Dyjorowi

Data: 2009-06-20 09:49:01
Autor: Marek Dyjor
Dyjorowi
Panslavista wrote:
Od: "CC" <obnie@interia.pl>
Temat: jest ju pena wersja 58 min z lektorem - Spowied agenta
Data: 19 czerwca 2009 15:32

Kulisy rynków finansowych i gospodarczych - film dostępny już w
całości, 58 min., polski lektor. Główna strona obnie.info Można go
oglądać na całym ekranie, można go również skopiować na dysk. Film
dokumentalny fabularyzowany, występuje główny bohater - szpieg CIA
John Perkins. Film ukazuje mechanizmy dzięki którym jedne kraje i
korporacje stają się coraz bogatsze a inne coraz biedniejsze, żeby w
końcu zbankrutować.

wiesz co jak masz mi coś do przesłania to jest coś takiego jak email... :)

nie musisz wysyłać przekazów poprzez usenet.  :)

Data: 2009-06-20 10:01:22
Autor: Panslavista
Dyjorowi

Użytkownik "Marek Dyjor" <mdyjor@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
Panslavista wrote:
> [...]

wiesz co jak masz mi coś do przesłania to jest coś takiego jak email... :)

nie musisz wysyłać przekazów poprzez usenet.  :)

Warte rozgłoszenia...

Dyjorowi