Dym i inne rozrywki

Data: 2013-03-13 10:55:26
Autor: Bogdan Idzikowski
Dym i inne rozrywki
Ponieważ wielce szanowny redaktor doktor Terlikowski orzekł, że “wszyscy katolicy powinni brać udział w konklawe”, śpieszę donieść że i ja też brałem, choć katolik ze mnie letni, czyli raczej żaden.

I tak, jak rodzi monsignore Terlikowski, modliłem się (po swojemu) do rozciągniętego na krzyżu ziomala, a także pościłem, choć bez przesady. Nie muszę aż tak pościć jak pościć winien Terlikowski. Modliłem się za kardynałów szczerze, aby życie nie szczędziło im pokus, a klerycy nigdy im nie odmawiali.

Kardynałom heteroseksualnym (czyli mniejszości zapewne, ale jakże ważnej) życzyłem, by gosposie były seksowne i zaradne, a dzieci żeby dostały się do najlepszych szkół. Kardynałowi R. życzyłem nawet (mailowo), by jego najmłodszy syn został kiedyś papieżem, bo jak wiadomo wybrał zawód ojca i właśnie objął pierwszą swą parafię. To nic, że na razie zamieszkał z organistą, za wcześnie by wyciągać pochopne wnioski, tym bardziej, że organista to z kolei syn biskupa Z. Mezaliansu póki co nie ma.

Wracając zaś do zasadniczego tematu, przyznać muszę, że państwo kardynalstwo ostro wzięło się do roboty i jak tak dalej pójdzie, to dziś a najdalej jutro z komina poleci dym. Mówi się, że tym razem dym będzie w kolorach tęczowych, co było by miłą dla oka odmianą. W czasie przerwy kardynałowie wymieniali ostatnie uwagi (foto powyżej) , bawili się skonfiskowanymi ponoć smartfonami, popalali i czynili mało wybredne uwagi na temat obciachowych ponoć butów kardynała Scoli. Zazdrościli też Dziwiszowi, bo on jako jedyny miał dostęp do internetu, dzięki sieci Plus która wyposażyła go w niezawodny modem LTE.

Późnym wieczorem co starsi kardynałowie zapili pastylki kieliszkiem czegoś konkretnego, a potem siusiu i  spać. Młodzież zaś (60+) spędziła kilka upojnych kwadransów w pewnym rzymskim klubie go go. Impreza była zamknięta, więc zdjęć nie mamy (na razie). Najbardziej wytrwały z towarzystwa, pewien czarny kardynał, dotarł na tak zwaną kwaterę u koleżanki Marty  tuż przed piątą rano, czyli już za widoku.

Mamy natomiast zdjęcia z rezydencji byłego już papieża (znów foto powyżej), który konklawe z wypiekami na twarzy oglądał dzięki telewizji Polsat News (wczoraj więcej mieli mszy niż wiadomości). To nas bardzo cieszy,  bo obok czterech kardynałów i LTE to bardzo ważny polski akcent.

http://tiny.pl/h237b

Data: 2013-03-16 12:05:14
Autor: mkarwan
Dym i inne rozrywki
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:51404d10$0$1219$65785112news.neostrada.pl...

1. Jak pisze revelstein, jego blog jest dla "patologicznych bluźnierców,
sprzedawczyków, krętaczy oraz Żydów z Brooklynu".
 http://revelstein.blox.pl/html
Poniewaz go czytasz i cytujesz, można więc uznać, że należysz do
"patologicznych bluźnierców, sprzedawczyków, krętaczy oraz Żydów z
Brooklynu".

2. O revelsteinie w facebooku
facebook http://pl-pl.facebook.com/people/Zohan-Revelstein/100001984580075
Zohan Revelstein Strona internetowa http://revelstein.blox.pl

3. revelstein o sobie
http://revelsteinpost.wordpress.com/informacje/
mam dwa obywatelstwa i dwa paszporty,
dwa domy w związku z tym (w sensie lokum),
jednego kota

4. revelstein o sobie
http://deser.pl/deser/u,revelstein.html
Warszawa
Taki sobie sprzedawczyk, zdegenerowany nie-patriota.

5. revelstein o sobie
http://revelstein.blip.pl/
Panbuk mnie nienawidzi, zdaje się że z wzajemnością

Dym i inne rozrywki