Dymany kościół

Data: 2013-06-22 20:26:48
Autor: Parvus
Dymany kościół
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:51c55701$0$1464$65785112news.neostrada.pl...
Jestem czuły na los pokrzywdzonych, więc tę wiadomość przyjąłem ze smutkiem. Otóż okazuje się, że Kościół został pokrzywdzony przez państwo. Tak wynika z raportu opracowanego na zlecenie komisji konkordatowych rządu i Episkopatu.

Widziałem dziś takiego jednego przedstawiciela POkrzwdzonych. Ruszaliśmy razem spod świateł. On miał lepszą furę. Tłuściutki był. Na wydymanego nie wyglądał. Na fotelu pasażera to była pewnie gosposia. Takie bezrobocie to i młode idą na posługę do sługi.

Dymany kościół