Dylematy kupującego KD

Data: 2009-12-29 14:52:48
Autor: endju
Dylematy kupującego KD
Witam
Stoję przed dylematem wyboru sprzętu audio-video.
W pierwszej kolejności chcę kupić amplituner KD i kolumny (5+1 lub 5).
W późniejszym okresie zainwestuję w DVD i ewentualnie wzmacniacz do stereo. Wyczytałem, że niektóre amplitunery umożliwiaja poprzez wyjście pre-out podłączenie wzmacniacza do stereo.
Wertuję forum i paradoksalnie wiem... coraz mniej. Z góry więc dziękuję za wszelką pomoc i sugestie.
Pomieszczenie w którym będzie sprzęt ma 20 m2.
Sprzęt ma służyć do odtwarzania:
- muzyka z komputera - format MP3,
- filmów DIVX,
- TV SAT - jedna z platform cyfrowych,
- CD Audio
- DVD.

Procentowy udział muzyka/film to 60/40.
Na pewno potrzebuję wejścia USB i dobrego odtwarzania stereo.
Konieczne wyjście pre-out do podłączenia wzmacniacza stereo.
Na tę chwilę kolumny będę musiał umieścić na jednej ścianie - po planowanym remoncie będę je mógł rozstawić.
Nie potrzebuję dużej mocy - drewniane podłogi nie pozwalają na szaleństwo w tym zakresie.
Sprzęt ma być nowy z gwarancją.

Granica cenowa na amplituner i kolumny jakieś około 4000-5000.

Dylematy kupującego KD