Dylematy kr贸la cygan贸w i oszust贸w

Data: 2014-09-08 20:46:55
Autor: Mark Woydak
Dylematy kr贸la cygan贸w i oszust贸w

  Donald Tusk maj膮cy ostatnio problemy to偶samo艣ciowe (nie wie czy jest premierem RP, czy przewodnicz膮cym RE)  powiedzia艂:

- Dzwoni do mnie Jaceniuk i pyta, czy nie przys艂a艂bym mu helikopter贸w, a ja nie wiem, czy pyta mnie jako polskiego premiera, czy szefa Rady Europejskiej.

Po czym鈥瀦 powa偶n膮 min膮 opowiada艂 o akcjach sabota偶owych na Zakarpaciu, zaobserwowanym wzro艣cie agentury rosyjskiej zar贸wno w Polsce, jak i za wschodni膮 granic膮. 鈥 Barroso mi m贸wi艂, 偶e Putin w rozmowie z nim ostrzeg艂, i偶 Rosjanie s膮 w stanie zdoby膰 Kij贸w w ci膮gu 24 godzin.鈥

鈥濸owa偶na mina鈥 艣wiadczy, 偶e Donald Tusk ani przez chwil臋 nie by艂 powa偶ny, ale odwali艂 niez艂膮 komedi臋, do kt贸rej w Polsce chyba tylko on jest zdolny, jakkolwiek Pan Prezydent nie by艂by bez szans.

- Po pierwsze, sprawa sprzeda偶y helikopter贸w walcz膮cej Ukrainie jest spraw膮 delikatn膮 i takie gadulstwo 鈥瀔r贸la Europy鈥 nie jest przypadkowe: wiemy ju偶, 偶e Ukraina nie dostanie 偶adnych helikopter贸w ani od premiera RP Donalda Tuska, ani od przewodnicz膮cego RE Donalda Tuska. Gdyby taka mo偶liwo艣膰 by艂a powa偶nie rozwa偶ana, Donald Tusk milcza艂by jak gr贸b. Tak samo jak by艂 dyskretny, gdy wa偶y艂y si臋 losy fuchy, kt贸r膮 w艂a艣nie dosta艂.

- Po drugie: wiemy, dlaczego ich nie dostanie: nie 偶yczy sobie tego pracodawca Donalda Tuska, Angela Merkel, kt贸ra w艂a艣nie zgodzi艂a si臋 przesun膮膰 go na inny odpowiedzialny odcinek: z premiera RP na przewodnicz膮cego RE

- Po trzecie, Donald Tusk nie by艂by sob膮, gdyby nie da艂 upustu swemu chamstwu; trudno uwierzy膰, by Jaceniuk da艂 Tuskowi upowa偶nienie na upublicznienie pro艣by o dostaw臋 helikopter贸w. Niestety, ludzie tego formatu nie s膮 sob膮, gdy nie zademonstruj膮 komu艣, 偶e w politycznej hierarchii ten kto艣 stoi ni偶ej: Drugoligowy Donald Tusk pokaza艂 gdzie ma trzecioligowego Jaceniuka. Trzeba przyzna膰, 偶e gracz pierwszoligowy 鈥 Angela Merkel 鈥 cho膰 potrafi by膰 bezceremonialna, nigdy nie pozwoli艂aby sobie na takie buractwo, cho膰by przez szacunek dla samej siebie. Od tego ma moher贸w z katolickiego, kaszubskiego Westpreussen. G艂ow臋 daj臋, 偶e Jaceniuk si臋 w艣ciek艂.

- Po czwarte, komedi膮 (i buractwem) jest epatowanie rosyjskim zagro偶eniem: 鈥濨arosso mi m贸wi艂, 偶e Putin jak by chcia艂...鈥. Barosso nie jest w艂a艣ciwym 藕r贸d艂em informacji dotycz膮cych bojowych zdolno艣ci Rosji, w ko艅cu Polska jest cz艂onkiem NATO. To czysty PR obliczony na polskiego odbiorc臋: gadaj膮 z Tuskiem jak r贸wny z r贸wnym, ba! Dziel膮 si臋 swymi tajemnicami, Tusk to ju偶 jest europejska szycha na ca艂ego, powa偶ny go艣膰!

-Po pi膮te i najsmutniejsze:鈥瀙isowskie media鈥 jak zwykle nic z tej komedii nie zrozumia艂y: 鈥濸o co to og艂asza?鈥. Jak wida膰 po co艣 og艂asza. Na pewno nie po to, by uprawia膰 polityk臋. To nie ten format cz艂owieka. Szczytem marze艅 takich ludzi jest wygl膮daj膮ca na presti偶ow膮 fucha. A tak偶e w艂adza, ale nie polityczna, to w艂adza prowincjonalnej kliki rz膮dz膮cej zapyzia艂ym miasteczkiem. I Polska takich ludzi promuje. Bo Pan Prezydent wcale nie jest gorszy w robieniu takich numer贸w. W Polsce nie ma zapotrzebowania na polityk贸w, du偶a konkurencja panuje natomiast w kategorii: kto lepiej potrafi r偶n膮膰 g艂膮ba?

Data: 2014-09-09 12:39:42
Autor: Marek
Dylematy kr髄a cygan體 i oszust體
W dniu wtorek, 9 wrze秐ia 2014 03:46:55 UTC+2 u縴tkownik Mark Woydak napisa:
Donald Tusk maj眂y ostatnio problemy to縮amo禼iowe (nie wie czy jest premierem RP, czy przewodnicz眂ym RE)  powiedzia:

- Dzwoni do mnie Jaceniuk i pyta, czy nie przys砤砨ym mu helikopter體, a ja nie wiem, czy pyta mnie jako polskiego premiera, czy szefa Rady Europejskiej.

Po czym"z powa縩 min opowiada o akcjach sabota縪wych na Zakarpaciu, zaobserwowanym wzro禼ie agentury rosyjskiej zar體no w Polsce, jak i za wschodni granic. - Barroso mi m體i, 縠 Putin w rozmowie z nim ostrzeg, i Rosjanie s w stanie zdoby Kij體 w ci眊u 24 godzin."

"Powa縩a mina" 秝iadczy, 縠 Donald Tusk ani przez chwil nie by powa縩y, ale odwali niez潮 komedi, do kt髍ej w Polsce chyba tylko on jest zdolny, jakkolwiek Pan Prezydent nie by砨y bez szans.

- Po pierwsze, sprawa sprzeda縴 helikopter體 walcz眂ej Ukrainie jest spraw delikatn i takie gadulstwo "kr髄a Europy" nie jest przypadkowe: wiemy ju, 縠 Ukraina nie dostanie 縜dnych helikopter體 ani od premiera RP Donalda Tuska, ani od przewodnicz眂ego RE Donalda Tuska. Gdyby taka mo縧iwo舵 by砤 powa縩ie rozwa縜na, Donald Tusk milcza砨y jak gr骲. Tak samo jak by dyskretny, gdy wa縴硑 si losy fuchy, kt髍 w砤秐ie dosta.

- Po drugie: wiemy, dlaczego ich nie dostanie: nie 縴czy sobie tego pracodawca Donalda Tuska, Angela Merkel, kt髍a w砤秐ie zgodzi砤 si przesun辨 go na inny odpowiedzialny odcinek: z premiera RP na przewodnicz眂ego RE

- Po trzecie, Donald Tusk nie by砨y sob, gdyby nie da upustu swemu chamstwu; trudno uwierzy, by Jaceniuk da Tuskowi upowa縩ienie na upublicznienie pro禸y o dostaw helikopter體. Niestety, ludzie tego formatu nie s sob, gdy nie zademonstruj komu, 縠 w politycznej hierarchii ten kto stoi ni縠j: Drugoligowy Donald Tusk pokaza gdzie ma trzecioligowego Jaceniuka. Trzeba przyzna, 縠 gracz pierwszoligowy - Angela Merkel - cho potrafi by bezceremonialna, nigdy nie pozwoli砤by sobie na takie buractwo, cho鎎y przez szacunek dla samej siebie. Od tego ma moher體 z katolickiego, kaszubskiego Westpreussen. G硂w daj, 縠 Jaceniuk si w禼iek.

- Po czwarte, komedi (i buractwem) jest epatowanie rosyjskim zagro縠niem: "Barosso mi m體i, 縠 Putin jak by chcia...". Barosso nie jest w砤禼iwym 紃骴砮m informacji dotycz眂ych bojowych zdolno禼i Rosji, w ko馽u Polska jest cz硂nkiem NATO. To czysty PR obliczony na polskiego odbiorc: gadaj z Tuskiem jak r體ny z r體nym, ba! Dziel si swymi tajemnicami, Tusk to ju jest europejska szycha na ca砮go, powa縩y go舵!

-Po pi眛e i najsmutniejsze:"pisowskie media" jak zwykle nic z tej komedii nie zrozumia硑: "Po co to og砤sza?". Jak wida po co og砤sza. Na pewno nie po to, by uprawia polityk. To nie ten format cz硂wieka. Szczytem marze takich ludzi jest wygl眃aj眂a na presti縪w fucha. A tak縠 w砤dza, ale nie polityczna, to w砤dza prowincjonalnej kliki rz眃z眂ej zapyzia硑m miasteczkiem. I Polska takich ludzi promuje. Bo Pan Prezydent wcale nie jest gorszy w robieniu takich numer體. W Polsce nie ma zapotrzebowania na polityk體, du縜 konkurencja panuje natomiast w kategorii: kto lepiej potrafi r縩辨 g潮ba?

Te jego Pijarowskie triki moga dzialac na przecietnego ogladacza TVP.
Cos mi sie wydaje, ze Rada Europy - jakby nie bylo - chyba ludzie wyksztalceni i na poziomie, szybko poznaja jego prymitywizm myslenia...

Data: 2014-09-09 20:52:46
Autor: MarkWoydak
Dylematy kr贸la cygan贸w i oszust贸w
Ta GNIDA podpisuj膮ca si臋 "Mark Woydak" z adresem markwoydak@outlook.com
u偶ywaj膮cy czytnika: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:29.0)
Gecko/20100101 Firefox/29.0 SeaMonkey/2.26 to KANALIA PODSZYWACZ.

MW

U偶ytkownik "Mark Woydak" <markwoydak@outlook.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:lultee$24j$3dont-email.me...

Data: 2014-09-10 04:03:53
Autor: stevep

[...]