Data: 2010-01-11 22:11:01 | |
Autor: J.F. | |
Dyferencjał w Seiczento | |
On Mon, 11 Jan 2010 21:18:12 +0100, nalesnik wrote:
czy to normalne, że auto kręci tylko jednym kołem i nie jest w stanie ruszyć z 3centymetrowej to jest urok dyferencjalu w ogole. Dopiero specjalne konstrukcje lepiej dzialaja. Dobre opony tansze niz dobry dyfer :-) J. |
|
Data: 2010-01-12 18:25:34 | |
Autor: nalesnik | |
Dyferencjał w Seiczento | |
W dniu 11.01.2010 22:11, J.F. pisze:
to jest urok dyferencjalu w ogole. No to w civic'u (5gen) mam zjebany dyfer, bo w śniegu do połowy drzwi (no doobra koloryzuje trochę, do 1/4 wysokości) civic radzi sobie bez problemu. A nie podejrzewał bym go o posiadanie torsena. -- pozdr nalesnik |
|
Data: 2010-01-12 13:29:36 | |
Autor: hamberg | |
Dyferencjał w Seiczento | |
> Dobre opony tansze niz dobry dyfer :-) szczegolnie na lodzie.... ;P |
|
Data: 2010-01-12 23:54:29 | |
Autor: J.F. | |
Dyferencjał w Seiczento | |
On Tue, 12 Jan 2010 18:25:34 +0100, nalesnik wrote:
W dniu 11.01.2010 22:11, J.F. pisze: No to w civic'u (5gen) mam zjebany dyfer, A moze masz TCS/ASR/ESP J. |