"Dyktatura proletariatu".

Data: 2013-06-12 06:12:47
Autor: Micha艂
"Dyktatura proletariatu".
  Jak si臋 ma do dyktatury "aparatu"? (vide "Do rzeczy": W. 艁. "Sabat lewak贸w.")

Data: 2013-06-12 17:02:51
Autor: Micha艂
"Dyktatura proletariatu".
W dniu 2013-06-12 06:12, Micha艂 pisze:
  Jak si臋 ma do dyktatury "aparatu"? (vide "Do rzeczy": W. 艁. "Sabat
lewak贸w.")

  Rozumienie, 偶e pierwsze to tak naprawd臋 drugie (maskowane) oznacza spolegliwo艣膰?

Data: 2013-06-12 22:34:55
Autor: Towarzysz Gn贸j
"Dyktatura proletariatu".

U偶ytkownik "Micha艂" <micsz@onet.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:kp8sgh$1pi$1news.dialog.net.pl...
|  Jak si臋 ma do dyktatury "aparatu"?

 mniej wi臋cej tak, jak ko艅ska dupa do bata.
__
gru.pl

Data: 2013-06-12 22:53:35
Autor: A. Filip
"Dyktatura proletariatu" v. "demokracja parlamentarna"
Micha艂 <micsz@onet.pl> pisze:
 Jak si臋 ma do dyktatury "aparatu"? (vide "Do rzeczy": W. 艁. "Sabat
lewak贸w.")

A jak si臋 demokracja parlamentarna ma do wysy艂ania WP na misje do Iraku
i Afganistanu *wbrew* woli spo艂ecze艅stwa (co wykazywa艂y systematycznie
kolejne sonda偶e)?

Do kopania le偶膮cego/zdech艂ego odwagi nie potrzeba :-)

--
A. Filip
Je艣li nikt nie wios艂uje (steruje), 艂贸d藕 zaczyna dryfowa膰.   -- Przys艂owie malezyjskie

Data: 2013-06-13 01:33:31
Autor: Towarzysz Gn贸j
"Dyktatura proletariatu" v. "demokracja parlamentarna"

U偶ytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:repack2k+sx73wpdi6f-d6c3@gmail.com...

| A jak si臋 demokracja parlamentarna ma do wysy艂ania WP na misje do Iraku

  a na chuj do Iraku? Co nam Irak zawini艂? Nie lepiej drugi raz wys艂a膰 do Czechos艂owacji?
gru.pl

Data: 2013-06-13 03:17:18
Autor: Micha艂
W dniu 2013-06-12 22:53, A. Filip pisze:
Micha艂 <micsz@onet.pl> pisze:
[...]

  Do Iraku wys艂a艂 kwas, kto do Afganistanu?

Data: 2013-06-13 08:24:18
Autor: Bogdan Idzikowski

Micha艂 <micsz@onet.pl> pisze:
[...]

Tak jak brak kary 艣mierci, te偶 wbrew woli spo艂ecze艅stwa.

ubawiony

--
Dyskusja z wierz膮cym jest jak gra w szachy z go艂臋biem. Niewa偶ne, jak dobrze grasz, go艂膮b i tak przewr贸ci wszystkie figury, nasra na szachownic臋 i b臋dzie dumny z wygranej.

Data: 2013-06-13 09:30:18
Autor: A. Filip
Micha艂 <micsz@onet.pl> pisze:
[...]

A b臋dziesz ubawiony jak si臋 w Polsce trafi Brevik/McVeigh "do samego ko艅ca"
i si臋 "wykpi" ca艂kowicie nieadekwatn膮 kar膮?

Bo wed艂ug nawiedzonej filozofii "prawdziwych europejczyk贸w
fundamentalistycznych" to nawet Adolf Hitler by dosta艂/zas艂ugiwa艂
tylko na do偶ywocie.

P.S.
Ja osobi艣cie jestem za kar膮 艣mierci dla seryjnych morderc贸w (>10 ofiar).
Kara 艣mierci dla mnie ma tylko udowadnia膰 偶e istnieje granica poza kt贸r膮
pa艅stwo jest gotowe zabi膰 bez bawienia si臋 wykr臋canie kota ogonem.
K艢 ma w tym sensie odstrasza膰.
Bo WP w Afganistanie/Iraku to niby nikogo nie zabi艂o?

--
A. Filip
Co ci臋 nie zabije, to ci臋 wzmocni.

Data: 2013-06-13 09:43:28
Autor: Bogdan Idzikowski
"Dyktatura proletariatu" v. "demokracja parlamentarna" (olanie spo艂ecze艅stwa w kwestii K艢)

U偶ytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:repack2k+pk7btodi6f-d6d4@gmail.com...
Micha艂 <micsz@onet.pl> pisze:
[...]

Norwegowie s膮 bardziej cywilizowani od ciebie i du偶ego grona "prawdziwych Polak贸w". Dla jednego przest臋pcy nie zmienili prawa. W Polsce niewyobra偶alne!
Twoja opinia wa偶y zero. Opinia wszystkich Polak贸w wa偶y zero.
I to by艂oby na tyle w tym temacie.

Data: 2013-06-13 09:49:21
Autor: A. Filip
"Dyktatura proletariatu" v. "demokracja parlamentarna" [Idzikowski: "Opinia wszystkich Polak贸w wa偶y zero"]
Micha艂 <micsz@onet.pl> pisze:
[...]

*TY* bardzo skutecznie przekonujesz do has艂a "Polska dla Polak贸w",
bo jak dla mnie wypowiedzia艂e艣 si臋 dok艂adnie w duchu "Polska *nie jest* dla Polak贸w".

--
A. Filip
Pos艂uszny podw艂adny robi te same b艂臋dy, co prze艂o偶ony.

Data: 2013-06-13 10:17:00
Autor: Bogdan Idzikowski
"Dyktatura proletariatu" v. "demokracja parlamentarna" [Idzikowski: "Opinia wszystkich Polak贸w wa偶y zero"]

U偶ytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:repack2k+yxaa5mkvyf-d6d4@gmail.com...
Micha艂 <micsz@onet.pl> pisze:
[...]

Polska podpisa艂a odpowiednie konwencje i nie mo偶e przywr贸ci膰 kary 艣mierci. Jest to niemo偶liwe i oczywiste dla ka偶dego w miar臋 inteligentnego cz艂owieka.

ubawiony

Data: 2013-06-13 11:17:25
Autor: A. Filip
Micha艂 <micsz@onet.pl> pisze:
[...]

Pakty nie s膮 wieczne, pakty si臋 wypowiada, 艂amie lub ignoruje. Wiec mo偶e
nie pierdol 偶e to *niemo偶liwe*, tylko pisz 偶e koszty s膮 zaporowe *na razie*.
Z takim postawieniem sprawy si臋 niestety zgodz臋.

A to *jak* te konwencje przyj臋to w RP3 dla mnie 艣wiadczy o g贸wnianym
poziomie realnej demokracji.

--
A. Filip
Je偶eli 50-letniego m臋偶czyzn臋 po przebudzeniu nic nie boli 鈥 to znaczy,

Data: 2013-06-13 11:28:56
Autor: Bogdan Idzikowski
"Dyktatura proletariatu" v. "demokracja parlamentarna" [Idzikowski: "Opinia wszystkich Polak贸w wa偶y zero"]

U偶ytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:repack2k+6346tkmitf-d6d4@gmail.com...
[...]

Pakty zawiera si臋 po to by je przestrzega膰.
Tylko chory jak ty, mo偶e twierdzi膰 inaczej.

wsp贸艂czuj膮cy

Data: 2013-06-13 02:37:30
Autor: mcmlxxi.xi.xi
"Dyktatura proletariatu" v. "demokracja parlamentarna" [Idzikowski: "Opinia wszystkich Polak體 wa縴 zero"]
W dniu czwartek, 13 czerwca 2013 11:28:56 UTC+2 u縴tkownik Bogdan Idzikowski napisa:
U縴tkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisa w wiadomo禼i news:repack2k+6346tkmitf-d6d4@gmail.com...

> Pakty nie s wieczne, pakty si wypowiada, 砤mie lub ignoruje. Wiec mo縠

> nie pierdol 縠 to *niemo縧iwe*, tylko pisz 縠 koszty s zaporowe *na > razie*.

> Z takim postawieniem sprawy si niestety zgodz.

> A to *jak* te konwencje przyj阾o w RP3 dla mnie 秝iadczy o g體nianym

> poziomie realnej demokracji.

Pakty zawiera si po to by je przestrzega.

Dlatego wlasnie POlska nie ratyfikowala paktu fiskalnego?
 http://niezalezna.pl/42312-sensacyjna-informacja-pakt-fiskalny-wcale-nie-zostal-ratyfikowany

Data: 2013-06-13 13:25:58
Autor: A. Filip
[...]

Kto zawar艂 niech przestrzega. Mnie nikt o zdanie nie spyta艂.

--
A. Filip
Do wesela si臋 zgoi.   -- Przys艂owie polskie

Data: 2013-06-13 14:47:05
Autor: Bogdan Idzikowski
"Dyktatura proletariatu" v. "demokracja parlamentarna" [Idzikowski: "Opinia wszystkich Polak贸w wa偶y zero"]

U偶ytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:repack2k+xvz0hjq7pf-d6d4@gmail.com...
[...]

Nie roz艣mieszaj mnie, bo mam zajady. Py艂ku, puchu marny. Id藕 do mamusi i wyp艂acz si臋!

rozbawiony