Dylemat moralny

Data: 2010-04-14 09:52:06
Autor: grzech
Dylemat moralny
Pytanie tylko czy robić z siebie idiotę czy dać sobie spokój i czekać aż sie rozwali z nadzieją że gdzieś daleko od innych...

Miałem podobny dylemat, tylko z gościem w puszce. Zap...ł po wąskiej uliczce pod moimi oknami. Postanowiłem odpuścić, a skończyło się nauczką dla mnie bo imbecyl w końcu zatrzymał się na moim zaparkowanym autku stojącym obok tej uliczki. Miał 1,7 we krwi, bez prawka i skasował nie swoje auto, nie licząc mojego.
Dzwoń jak będzie fisiował dalej.

grzech
vl800

Dylemat moralny