Dylemat w wyborze auta

Data: 2010-01-21 10:10:13
Autor: -=Elwood=-
Dylemat w wyborze auta
Może zaraz zostanę zakrzyczany ale ja bym kupił jakąś toyotę.
Jeśli masz do wydania 12 tys zł. to spokojnie kupowałbym jakąś Corollę z benzynowym silnikiem. Może Yarisa skoro nie przeszkadzają Ci małe auta.
Spalanie w tych autach rozsądne, niska usterkowość itp.

Dla mnie oba auta proponowane przez Ciebie z tymi silnikami to pomyłki.
Ale, de gustibus....

--
-=Elwood=-

           Our Knowledge Is Our Power

Data: 2010-01-21 10:27:16
Autor: szymo
Dylemat w wyborze auta
-=Elwood=- pisze:
[...]

OT - co do yarisa to nie szalałbym tak z tą niską usterkowością :)

Dla mnie oba auta proponowane przez Ciebie z tymi silnikami to pomyłki.
Ale, de gustibus....

Naturliś :)

Data: 2010-01-21 13:53:41
Autor: go!
Dylemat w wyborze auta
"-=Elwood=-" <elwood@[usun]o2.pl> wrote

Dla mnie oba auta proponowane przez Ciebie z tymi silnikami to pomyłki.
Ale, de gustibus....

Nie, no Panowie...
Dzieki za opinie, ale..
Tez bym pewnie wolal jakiego 3 litrowego TDiesla, z tym ze musze brac pod uwage 3 rzeczy, ktore chcialbym aby mnie nie musialy obchodzic:
- cholerny tax (placony od pojemnosci)
- cholerne ubezpieczenie (placone m.in. od pojemnosci)
- PJ mojej zony, ktore jest wlasnie w trakcie robienia

PS. Zapomnialem dodac, ze rzecz ma miejsce w Irlandii oraz ze samochody z wieksza pojemnoscia sa tu duzo tansze.

Data: 2010-01-21 15:02:39
Autor: szymo
Dylemat w wyborze auta
go! pisze:
[...]

ale ty chcesz kupić auto tu (w Polsce) i wywieźć je tam ???

Data: 2010-01-21 18:37:21
Autor: go!
Dylemat w wyborze auta
"szymo" <szymon.luczak@wp.pl> wrote in message news:hj9mpu$12o$1news.man.bydgoszcz.pl...

ale ty chcesz kupić auto tu (w Polsce) i wywieźć je tam ???

Nie, no kupuje tu - na miejscu. Ciekaw jestem tylko jak sie wytypowane przeze mnie 2 marki sprawuja i maja do siebie.
Suma sumarum postanowilem rzeczywiscie rozejrzec sie za Stilo 1.4 (chyba byl taki motor)

Data: 2010-01-22 16:51:03
Autor: krzysiek82
Dylemat w wyborze auta
go! pisze:
Nie, no kupuje tu - na miejscu. Ciekaw jestem tylko jak sie wytypowane przeze mnie 2 marki sprawuja i maja do siebie.
Suma sumarum postanowilem rzeczywiscie rozejrzec sie za Stilo 1.4 (chyba byl taki motor)

nie lepiej kupić 1.9JTD? Jeśli żona zrozumie zasadę działania dwumasy i turbiny jest szansa na bezawaryjną i tanią eksploatacje. Jeśli natomiast nie fakt lepiej kupić z silnikiem benzynowym.

--
krzysiek82

Data: 2010-01-25 08:40:07
Autor: szymo
Dylemat w wyborze auta
krzysiek82 pisze:
go! pisze:
[...]

Dwumasa jednak nadal jest nieźle awaryjna....

Data: 2010-01-25 10:31:46
Autor: Scyzoryk
Dylemat w wyborze auta
Jeśli masz do wydania 12 tys zł. to spokojnie kupowałbym jakąś Corollę z benzynowym silnikiem.

no :) tyle że dobrą corolle z 97r sprzedałem za 11,5kzł, więc jednek spora różnica w wieku samochodu.

--
Pozdr
Scyzoryk

Dylemat w wyborze auta