Dydycz klepie biedÄ™

Data: 2012-09-17 10:42:50
Autor: Chiron
Dydycz klepie biedÄ™
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:5056dde4$0$1297$65785112news.neostrada.pl...
Można przypuszczać, że pan biskup Dydycz to obleśnie zapasiony i wielkoformatowy urzędas kuriewny (co może sugerować powyższe zdjęcie), ale może to też to zwykła opuchlizna głodowa, bo jak wiadomo kościół ledwo przędzie i biskupi najzwyczajniej niedojadają. W każdym razie na dwoje babka wróżyła.

Ale jeśli pominiemy tuszę pana biskupa (w samolocie musi płacić za nadwagę mimo że jest bez bagażu), to reszta jest już bardziej oczywista. A oczywistym jest, że polski kościół, w tym jego dydycze czyli włodarze, nigdy, ale to przenigdy nie wtrącają się do polityki. I jeśli nawet taki Dydycz mówi że sejm powinien być rozwiązany bo nie kontroluje rządu, to jest to jedynie wyraz głębokiej troski kościoła o kondycję owieczek, nic ponad to. Oczywiście sejm to wyjątkowe kmioty i wały, ale Dydyczowi nic do tego. I tyle na temat kmiota w purpurze.

Poruszony tą troską dodam jedynie, że równie szybko powinien być rozwiązany episkopat, bowiem od bardzo długiego już czasu nie kontroluje wybuchów nienawiści, plagi pedofilii i szemranych interesów nie tylko wśród podrzędnych klechów ale zwłaszcza wśród swoich członków. A pomyśleć że ten cały Chrystus, chodził boso, był chudy jak szczapa i mieszkał w lepiance z kozami i barankiem. Z dzisiejszymi purpuratami łączy go jedynie to, iż też lubił chłopców. O dzieciach źródła milczą.
poniedziałek, 17 września 2012, revelstein
http://revelstein.blox.pl/2012/09/2676-Dydycz-klepie-biede.html

Bycie pożytecznym idiotą nie zmienia faktu, że jesteś idiotą

demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

Data: 2012-09-17 11:25:42
Autor: Bogdan Idzikowski
Dydycz klepie biedÄ™

Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomości news:k36nqa$5b0$1node2.news.atman.pl...
[...]

Widzę, że już przystąpiłeś do pracy! Brawo! A śniadanko gdzie wygrzebałeś?

Data: 2012-09-17 11:46:33
Autor: Neko
Dydycz klepie biedÄ™
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał

Widzę, że już przystąpiłeś do pracy! Brawo! A śniadanko gdzie wygrzebałeś?

Juz dawno sięgnałeś bruku swoimi głupkowatymi wypowiedziami
na poziomie nabuzowanego gimnazjalisty.

I wydawało się, że już nizej nie da się upaść.

A ty udowadniasz, że można!

Data: 2012-09-17 12:13:53
Autor: Bogdan Idzikowski
Dydycz klepie biedÄ™

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:5056f1c8$0$1301$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Odezwał się kochający inaczej w obronie umiłowanego?
Czy też będący w tej samej sytuacji członek klanu sfrustrowanych bezrobotnych?

Data: 2012-09-17 15:33:12
Autor: Chiron
Dydycz klepie biedÄ™
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:5056f7e3$0$26703$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Biedny Idziuś. Nie zrozumie, że praca to nie tylko 8 godzinne machanie łopatą:-)

Data: 2012-09-17 16:20:10
Autor: Bogdan Idzikowski
Dydycz klepie biedÄ™

Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomości news:k378qo$lq4$1node2.news.atman.pl...
[...]

Także oglądałem film "Miejski kowboj".

Data: 2012-09-18 14:45:21
Autor: Chiron
Dydycz klepie biedÄ™
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:5057319c$0$1220$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Nie kojarzę- obawiam się, że nie oglądałem. O co w nim chodzi- i co ma wspólnego z tym postem?

Data: 2012-09-18 15:08:12
Autor: Bogdan Idzikowski
Dydycz klepie biedÄ™

Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomości news:k39qd0$36v$1node2.news.atman.pl...
[...]

Dotyczy pracy, niekoniecznie 8-godzinnego machania Å‚opatÄ…!

Data: 2012-09-18 22:20:04
Autor: Chiron
Dydycz klepie biedÄ™
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:5058723f$0$26690$65785112news.neostrada.pl...

[...]

A- już znalazłem, kojarzę- stary film.No wiesz, aż tak przyjemnej roboty to ja nie mam:-). Często muszę się narobić- a jak wszystko działa- to sobie siedzę i nadzoruję. Czyli- mogę spokojnie pobawić się laptopem:-)

Data: 2012-09-18 22:41:48
Autor: Bogdan Idzikowski
Dydycz klepie biedÄ™

Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomości news:k3al1j$s2o$1node1.news.atman.pl...
[...]

No cóż. Tobie wystarcza laptop. Inni w tym celu używają dmuchanych lalek.

Data: 2012-09-18 23:02:53
Autor: Chiron
Dydycz klepie biedÄ™
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:5058dc8f$0$1227$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Używasz takiej z wibratorkiem?

Data: 2012-09-17 17:00:33
Autor: Przemys³aw M.
Dydycz klepie biedê
Dnia Mon, 17 Sep 2012 12:13:53 +0200, Bogdan Idzikowski napisaù(a):

Uýytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisaù w wiadomoúci news:5056f1c8$0$1301$65785112news.neostrada.pl...
Uýytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisaù

Widzæ, ýe juý przystàpiùeú do pracy! Brawo! A úniadanko gdzie wygrzebaùeú?

Juz dawno siægnaùeú bruku swoimi gùupkowatymi wypowiedziami
na poziomie nabuzowanego gimnazjalisty.

I wydawaùo siæ, ýe juý nizej nie da siæ upaúã.

A ty udowadniasz, ýe moýna!

Odezwaù siæ kochajàcy inaczej w obronie umiùowanego?
Czy teý bædàcy w tej samej sytuacji czùonek klanu sfrustrowanych bezrobotnych?

Zlatujà siæ gùupki ;-)))

--

¥Musimy pamiætaã, ýe aby zwyciæýyã, trzeba pamiætaã o maksymie
 Józefa Piùsudskiego  zwyciæýyã i spoczàã na laurach to klæska, byã

Data: 2012-09-17 17:00:02
Autor: Przemys³aw M.
Dydycz klepie biedê
Dnia Mon, 17 Sep 2012 11:46:33 +0200, Neko napisa³(a):

U¿ytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisa³

Widzê, ¿e ju¿ przyst±pi³e¶ do pracy! Brawo! A ¶niadanko gdzie wygrzeba³e¶?

Juz dawno siêgna³e¶ bruku swoimi g³upkowatymi wypowiedziami
na poziomie nabuzowanego gimnazjalisty.

I wydawa³o siê, ¿e ju¿ nizej nie da siê upa¶æ.

A ty udowadniasz, ¿e mo¿na!

Odezwa³ siê handlarz dopalaczami ;-))))

--
Jaros³aw Kaczyñski o¶wiadczy³, ¿e z w³asnej woli nie zrezygnuje ze stanowiska Prezesa PiS. - Mnie witaj± okrzykami: "Jaros³aw Polskê zbaw". http://tiny.pl/hlh7b