Dymi przy przyspieszaniu

Data: 2017-01-30 11:12:13
Autor: sirapacz
Dymi przy przyspieszaniu
W dniu 2017-01-30 o 10:36, paweł pisze:
Witam
Czy to normalne ze samochod przy takich temperaturach jak sie dodaje
gazu(tak ponad 2,5tys) wydala chmure dymu/pary ? jak patrze w tylna
szybe to chmura:)

normalne.
jak się rozgrzeje to powinno być mniej.
chyba, że poleciała ci uszczelka pod głowicą ;) ale to zwykle się dzieje jak przegrzejesz silnik co w tych temperaturach może być ciężkie do uzyskania:)

Data: 2017-01-30 11:40:01
Autor: paweł
Dymi przy przyspieszaniu
W dniu 2017-01-30 o 11:12, sirapacz pisze:
[...]

przy uszczelce płyn by bardzo ubywał, a u mnie nie ubywa

Data: 2017-01-30 11:48:08
Autor: sirapacz
Dymi przy przyspieszaniu

przy uszczelce płyn by bardzo ubywał, a u mnie nie ubywa

no to się nie przejmuj:)

Dymi przy przyspieszaniu