[szukam] Dybuk, 1937

Data: 2009-05-17 22:53:25
Autor: Moon
[szukam] Dybuk, 1937
Thomas wrote:
Witam,

Poszukuje filmu "Dybuk" z 1937 r. w rezyserii Michala Waszynskiego.
http://www.filmweb.pl/f39432/Dybuk,1937

a to nie było w jiddysz?
moon

Data: 2009-05-18 00:07:31
Autor: Thomas
[szukam] Dybuk, 1937

Użytkownik "Moon" <munip79@yahoo.com> napisał w wiadomości news:gupsgg$l1f$1news.interia.pl...
Thomas wrote:
Witam,

Poszukuje filmu "Dybuk" z 1937 r. w rezyserii Michala Waszynskiego.
http://www.filmweb.pl/f39432/Dybuk,1937

a to nie było w jiddysz?
moon

Owszem. Jest w jidysz. Teraz sie zastanawiam czy tam jest lektor, ewentualnie skad napisy, czy juz mam sie zaczac uczyc jidysz :)

Thomas

Data: 2009-05-18 00:54:55
Autor: Moon
[szukam] Dybuk, 1937
Thomas wrote:
> [...]

Owszem. Jest w jidysz. Teraz sie zastanawiam czy tam jest lektor,
ewentualnie skad napisy, czy juz mam sie zaczac uczyc jidysz :)

A po co lektor?
To był film o Żydach, przez Żydów, dla Żydów,
Może ci to pokazać skalę asymilacji narodu w 1937roku, który 450 lat żył u nas:)
Interesujące zagadnienie.

moon

Data: 2009-05-18 09:28:36
Autor: Thomas
[szukam] Dybuk, 1937

Użytkownik "Moon" <munip79@yahoo.com> napisał w wiadomości news:guq3kf$to0$1news.interia.pl...
Thomas wrote:
> [...]

Owszem. Jest w jidysz. Teraz sie zastanawiam czy tam jest lektor,
ewentualnie skad napisy, czy juz mam sie zaczac uczyc jidysz :)

Zebym cokolwiek zrozumial z tresci?

To był film o Żydach, przez Żydów, dla Żydów,
Może ci to pokazać skalę asymilacji narodu w 1937roku, który 450 lat żył u nas:)
Interesujące zagadnienie.

Interesujace, dlatego chce obejrzec film.

Thomas

[szukam] Dybuk, 1937