Dyktatura oszo³omów.

Data: 2010-02-21 08:11:16
Autor: Jadrys
Dyktatura oszo³omów.

Psy ogrodnika w akcji:

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Portugalia-tysiace-na-ulicach-przeciwne-slubom-gejow,wid,12003123,wiadomosc.html

I muszê przyzaæ ¿e kompletnie nie rozumiem ich postawy. - Powinni siê wstydziæ.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-02-21 09:11:14
Autor: abc
Dyktatura oszo³omów.
I muszê przyzaæ ¿e kompletnie nie rozumiem ich postawy. - Powinni siê
wstydziæ.

Ja te¿. Prawdy siê przecie¿ nie podaje g³osowaniu.  W przeciwnym wypadku w
wyniku demokratycznego g³osowania ¶limak staje siê "ryb±", a peda³y
zawieraj± "ma³¿eñstwa".

--
Nie da siê oddzieliæ polityki od religii. Nie da siê w cz³owieku oddzieliæ
katolika od obywatela. Rozdzia³ pañstwa od Ko¶cio³a jest sztuczny.

Data: 2010-02-21 05:28:08
Autor: Antenka
Dyktatura oszo³omów.
On 21 Lut, 09:11, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
> [...]

Nie da siê oddzieliæ polityki od religii. Nie da siê w cz³owieku oddzieliæ
katolika od obywatela. Rozdzia³ pañstwa od Ko¶cio³a jest sztuczny..

A marchew nie jest warzywem, a szprotka nie jest ryb± :D

Antenka

P.s. A mo¿e w demokratycznym g³osowaniu og³osimy, ¿e ¿aden pedryl nie
jest czlowiekirm? :-??

Data: 2010-02-21 14:32:39
Autor: Grzegorz Z.
P.s. A mo¿e w demokratycznym g³osowaniu og³osimy, ¿e ¿aden pedryl nie
jest czlowiekirm? :-??

Kolejny dzia³ do katalogu pogl±dów neonazisty podpisuj±cego siê "Antenka".

--
"Przyjemnie jest robiæ zakupy w niedzielê i s³yszeæ w¶ciek³e

Data: 2010-02-21 05:38:36
Autor: Antenka
On 21 Lut, 14:32, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:
> P.s. A mo¿e w demokratycznym g³osowaniu og³osimy, ¿e ¿aden pedryl nie
> jest czlowiekirm? :-??

Kolejny dzia³ do katalogu pogl±dów neonazisty podpisuj±cego siê "Antenka".

Ach, jaka piêkna pogoda - s³oñce ¶wieci, nie pada! Idzie
wiosna... :-)))
Czujê sw±d siarki, jaki¶ Wycieruchalski jest tu¿ tu¿... fuj! :-(

Antenka

"Ka¿dy my¶l±cy cz³owiek nie jest GrzegorzemZ." - Antenka  :-E

Data: 2010-02-21 17:33:15
Autor: bolek
Dyktatura oszo³omów.

U¿ytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:af6d7a1f-aa90-42a1-9a48-0f5d0f8bd625l26g2000yqd.googlegroups.com...
> [...]

Antenka

P.s. A mo¿e w demokratycznym g³osowaniu og³osimy, ¿e ¿aden pedryl nie

-- -- -- --

A jest ?

Data: 2010-02-21 10:05:28
Autor: -he®sk-
Dyktatura oszo³omów.
On Sun, 21 Feb 2010 08:11:16 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

Psy ogrodnika w akcji:
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Portugalia-tysiace-na-ulicach-przeciwne-slubom-gejow,wid,12003123,wiadomosc.html

 masz zamiar wziac slub z koza ?

I muszê przyzaæ ¿e kompletnie nie rozumiem ich postawy. - Powinni siê wstydziæ.

 a ty ?

--

 HeSk

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

Data: 2010-02-21 10:28:13
Autor: Jadrys
Dyktatura oszołomów.
W dniu 2010-02-21 10:05, -he®sk- pisze:
[...]

Nie, nie mam takiego zamiaru.

I muszę przyzać że kompletnie nie rozumiem ich postawy. - Powinni się wstydzić.

  a ty ?

A ja niby dlaczego? Czy ja komuś dyktuję jak on ma żyć?

Data: 2010-02-21 11:09:33
Autor: -he®sk-
Dyktatura oszo³omów.
On Sun, 21 Feb 2010 10:28:13 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

>   masz zamiar wziac slub z koza ?
Nie, nie mam takiego zamiaru.

 to dlaczego rajcuje sie towarzystwo gejowskie ?

>   a ty ?
A ja niby dlaczego? Czy ja komuś dyktuję jak on ma żyć?

 wiec po co zawracasz 4 ltery tekstami o gejach ?

--

 HeSk

Data: 2010-02-21 12:59:59
Autor: Jadrys
Dyktatura oszołomów.
W dniu 2010-02-21 11:09, -he®sk- pisze:
[...]

Moja lewicowa wrażliwość nie pozwala mi milczeć jak się dzieje krzywda ludziom którzy nie zrobili nikomu nic złego.
Niestety, nie sadzę żebyś był w stanie to zrozumieć..

Data: 2010-02-21 13:31:18
Autor: -he®sk-
Dyktatura oszo³omów.
On Sun, 21 Feb 2010 12:59:59 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> [...]

Moja lewicowa wra¿liwo¶æ

 buuhahhahahahahhahahahhahahhahaaaa!
nie pozwala mi milczeæ jak siê dzieje krzywda ludziom którzy nie zrobili nikomu nic z³ego.

 czy ktos ich krzywdzi? a moze zabrania kochac sie inaczej?
 niech sie sobie kochaja jezeli juz im sie az tak we lbach
 poprzewracalo. prawda jest taka, ze w naturze takie  zachowania nie sa norma. kazdy gatunek dazy do przetrwania.
 jak mamy przetrwac kiedy osobnikom posiadajacym rozwiniety
 mozg i umysl logiczny wydaje sie, ze przetrwanie gatunku
 polega na posuwaniu sie w odbyty? wg ciebie to normalne?
Niestety, nie sadzê ¿eby¶ by³ w stanie to zrozumieæ..

 jasne. najmadrzejszy z madrych. spales juz z gejem?
 no to sobie poczytaj iwaszkiewicza. on sypial.

Data: 2010-02-21 17:05:41
Autor: Jadrys
Dyktatura oszołomów.
W dniu 2010-02-21 13:31, -he®sk- pisze:
On Sun, 21 Feb 2010 12:59:59 +0100, Jadrys<Che@yahoo.com>  wrote:

A ja niby dlaczego? Czy ja komuś dyktuję jak on ma żyć?

   wiec po co zawracasz 4 ltery tekstami o gejach ?

Moja lewicowa wrażliwość

[...]

Nie, to nie jest normalne.. Ale skoro ich natura pokrzywdziÅ‚a to my nie dokÅ‚adajmy swoich parszywych paru groszy żeby tylko jeszcze pogorszyć im i tak już zÅ‚e samopoczucie. I stanąć na drodze do szczęścia.  Tak cie boli to ze mogÄ… zaznać w życiu trochÄ™ szczęścia i zaÅ‚ożyć rodzinÄ™?

Niestety, nie sadzę żebyś był w stanie to zrozumieć..

  jasne. najmadrzejszy z madrych. spales juz z gejem?
  no to sobie poczytaj iwaszkiewicza. on sypial.

Nigdy nie byÅ‚em i nie jestem  zainteresowany "spaniem" z gejem.

Data: 2010-02-22 12:00:02
Autor: -he®sk-
Dyktatura oszo³omów.
On Sun, 21 Feb 2010 17:05:41 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> [...]
>   mozg i umysl logiczny wydaje sie, ze przetrwanie gatunku
>   polega na posuwaniu sie w odbyty? wg ciebie to normalne?

Nie, to nie jest normalne.. Ale skoro ich natura pokrzywdzi³a to my nie dok³adajmy swoich parszywych paru groszy ¿eby tylko jeszcze pogorszyæ im i tak ju¿ z³e samopoczucie. I stan±æ na drodze do szczê¶cia.  Tak cie boli to ze mog± zaznaæ w ¿yciu trochê szczê¶cia i za³o¿yæ rodzinê?

 jaka rodzine? kto bedzie mezem a kto zona? ;o)
 ales ty naiwny. tu chodzi wylacznie o pieniadze.

>   no to sobie poczytaj iwaszkiewicza. on sypial.
Nigdy nie by³em i nie jestem  zainteresowany "spaniem" z gejem.

 wiec jak sie przespisz to opowiesz swoje wrazenia ;o)))

--

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-22 22:21:51
Autor: Jadrys
Dyktatura oszołomów.
W dniu 2010-02-22 12:00, -he®sk- pisze:
[...]

Nie, to nie jest normalne.. Ale skoro ich natura pokrzywdziła to my nie
dokładajmy swoich parszywych paru groszy żeby tylko jeszcze pogorszyć im
i tak już zÅ‚e samopoczucie. I stanąć na drodze do szczęścia.  Tak cie
boli to ze mogą zaznać w życiu trochę szczęścia i założyć rodzinę?

  jaka rodzine? kto bedzie mezem a kto zona? ;o)
  ales ty naiwny. tu chodzi wylacznie o pieniadze.

To nie ma znaczenia kto będzie kim.. O jakie pieniądze?

Raczej nie prześpię się nigdy.

Data: 2010-02-23 12:05:51
Autor: -he®sk-
Dyktatura oszo³omów.
On Mon, 22 Feb 2010 22:21:51 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

>   ales ty naiwny. tu chodzi wylacznie o pieniadze.
To nie ma znaczenia kto bêdzie kim.. O jakie pieni±dze?

 po zmarlych gejach.
>   wiec jak sie przespisz to opowiesz swoje wrazenia ;o)))
Raczej nie prze¶piê siê nigdy.

 ty jestes jak katabas ktory opowiada o zyciu w rodzinie.

Data: 2010-02-23 18:42:27
Autor: Jadrys
Dyktatura oszołomów.
W dniu 2010-02-23 12:05, -he®sk- pisze:
[...]

Sprawy dziedziczenia są jednym z elementów dyskryminacji homków.

Nigdy nie byÅ‚em i nie jestem  zainteresowany "spaniem" z gejem.

   wiec jak sie przespisz to opowiesz swoje wrazenia ;o)))

Raczej nie prześpię się nigdy.

  ty jestes jak katabas ktory opowiada o zyciu w rodzinie.

No to może ty opowiedz o swoich doświadczeniach w tej dziedzinie.

Data: 2010-02-24 13:00:03
Autor: -he®sk-
Dyktatura oszo³omów.
On Tue, 23 Feb 2010 18:42:27 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

>   po zmarlych gejach.
Sprawy dziedziczenia s± jednym z elementów dyskryminacji homków.

 "homkow" powiadasz...
 to jak w koncu jest z twoja tolerancja ?
 wyszlo szydelko z wora !

>   ty jestes jak katabas ktory opowiada o zyciu w rodzinie.
No to mo¿e ty opowiedz o swoich do¶wiadczeniach w tej dziedzinie.

 ja nie bredze o dyskryminacj "homkow" wiec nie do mnie ten text.

Data: 2010-02-26 23:27:01
Autor: Jadrys
Dyktatura oszołomów.
W dniu 2010-02-24 13:00, -he®sk- pisze:
[...]

A cóż jest złego w określeniu "homek"? To zdrobnienie słowa homoseksualista.

   ty jestes jak katabas ktory opowiada o zyciu w rodzinie.

No to może ty opowiedz o swoich doświadczeniach w tej dziedzinie.

  ja nie bredze o dyskryminacj "homkow" wiec nie do mnie ten text.

Ty bredzisz o braku dyskryminacji.

Data: 2010-02-27 08:21:30
Autor: -he®sk-
Dyktatura oszo³omów.
On Fri, 26 Feb 2010 23:27:01 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

>   "homkow" powiadasz...
>   to jak w koncu jest z twoja tolerancja ?
>   wyszlo szydelko z wora !

A có¿ jest z³ego w okre¶leniu "homek"? To zdrobnienie s³owa homoseksualista.

 a nic, komuszku. to takie zdrobnienie ;o)))

>   ja nie bredze o dyskryminacj "homkow" wiec nie do mnie ten text.
Ty bredzisz o braku dyskryminacji.

 podaj mi przyklady dyskryminacji w oparciu o obowiazujace prawo.

Data: 2010-03-07 20:54:48
Autor: Jadrys
Dyktatura oszołomów.
W dniu 2010-02-27 08:21, -he®sk- pisze:
[...]

Nie jestem komuchem.

   ja nie bredze o dyskryminacj "homkow" wiec nie do mnie ten text.

Ty bredzisz o braku dyskryminacji.

  podaj mi przyklady dyskryminacji w oparciu o obowiazujace prawo.

Zakaz zawierania związków małżeńskich. :-P

Data: 2010-03-08 10:12:46
Autor: cirrus
Dyktatura oszo³omów.
U¿ytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:hn10a3$bmq$4news.onet.pl...
W dniu 2010-02-27 08:21, -heRsk- pisze:
[...]
Zakaz zawierania zwi±zków ma³¿eñskich. :-P

Kto¶ ci zabrania³ i dlatego jeste¶ starym kawalerem?

--
stevep

Data: 2010-03-10 21:33:07
Autor: Jadrys
Dyktatura oszo³omów.
W dniu 2010-03-08 10:12, cirrus pisze:
[...]

Stefan, nie rób sobie nadziei.. Naprawdê nic przeciwko tobie nie mam, ale niestety podobaj± mi siê tylko i wy³±cznie kobitki.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-02-21 18:36:19
Autor: cirrus
Dyktatura oszo³omów.
U¿ytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:hlr783$joq$1news.onet.pl...
W dniu 2010-02-21 10:05, -heRsk- pisze:
[...]
Moja lewicowa wra¿liwo¶æ nie pozwala mi milczeæ jak siê dzieje krzywda ludziom którzy nie zrobili nikomu nic z³ego.
Niestety, nie sadzê ¿eby¶ by³ w stanie to zrozumieæ..

A jaka krzywda im siê dzieje?

--
stevep

Data: 2010-02-22 09:24:08
Autor: Jadrys
Dyktatura oszo³omów.
W dniu 2010-02-21 18:36, cirrus pisze:

Moja lewicowa wra¿liwo¶æ nie pozwala mi milczeæ jak siê dzieje krzywda
ludziom którzy nie zrobili nikomu nic z³ego.
Niestety, nie sadzê ¿eby¶ by³ w stanie to zrozumieæ..

A jaka krzywda im siê dzieje?

S± dyskryminowani na ka¿dym kroku.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-02-22 12:00:02
Autor: -he®sk-
Dyktatura oszo³omów.
On Mon, 22 Feb 2010 09:24:08 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

S± dyskryminowani na ka¿dym kroku.

 na czym ta dyskryminacja polega?  nie moga sie darzyc uczuciem w zaciszu alkowy?  to dlaczego laza z przypudrowanyi tylkami na paradach?
 to geje czy zwykle pedaly? rozumiesz roznice?

Data: 2010-02-22 22:22:51
Autor: Jadrys
Dyktatura oszołomów.
[...]

A jaka krzywda im siÄ™ dzieje?

Są dyskryminowani na każdym kroku.

  na czym ta dyskryminacja polega?
  nie moga sie darzyc uczuciem w zaciszu alkowy?
  to dlaczego laza z przypudrowanyi tylkami na paradach?
  to geje czy zwykle pedaly? rozumiesz roznice?

Dlaczego nie pozwala im się zawierać związków malzeńskich, dlaczego nie pozwala się wychowywać dzieci itd.?

Data: 2010-02-23 12:05:51
Autor: -he®sk-
Dyktatura oszo³omów.
On Mon, 22 Feb 2010 22:22:51 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

>   na czym ta dyskryminacja polega?
>   nie moga sie darzyc uczuciem w zaciszu alkowy?
>   to dlaczego laza z przypudrowanyi tylkami na paradach?
>   to geje czy zwykle pedaly? rozumiesz roznice?

Dlaczego nie pozwala im siê zawieraæ zwi±zków malzeñskich,

 poczytaj sobie konstytucje. w naturze nie ma zwiazkow 2 samcow.

dlaczego nie pozwala siê wychowywaæ dzieci itd.?

 na kogo wychowaja dzieci?  chcialbys swoje dziecko/wnuka oddac takim kolesiom do adopcji?

Data: 2010-02-23 18:46:43
Autor: Jadrys
Dyktatura oszołomów.
[...]

Jak konstytucja kogoś dyskryminuje to powinna być jak najszybciej zmieniona.

dlaczego nie pozwala się wychowywać dzieci itd.?

  na kogo wychowaja dzieci?
  chcialbys swoje dziecko/wnuka oddac takim kolesiom do adopcji?

Wcale nie wykluczone że na porządnych ludzi.

Ja nie chciaÅ‚bym swoich dzieciaków oddawać pod opiekÄ™ nikomu.  Preferencje seksualne  potencjalnych opiekunów nie maja tu nic do rzeczy.

Data: 2010-02-24 13:00:04
Autor: -he®sk-
Dyktatura oszo³omów.
On Tue, 23 Feb 2010 18:46:43 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

>   poczytaj sobie konstytucje. w naturze nie ma zwiazkow 2 samcow.
Jak konstytucja kogo¶ dyskryminuje

 konstytucja nikogo nie dyskryminuje.

to powinna byæ jak najszybciej zmieniona.

 by tacy jak ty mogli opowiadac glodne kawalki o dyskryminacji gejow?

>   na kogo wychowaja dzieci?
>   chcialbys swoje dziecko/wnuka oddac takim kolesiom do adopcji?
Wcale nie wykluczone ¿e na porz±dnych ludzi.

 i ty w to wierzysz? ;o)))

Ja nie chcia³bym swoich dzieciaków oddawaæ pod opiekê nikomu.

 a gdybys musial, komu bys je "oddal", rodzinie (mezczyzna+kobieta)
 czy kolesiom z wypudrowanymi tylkami ?

Preferencje seksualne  potencjalnych opiekunów nie maja tu nic do rzeczy.

 skoro homoseksualisci maja okreslone preferencje niech bawia sie
 we wlasnym srodowisku. jezeli sie kochaja to niech sie sobie kochaja.
 niech tylko nie ³a¿± z przypudrowanymi tylkami po paradach "mi³osci"
 bo wtedy bede zawsze nazywac ich zwyklymi pedalami, a nie gejami.

Data: 2010-02-26 23:35:14
Autor: Jadrys
Dyktatura oszołomów.
W dniu 2010-02-24 13:00, -he®sk- pisze:
On Tue, 23 Feb 2010 18:46:43 +0100, Jadrys<Che@yahoo.com>  wrote:

   poczytaj sobie konstytucje. w naturze nie ma zwiazkow 2 samcow.

Jak konstytucja kogoÅ› dyskryminuje

  konstytucja nikogo nie dyskryminuje.

To dlaczego nie pozwala zawrzeć związku małżeńskiego dwom dorosłym osobom?

to powinna być jak najszybciej zmieniona.

  by tacy jak ty mogli opowiadac glodne kawalki o dyskryminacji gejow?

Dyskryminacja homoseksualistów jest faktem.

[...]

Ja to wiem. Znałem w swoim czasie paru homków. Byli nadzwyczaj porządnymi ludźmi.

Ja nie chciałbym swoich dzieciaków oddawać pod opiekę nikomu.

  a gdybys musial, komu bys je "oddal", rodzinie (mezczyzna+kobieta)
  czy kolesiom z wypudrowanymi tylkami ?

Co ty z tymi "wypudrowanymi tyłkami" ciągle wyjeżdżasz? Tylko z tym ci się kojarzy homoseksualizm?

Preferencje seksualne  potencjalnych opiekunów nie maja tu nic do rzeczy.

  skoro homoseksualisci maja okreslone preferencje niech bawia sie
  we wlasnym srodowisku. jezeli sie kochaja to niech sie sobie kochaja.
  niech tylko nie Å‚ażą z przypudrowanymi tylkami po paradach "miÅ‚osci"
  bo wtedy bede zawsze nazywac ich zwyklymi pedalami, a nie gejami.

I oni się bawią w swoim środowisku. Wpraszał ci się kiedy któryś do twojego środowiska?

Data: 2010-02-27 08:21:30
Autor: -he®sk-
Dyktatura oszo³omów.
On Fri, 26 Feb 2010 23:35:14 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

>   konstytucja nikogo nie dyskryminuje.
To dlaczego nie pozwala zawrzeæ zwi±zku ma³¿eñskiego dwom doros³ym osobom?

 bo zwiazek malzenski to zwiazek mezczyzny i kobiety.
 widzieles w naturze by dwa samce stanowily pare ?

>   by tacy jak ty mogli opowiadac glodne kawalki o dyskryminacji gejow.    Dyskryminacja homoseksualistów jest faktem.

 jakies przyklady w oparciu o obowiazujace prawo ?

>   i ty w to wierzysz? ;o)))

Ja to wiem. Zna³em w swoim czasie paru homków. Byli nadzwyczaj porz±dnymi lud¼mi.

 twoi znajomi nie lazili z przypudrowanymi tylkami na parady, prawda?

>   a gdybys musial, komu bys je "oddal", rodzinie (mezczyzna+kobieta)
>   czy kolesiom z wypudrowanymi tylkami ?

Co ty z tymi "wypudrowanymi ty³kami" ci±gle wyje¿d¿asz? Tylko z tym ci siê kojarzy homoseksualizm?

 to co ogladamy na love parade czym jest ? walka o prawa ?
 widziales taki pochod "walczacych" ? oblesne typy.

> [...]
>   niech tylko nie ³a¿± z przypudrowanymi tylkami po paradach "mi³osci"
>   bo wtedy bede zawsze nazywac ich zwyklymi pedalami, a nie gejami.
I oni siê bawi± w swoim ¶rodowisku.

 i niech tak zostanie.

Wprasza³ ci siê kiedy który¶ do twojego ¶rodowiska?

 pudrujac tylek i uczestniczac w love parade - TAK.

Data: 2010-03-07 21:02:28
Autor: Jadrys
Dyktatura oszołomów.
[...]

Homoseksualizm jest bez wątpienia wynaturzeniem, ale nie musimy piętrzyć przed ludźmi nim dotkniętymi jakichś sztucznych barier.

   by tacy jak ty mogli opowiadac glodne kawalki o dyskryminacji gejow.

Dyskryminacja homoseksualistów jest faktem.

  jakies przyklady w oparciu o obowiazujace prawo ?

Odpowiadałem już na to wielokrotnie.

   i ty w to wierzysz? ;o)))

Ja to wiem. Znałem w swoim czasie paru homków. Byli nadzwyczaj
porządnymi ludźmi.

  twoi znajomi nie lazili z przypudrowanymi tylkami na parady, prawda?

Chodzili w ubraniach.

   a gdybys musial, komu bys je "oddal", rodzinie (mezczyzna+kobieta)
   czy kolesiom z wypudrowanymi tylkami ?

Co ty z tymi "wypudrowanymi tyłkami" ciągle wyjeżdżasz? Tylko z tym ci
siÄ™ kojarzy homoseksualizm?

  to co ogladamy na love parade czym jest ? walka o prawa ?
  widziales taki pochod "walczacych" ? oblesne typy.

To tylko chęć zwrócenia uwagi na swoja niedolę.

[...]

Przecież oni nie pchają się do się do towarzystwa heteryków.

Data: 2010-02-22 15:38:11
Autor: cirrus
Dyktatura oszo³omów.
U¿ytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:hltev5$tev$3news.onet.pl...
[...]

A dok³adnie?

--
stevep

Data: 2010-02-22 22:23:20
Autor: Jadrys
Dyktatura oszo³omów.
W dniu 2010-02-22 15:38, cirrus pisze:
[...]

To co napisa³em heskowi.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-02-23 09:14:27
Autor: cirrus
Dyktatura oszo³omów.
U¿ytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:hlusk5$67u$3news.onet.pl...
[...]

Ma³¿eñstwo to zwi±zek kobiety z mê¿czyzn±, a jak w zwi±zku homoseksualnym zajd± w ci±¿ê to niech wychowuja.

--
stevep

Data: 2010-02-23 18:48:21
Autor: Jadrys
Dyktatura oszo³omów.
W dniu 2010-02-23 09:14, cirrus pisze:
[...]

Bzdura, zakonnice te¿ nie maja dzieci a oddaje siê im je na wychowanie.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-02-24 10:27:33
Autor: cirrus
Dyktatura oszo³omów.
U¿ytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:hm14d5$lbh$2news.onet.pl...
[...]

[...]