Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Dyferencjał w Seiczento

Dyferencjał w Seiczento

Data: 2010-01-11 22:11:01
Autor: J.F.
Dyferencjał w Seiczento
On Mon, 11 Jan 2010 21:18:12 +0100,  nalesnik wrote:
czy to normalne, że auto kręci tylko jednym kołem i nie jest w stanie ruszyć z 3centymetrowej
warstewki śniegu? (Taki urok seiczentowych dyferencjałów?)

to jest urok dyferencjalu w ogole.
Dopiero specjalne konstrukcje lepiej dzialaja.

Dobre opony tansze niz dobry dyfer :-)

J.

Data: 2010-01-12 18:25:34
Autor: nalesnik
Dyferencjał w Seiczento
W dniu 11.01.2010 22:11, J.F. pisze:
to jest urok dyferencjalu w ogole.
Dopiero specjalne konstrukcje lepiej dzialaja.

Dobre opony tansze niz dobry dyfer :-)

No to w civic'u (5gen) mam zjebany dyfer,
bo w śniegu do połowy drzwi (no doobra koloryzuje trochę, do 1/4 wysokości) civic radzi sobie bez
problemu. A nie podejrzewał bym go o posiadanie torsena.


--
pozdr
nalesnik

Data: 2010-01-12 13:29:36
Autor: hamberg
Dyferencjał w Seiczento
> Dobre opony tansze niz dobry dyfer :-)

szczegolnie na lodzie.... ;P

Data: 2010-01-12 23:54:29
Autor: J.F.
Dyferencjał w Seiczento
On Tue, 12 Jan 2010 18:25:34 +0100,  nalesnik wrote:
W dniu 11.01.2010 22:11, J.F. pisze:
to jest urok dyferencjalu w ogole.
Dopiero specjalne konstrukcje lepiej dzialaja.

No to w civic'u (5gen) mam zjebany dyfer,
bo w śniegu do połowy drzwi (no doobra koloryzuje trochę, do 1/4 wysokości) civic radzi sobie bez
problemu. A nie podejrzewał bym go o posiadanie torsena.

A moze masz TCS/ASR/ESP J.

Dyferencjał w Seiczento

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona