Dylematy kupujacego- rocznik, wyposazenie, przebieg

Data: 2011-06-25 19:00:29
Autor: Yogi\(n\)
Dylematy kupujacego- rocznik, wyposazenie, przebieg
Uzytkownik "Janko Walski" <kichu24@onet.pl> napisal w wiadomosci news:iu50b6$p09$1news.onet.pl...
Witam Szanownych Grupowiczow.
Oto modele do wyboru:
2008r - 90kkm- podstawowa wersja
2007, grudzien- 60kkm- srednia wersja wyposazenia
2007 styczen- 75kkm- full opcja wyposazenia (oprocz wbudowanej nawigacji)

Zakladajac,ze chcesz tym autem pojezdzic, nie zas odsprzedac za rok czy dwa, to moim zdaniem róznice w roczniku sa pomijalne, zas za starszymi przemawia przebieg jak i wyposazenie. Zastanowic sie nalezy, czy rónice w wyposazeniu drugiego i trzeciego sa na tyle istotne, ze dyskwalifikuja ten drugi - jezeli to tylko gadzety (np. tempomat czy guziki w kierownicy - o ile np. nie robisz czesto dlugich tras), to bierz drugi, jezeli zas w trzecim jest cos istotnego (np. lepsza klimatyzacja, skórzana tapicerka, znacznie lepsze audio, szpery, lepsza skrzynia czy ksenony - nie wiem, strzelam, bo nie mam jak  przeanalizowac wyposazenia tego auta) - to oczywiscie trzecie. Róznicy przy odsprzedazy wielkiej po kilku latach nie bedzie (moze 1-2 tys. zl.) a ogólny stan, przebieg i istotne elementy wyposazenia moga znacznie zmienic komfort eksploatacji.
Niezaleznie od pochodzenia i faktu,ze odsprzedaje je ASO, obejrzalbym wszystkie z kims kto zna sie na samochodach, zwlaszcza pod katem zwieszenia, blacharki i oczywiscie sprawdzilbym to, co pod maska, bo moze sie okazac, ze ten z 90-tysiecznym przebiegiem jest bardzo zadbany a ten z 60 tysiacami nie mial nigdy wymienianego oleju. Wez tez pod uwage, ze w takim slabiej wyposazonym za pare lat mniej rzeczy sie zepsuje, choc w wupadku hondy to nie musi byc argument bardzo istotny. Innymi slowy - jezeli stan techniczny rzeczywiscie jest porównywalny, nie mialy "przygód" i kuracji w stajni u kowala, ceny sa porównywalne - bierz to z takim wyposazeniem, które Ci odpowiada.

Mozesz tez oczywiscie kupic ten w najladniejszym kolorze ;-) - moje córki nie moga mi do dzis wybaczyc, ze kupilem czarne auto zamiast czerwonego. No ale one maja 6 i 8 lat ;-)

--
Yogi(n)
http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasiukiewicz412010.jpg

Dylematy kupujacego- rocznik, wyposazenie, przebieg