Dylemat pomiedzy C5 a Laguna II

Data: 2009-06-07 11:38:55
Autor: Waldek Godel
Dylemat pomiedzy C5 a Laguna II
Dnia Sun, 7 Jun 2009 12:29:04 +0200, Normanex napisał(a):

Naczytałem sie o lagunach ze bardzo awaryjne jednak nie ukrywam ze wygladem bardziej mi sie podobaja laguny niz C5.
Samochód ma być w wersji Kombi
Proszę o doradzenie któy z tych dwóch lepiej kupić (chodzi o awaryjnośc spalanie komfort itd... )

Laguna jest mniejsza w środku, za to ma mocniejsze diesle (niektóre
wersje). Za to bardziej problematyczne (statystycznie)

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Maciej Witucki, prezes.

Dylemat pomiedzy C5 a Laguna II