszenia jak samochód z 10kg/KM -
elementarna fizyka na to nie pozwala.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-10-10 16:10:02
Autor: __Maciek
Dwupedalarska menda
Thu, 10 Oct 2013 15:36:32 +0200 RoMan Mandziejewicz
<roman@pik-net.pl.invalid> napisa³:

Ale to nadal nie wystarczy do przewagi 50m.

Wystarczy, naprawdê. Tych 50m nie wzi±³em z g³owy tylko st±d ¿e
przeje¿dzam czêsto skrzy¿owanie Szczê¶liwickiej z Bitwy Warszawskiej
http://old.wikimapia.org/#lat=52.2139331&lon=20.9684694&z=20&l=28&m=h

Startuj±c spod ¶wiate³ na Szczê¶liwickiej, jad±c na wprost,
najczê¶ciej jestem w stanie przejechaæ "na drugi brzeg" zanim zaczn±
mnie wyprzedzaæ samochody, a jest tam dostatecznie szeroko by
wyprzedziæ rower ju¿ na skrzy¿owaniu. Oczywi¶cie spod swiate³ startujê
nie dlatego ¿e sie tam przebi³em tylko dlatego ¿e by³em na nich
pierwszy a samochody dojecha³y w czasie czerwonego.

Zdarzaj± siê nierzadko i tacy kierowcy (widaæ na pasie dla przeciwnego
kierunku) który dopiero ruszaj± gdy ja ju¿ przejecha³em
skrzy¿owanie...

Data: 2013-10-11 20:37:01
Autor: Ghost
Dwupedalarska menda

U¿ytkownik "RoMan Mandziejewicz" <roman@pik-net.pl.invalid> napisa³ w wiadomo¶ci news:1376893115.20131010153632pik-net.pl.invalid...
[...]

Romus juz cie widze jak robisz ta przewage, daje glowe, ze jak kazdy przechwalacz, ty nalezysz do tych co szukaja biegu.

Data: 2013-10-09 23:20:05
Autor: Myjk
Dwupedalarska menda
Wed, 09 Oct 2013 22:31:50 +0200, __Maciek
Przez 6-8s, a potem szybszy jest już samochód.

Ile? Po takim czasie to nawet kapelusz 2x odjedzie rowerzyście.

--
Pozdor Myjk

Data: 2013-10-09 22:12:12
Autor: __Maciek
Dwupedalarska menda
Wed, 09 Oct 2013 21:34:59 +0200 Pawel O'Pajak <opajak@interia.pl>
napisa³:

[...]
Jakby ten rowerzysta jechal volvo, czy audi, to przynajmniej sie nie naraza specjalnie, ale kozaczyc przed duzo szybsza 10-krotnie wieksza masa to nie odwaga, to czysta durnota

Dot±d racja...

charakterystyczna dla tego gatunku.

...ale z ³aski swojej nie pchaj wszystkich do jednego wora. Naprawdê
nie ka¿dy rowerzysta jest kretynem który za wszelk± cenê musi dojechaæ
do samego sygnalizatora tylko po to ¿eby za chwilê zostaæ n-ty raz
wyprzedzony przez te same samochody. S± i tacy (np. ja) którzy staj±
za samochodami bo rozumiej± ¿e przepychanie do przodu siê nie ma
najmniejszego sensu. Co ¶mieszniejsze, z regu³y nied³ugo po ruszeniu i
ja wyprzedzam takich przebijaczy bo je¿d¿ê w okolicach 28-30km/h a
przebijacze to czêsto niedzielni rowerzy¶ci co je¿d¿± ok. 15km/h :-)

Data: 2013-10-11 20:33:35
Autor: Ghost
Dwupedalarska menda

Użytkownik "Pawel O'Pajak" <opajak@interia.pl> napisał w wiadomości news:l34b55$2qq$1usenet.news.interia.pl...
 Powitanko,

jedynym, który tu utrudnia jazdę jest kierowca samochodu. Do tego stwarza
zagrożęnie.

Co moze sie szybciej poruszac, samochod, czy rower?

Rakieta.

Data: 2013-10-11 20:36:28
Autor: Artur Maśląg
Dwupedalarska menda
W dniu 2013-10-11 20:33, Ghost pisze:

[...]

Bzdura - dostawca pizzy.

Data: 2013-10-09 21:35:59
Autor: mk4
Dwupedalarska menda
On 2013-10-09 21:01, masti wrote:
Dnia pięknego Wed, 09 Oct 2013 20:56:23 +0200 osobnik zwany DoQ napisał:
jedynym, który tu utrudnia jazdę jest kierowca samochodu. Do tego stwarza
zagrożęnie.

Nie udawaj slepca. Rowerzysta nie powinien sie pchac. Korka nie bylo jego zachowanie tylko stwarza zagrozenie. Wyprzedzanie to zagrozenie, a jak sie wepchnie na poczatek to za chwile go wszyscy wyprzedzaja to jest to zagrozenie - dla siebie i innych. Wlasnie tego brakuje rowerzystom - oceny sytuacji. Czasem jest uzasadnione zeby sie ustawic na poczatku a czasem nie.
Tutaj bylo to zupelnie nieuzasadnione i mozna to traktowac jako glupote/czysta zlosliwosc rowerzysty.

--
mk4

Data: 2013-10-09 19:43:35
Autor: masti
Dwupedalarska menda
Dnia pięknego Wed, 09 Oct 2013 21:35:59 +0200 osobnik zwany mk4 napisał:

On 2013-10-09 21:01, masti wrote:
[...]

i to uzasadnia gwałtowne hamowanie? wiesz, że to jest wykroczenie?

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-10-10 00:35:37
Autor: mk4
Dwupedalarska menda
On 2013-10-09 21:43, masti wrote:
Dnia pięknego Wed, 09 Oct 2013 21:35:59 +0200 osobnik zwany mk4 napisał:
i to uzasadnia gwałtowne hamowanie? wiesz, że to jest wykroczenie?

Do hamowania sie nie odnosilem. Ale tak czy inaczej nie uzasadnia.

--
mk4

Data: 2013-10-09 22:50:07
Autor: RoMan Mandziejewicz
Dwupedalarska menda
Hello masti,

Wednesday, October 9, 2013, 8:46:29 PM, you wrote:

[...]

No przecie¿ to by³a reakcja na wpierdzielanie siê po chodniku przed
maskê o czym napisa³em w pierwszym po¶cie.
i to jest powód walenia po heblach? To mo¿e niech sobie go¶æ nerwosol
we¼mie albo meliskê zaparzy

A co ma zrobiæ z³o¶liwy pedalarz-prowokator?

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-10-09 20:56:26
Autor: masti
Dwupedalarska menda
Dnia pięknego Wed, 09 Oct 2013 22:50:07 +0200 osobnik zwany RoMan
Mandziejewicz napisał:

[...]

A co ma zrobić złośliwy pedalarz-prowokator?

prowokator? prowokować

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-10-09 21:59:56
Autor: Budzik
Dwupedalarska menda
Osobnik posiadaj±cy mail pawel@doq.gmail.com napisa³(a) w poprzednim odcinku co nastêpuje:

[...]

Ale gdzie, przed czy za ¶wiat³ami?
no przecie¿ masz od 11 sek.

No przecie¿ to by³a reakcja na wpierdzielanie siê po chodniku przed maskê o czym napisa³em w pierwszym po¶cie.

Abstrahuj±c od dzienninosci t³umaczenia ze on mu wiec on mu tez tylko bardziej to dodam, ze w ca³y filmie widac ze sekwencja zdarzen wyglada tak:
- gosc jedzie rowerem po trasie, van wyprzedza go nie zachowujac odpowiedniej odleg³osci. Rowerzya nie reaguje jedzie normalnie.
- dogadania goscia na swiat³ach, wymija go i staje na swiat³ach.
- vanowiec wpada w jakis amok, wyprzedza i atakje rowerzyste hamujac mu przed ko³em. Rowerzysta ucieka na chodnik.

I tyle.
Gosc w vanie to jakis popierdzieleniec. I tyle.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")

Data: 2013-10-10 12:04:26
Autor: z
Dwupedalarska menda
W dniu 2013-10-09 23:59, Budzik pisze:

Gosc w vanie to jakis popierdzieleniec. I tyle.

I bardzo dobrze zdiagnozowa³e¶ go¶cia :-)

Ale trzeba te¿ dla jasno¶ci sytuacji dodaæ ¿e rowerzysta (gdyby trochê my¶la³) nie wje¿d¿a³ by "go¶ciowi" przed maskê i stawa³ pierwszy przed ¶wiat³ami - i ju¿. Fakt ¿e mia³ do tego prawo (i o zgrozo jeszcze z prawej strony mia³ prawo) ale nie musia³ tego robiæ maj±c na uwadze ¿e i tak za chwilê bêdzie wyprzedzany.

Tak to jest jak swój trafi na swego a nowy (mo¿e jeszcze nie znany wszystkim przepis) bezwzglêdnie uprzywilejowuje rowerzystê nie bacz±c na natê¿enie ruchu, szeroko¶æ jezdni i zdrowy rozs±dek.

PS. Czekam na nastêpny filmik z mordobicia. :-)

Data: 2013-10-10 12:22:02
Autor: Budzik
Dwupedalarska menda
Osobnik posiadaj±cy mail z@z.pl napisa³(a) w poprzednim odcinku co nastêpuje:

Gosc w vanie to jakis popierdzieleniec. I tyle.

I bardzo dobrze zdiagnozowa³e¶ go¶cia :-)

A dziêkuje.

Ale trzeba te¿ dla jasno¶ci sytuacji dodaæ ¿e rowerzysta (gdyby trochê my¶la³) nie wje¿d¿a³ by "go¶ciowi" przed maskê i stawa³ pierwszy przed ¶wiat³ami - i ju¿.

Zapominasz, ze orwerzysta powinien wyprzedzic z lewej, zapukac w okno i po otwarciu zapluc popierdzielencowi w twrz. Za to wrzeczsniejsze wyprzedzanie.
A tego nie zrobi³, bo kulturalny.

Fakt ¿e mia³ do tego prawo (i o zgrozo jeszcze z prawej strony mia³ prawo) ale nie musia³ tego robiæ maj±c na uwadze ¿e i tak za chwilê bêdzie wyprzedzany.

Nie mozesz patrzyæ na ka¿dego uczestnika drogi jak na idiotê który z jednej strony nie potrafi wykonaæ prostego manewru wyprzedzania a z drugiej jego brak umiejetnosci tak go wewnetrznie frustruje, ze potem musi dac upust swoim emojoom.
Gdyby tak podchodziæ do ruchu drogowego, to praktycznie nie mo¿esz wjechaæ na skrzyzowanie, bo bedziesz sie musia³ obawiac, ze ten jadacy na podporz±dkowanej nie zna zasad pierwszenstwa i ma równie wielkie problemy z podstawowymi manewrami.

Tak to jest jak swój trafi na swego a nowy (mo¿e jeszcze nie znany wszystkim przepis) bezwzglêdnie uprzywilejowuje rowerzystê nie bacz±c na natê¿enie ruchu, szeroko¶æ jezdni i zdrowy rozs±dek.

Swój na swego - to tak  jakby morderca trafi³ na goscia smiec±cego na ulicy...

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")
Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi s± pouczajace.
Andrzej J. Turowicz

Data: 2013-10-10 15:02:48
Autor: z
Dwupedalarska menda
W dniu 2013-10-10 14:22, Budzik pisze:
Zapominasz, ze orwerzysta powinien wyprzedzic z lewej, zapukac w okno i po
otwarciu zapluc popierdzielencowi w twrz. Za to wrzeczsniejsze
wyprzedzanie.
A tego nie zrobi³, bo kulturalny.

Nie zapominam. Ale to by by³o postawienie siê na równi z burakiem w blaszaku albo nawet poni¿ej tego poziomu.
A przecie¿ mamy byæ m±drzejsi, dawaæ dobry przyk³ad... :-)

[...]

Mogê patrzeæ w taki sposób ¿eby ju¿ "powziêtego" niebezpieczeñstwa na drodze nie powiêkszaæ. I tak jest wystarczaj±co niebezpiecznie.
Mo¿na nagraæ i zg³osiæ na policjê tak jak "wadza" poucza. :-)

[...]

To by³o ewidentne zachowanie ju¿ po fakcie i chêæ szczeniackiego postawienia na swojej racji.
Piszesz o czym¶ zupe³nie innym.

Swój na swego - to tak  jakby morderca trafi³ na goscia smiec±cego na
ulicy...

Zamiast d±¿yæ do pogodzenia antagonizmów ci±gle wynajdujesz argumenty o s³abszych, gorszych, uci¶nionych. Masz do tego prawo.
Ale podobno modne ostatnio jest równouprawnienie. ;-)
Tak ciekawe zagadnienie do dyskusji o socjalizmie.

Mordercy siê samemu nie wymierza sprawiedliwo¶ci. To "pañstwo ma monopol na przemoc". :-)

Taki mamy system. Takie prawo. Doro¶nij.

Data: 2013-10-10 13:37:31
Autor: Budzik
Dwupedalarska menda
Osobnik posiadaj±cy mail z@z.pl napisa³(a) w poprzednim odcinku co nastêpuje:

Zamiast d±¿yæ do pogodzenia antagonizmów ci±gle wynajdujesz argumenty o s³abszych, gorszych, uci¶nionych. Masz do tego prawo.

Absolutnie. Po prostu niektórych "antagonizmów" pogodziæ sie nie da.

Ale podobno modne ostatnio jest równouprawnienie. ;-)
Tak ciekawe zagadnienie do dyskusji o socjalizmie.

Mordercy siê samemu nie wymierza sprawiedliwo¶ci. To "pañstwo ma monopol na przemoc". :-)

Ale o jakim wymierzaniu sprawiedliwo¶ci mówisz?
Czy rowerzysta zaatakowa³ kierowce? Wydaje sie, ze w daleszej czesci wydarzenia to nadal kierowca by³ agresorem.

A na policjê zdaje sie rowerrzysta zg³osi³ wydarzenie.
Mam nadzieje, ze popierdzieleniec zap³aci jakiegos okr±g³ego tysiaczka, zeby upewniæ sie w swoich przekonaniach.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")
Jestem ma³y Talibanek, mam  granatów ca³y dzbanek, nuklearn± walizeczkê
i w±glika  probóweczkê. Raz, dwa, trzy, dzi¶ Allacha spotkasz  Ty !

Data: 2013-10-10 23:57:39
Autor: RoMan Mandziejewicz
Dwupedalarska menda
Hello z,

Thursday, October 10, 2013, 12:04:26 PM, you wrote:

[...]

Nie mia³ prawa omijaæ chodnikiem.

[...]

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-10-09 20:33:30
Autor: jerzu
Dwupedalarska menda
On Wed, 09 Oct 2013 20:32:21 +0200, DoQ <pawel@doq.gmail.com> wrote:

Ale gdzie, przed czy za ¶wiat³ami?

Zahamowa³? Za.

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyñski  xxx.jerzu@interia.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2013-10-09 22:49:13
Autor: RoMan Mandziejewicz
Dwupedalarska menda
Hello jerzu,

Wednesday, October 9, 2013, 8:33:30 PM, you wrote:

Ale gdzie, przed czy za ¶wiat³ami?
Zahamowa³? Za.

Ale omijany chodnikiem przed.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-10-09 22:48:07
Autor: RoMan Mandziejewicz
Dwupedalarska menda
Hello masti,

Wednesday, October 9, 2013, 8:24:17 PM, you wrote:

http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,rozpedzony-samochod-niemal-
ociera-sie-o-rower-k-dzwonimy-po-policje,101702.html
Po kiego za przeproszeniem chuja wyprzedza³ ten samochód z prawej strony
po chodniku?
bo mu go¶æ zahamowa³ przed nosem.

Mia³ wjechaæ na skrzy¿owanie na czerwonym?

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-10-09 20:56:58
Autor: masti
Dwupedalarska menda
Dnia pięknego Wed, 09 Oct 2013 22:48:07 +0200 osobnik zwany RoMan
Mandziejewicz napisał:

[...]

Miał wjechać na skrzyżowanie na czerwonym?

jakby nie zapieprzał toby normalnie zwolnił

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-10-09 23:02:28
Autor: RoMan Mandziejewicz
Dwupedalarska menda
Hello masti,

Wednesday, October 9, 2013, 10:56:58 PM, you wrote:

[...]
jakby nie zapieprza³ toby normalnie zwolni³

O czym pieprzysz znowu? Gdzie on przed skrzy¿owaniem gwa³townie
hamowa³?

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-10-10 08:59:11
Autor: Robson
Dwupedalarska menda
bo mu go¶æ zahamowa³ przed nosem.

Dlaczego nie zachowa³ bezpiecznej odleg³o¶ci i nie zd±¿y³ wyhamowaæ?

Data: 2013-10-10 07:52:44
Autor: masti
Dwupedalarska menda
Dnia pięknego Thu, 10 Oct 2013 08:59:11 +0200 osobnik zwany Robson
napisał:

bo mu gość zahamował przed nosem.

Dlaczego nie zachował bezpiecznej odległości i nie zdążył wyhamować?

poczytaj sobie ile kosztuje nieuzasadnione hamowanie i stwarzanie zagrożenia w ruchu drogowym.

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-10-10 10:41:35
Autor: Robson
Dwupedalarska menda
poczytaj sobie ile kosztuje nieuzasadnione hamowanie i stwarzanie
zagro¿enia w ruchu drogowym.

Kpisz, prawda? Zajechanie drogi i hamowanie to jedno, mo¿e tutaj mia³o miejsce, nie wnikam.
Ale jad±c z ty³u masz psi obowi±zek wyhamowaæ. Nawet jad±c rowerem, bo samochodu raczej nie masz.

Data: 2013-10-10 10:51:39
Autor: Myjk
Dwupedalarska menda
Thu, 10 Oct 2013 10:41:35 +0200, Robson
Ale jadąc z tyłu masz psi obowiązek wyhamować.

Psi obowiązek to ma wyhamować w normalnych warunkach na drodze, a nie jak
jakiś pajac sobie ubzdura, że jest nauczycielem i będzie heblować komuś
przed nosem. Gdyby doszło do kolizji i rowerzysta poszedłby z tym nagraniem
do sądu, z całą pewnością by wygrał.

--
Pozdor Myjk

Data: 2013-10-10 11:45:58
Autor: Robson
Dwupedalarska menda
W dniu 2013-10-10 10:51, Myjk pisze:
Thu, 10 Oct 2013 10:41:35 +0200, Robson

Ale jad±c z ty³u masz psi obowi±zek wyhamowaæ.

Psi obowi±zek to ma wyhamowaæ w normalnych warunkach na drodze, a nie jak
jaki¶ pajac sobie ubzdura, ¿e jest nauczycielem i bêdzie heblowaæ komu¶
przed nosem. Gdyby dosz³o do kolizji i rowerzysta poszed³by z tym nagraniem
do s±du, z ca³± pewno¶ci± by wygra³.

Przeczytaj _ze_zrozumieniem_ zdanie poprzedzaj±ce to, które zacytowa³e¶.

Data: 2013-10-10 10:08:50
Autor: masti
Dwupedalarska menda
Dnia pięknego Thu, 10 Oct 2013 11:45:58 +0200 osobnik zwany Robson
napisał:

[...]

Przeczytaj _ze_zrozumieniem_ zdanie poprzedzające to, które zacytowałeś.

przeczytaj ze zrozumieniem PoRD

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-10-10 10:56:01
Autor: Budzik
Dwupedalarska menda
Osobnik posiadaj±cy mail robson@w.pl napisa³(a) w poprzednim odcinku co nastêpuje:

[...]

Zahamuj komus tak przed nosem, najlepiej na autostradzie i potem t³umacz policji ze on mia³ psi obowi±zek wyhamowaæ...

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")
"Kto leczy siê z poradników lekarskich, ten umiera na pomy³kê w druku".

Data: 2013-10-10 12:42:58
Autor: Myjk
Dwupedalarska menda
Thu, 10 Oct 2013 11:45:58 +0200, Robson
Przeczytaj _ze_zrozumieniem_ zdanie poprzedzające to, które zacytowałeś.

Ależ to jest właśnie rzecz kluczowa -- Ty nie wnikasz i właśnie źle.

--
Pozdor Myjk

Data: 2013-10-10 10:56:01
Autor: Budzik
Dwupedalarska menda
[...]

Mo¿e mia³o miejsce?
Ale jaja...

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")
"Je¶li bêd±c w towarzystwie kobiety potrafisz z niej czytaæ jak z
ksi±¿ki, nie stosuj systemu Braille'a."  T. Bernard

Data: 2013-10-10 15:31:57
Autor: RoMan Mandziejewicz
Dwupedalarska menda
Hello masti,

Thursday, October 10, 2013, 9:52:44 AM, you wrote:

bo mu go¶æ zahamowa³ przed nosem.
Dlaczego nie zachowa³ bezpiecznej odleg³o¶ci i nie zd±¿y³ wyhamowaæ?
poczytaj sobie ile kosztuje nieuzasadnione hamowanie i stwarzanie
zagro¿enia w ruchu drogowym.

A ile kosztuje nieuzasadnione omijanie chodnikiem, blokowanie ruchu i
stwarzanie zagro¿enia w ruchu? Art. 3 PoRD pedalarzy nie obowi±zuje?

Trafi³ burak w puszce na jeszcze wiêkszego buraka dwupedalskiego i
tyle.

--
Best regards,
 RoMan