Dwupedały - Nową Arystokracją? Wielkoduszność nie p...

Data: 2009-12-08 01:27:12
Autor: Michał
Dwupedały - Nową Arystokracją? Wielkoduszność nie p...
....ale warto zwrócić uwagę na ten wpis znanego komentatora sceny

Ale jaja ! :)
dobre, dobre po części popieram:
-drogi (nawierzchnia) mi odpowiada.
-ilośc dróg nie.
-chce więcej dróg nie scieżek.

kropka.

Od kiedy mnie prawie BMW3 (oczywiśćie) nie rozjechało to rower sobie wrzuciłem do auta, i tam gdzie chce pojeździć
jade autem (1.7 tony, która 3 podskoczy ?) a potem wyciągam rower :)

pozdrawiam.

Data: 2009-12-08 01:28:09
Autor: Michał
=?ISO-8859-2?Q?_Micha=B3?= <mttj.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):

> [...]

jade autem (1.7 tony, która 3 podskoczy ?) a potem wyciągam rower :)

no i się na usenet.gazeta.pl coś popitoliło...

--

Dwupedały - Nową Arystokracją? Wielkoduszność nie p...