Dylemat - hamulce

Data: 2009-12-30 23:21:14
Autor: M_X
Dylemat - hamulce
Kiedys mialem v-brake'i SRAM 7.0 i bardzo dobrze je wspominam, obecnie mam w mieszczuchu jakies Avidy i tez nie ma na no narzekac. Wiec jezeli nie ma jakis wielkich roznic miedzy SRAM 7.0 a 5.0 a sa tansze od Avidów, to możesz je brać, jeżeli w tej samej cenie to raczej Avid. Hamulce hamulcami ale co do klamek to polecam wlasnie Avidy - sa uzywam (sd7) i jest bardzo ok.

 POZDRAV
                   M_X

Data: 2009-12-31 00:29:12
Autor: szaman
Dylemat - hamulce
M_X wytworzył w szalonym umyśle, a następnie przelał w postać elektroniczną to, co następuje::
[...]

klamki mam acerę i działają bez zarzutu (co w sumie w klamkach moze się zepsuć?)

sz

Data: 2009-12-30 23:37:05
Autor: M_X
Dylemat - hamulce
klamki mam acerę i działają bez zarzutu (co w sumie w klamkach moze się zepsuć?)

 W klamkach raczej nic sie nie zepsuje, co najwyzej luzy zlapia. Pisalem z wlasnych obserwacji - mialem troche roznych klamek - jakies noname'y, Altusy, Tekrto etc i wg mnie Avidy sa po prostu najwygodniejsze, calkiem lekkie, nie gna sie a dodatkowa regulacja w modelu 7 u mnie sie przydaje. W goralu mam caly czas od x lat moje ukochane Magury HS-33, tu tez z klamki jestem zadowolony ale to inny wynalazek.

 POZDRAV
                  M_X

Dylemat - hamulce