Dymiący nagan

Data: 2010-05-06 21:38:31
Autor: Hans Kloss
Dymiący nagan
"Jeśli policja wezwana przez sąsiadów, słyszących krzyki i strzały z broni
palnej, przybywa na miejsce zdarzenia i zastaje tam trupa z ranami
postrzałowymi i stojącego nad nim gościa trzymającego pistolet, który jeszcze
dymi z lufy, to jakkolwiek nie jest to wystarczający dowód, by go oskarżyć
przed sądem, że to on zastrzelił faceta leżącego na ziemi, to jest to istotna
poszlaka, wystarczająca by go zamknąć do wyjaśnienia [...] W sprawie
katastrofy smoleńskiej nie mamy na razie dowodów, natomiast mamy dymiący nagan
dużego kalibru"
Całość na: http://wtemaciemaci.salon24.pl/178536,dymiacy-nagan

robi masakrę zarówno z kłamstw pełostwa jak i całego "sledztwa" prowadzonego z
rażącym naruszeniem elementarnych norm zwykłej przyzwoitości przez służby
państwa co najmniej współwinnego tej  tragedii

Data: 2010-05-06 21:59:08
Autor: Eulalia Browarek
Dymiący nagan

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hrvcsn$r7s$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nagant kretynie !!!

Zennon

Data: 2010-05-06 22:09:16
Autor: Hans Kloss
Dymiący nagan
On 6 Maj, 23:59, "Eulalia Browarek"
<tys...@Use-Author-Supplied-Address.invalid> wrote:

Nagant kretynie !!!

Zennon
Nagant to on był w kraju gdzie go skonstruowano. W Rosji, kraju gdzie się go
najpowszechniej używało i najwięcej produkowało pisze się i wymawia  "nagan".
Tak więc zarzut kretynizmu jakkolwiek  bez wątpienia usprawiedliwiony to
jednak skierowany zupełnie nie w tym kierunku. O pi/2 się pomyliłeś ;)
J-23

Data: 2010-05-06 22:12:40
Autor: Eulalia Browarek
Dymiący nagan

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hrvemc$48f$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ja pierdziele z trygonometrii też jesteś idiota.

Zennon

Data: 2010-05-06 22:18:53
Autor: Hans Kloss
Dymiący nagan
Eulalia Browarek <tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał(a):
Ja pierdziele z trygonometrii też jesteś idiota.

Niby dlaczego tak twierdzisz? Chociaż.. przekonałes mnie, dostałeś w prezencie
jeszcze pi/2 ;)
J-23

Data: 2010-05-06 22:16:39
Autor: Hans Kloss
Dymiący nagan
Hans Kloss <necr0c0w.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
 O pi/2 się pomyliłeś ;)

..Uppss, jednak o całe pi ;).
sprwadź tu swojego "naganta":
http://ru.wikipedia.org/
J-23

Data: 2010-05-06 22:24:23
Autor: Eulalia Browarek
Dymiący nagan

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hrvf47$5ge$1inews.gazeta.pl...
Hans Kloss <necr0c0w.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):

 O pi/2 się pomyliłeś ;)

.Uppss, jednak o całe pi ;).

Znaczy się z ruskiej wikipedii korzystałeś ?
A Ty masz mature wogóle ?

sprwadź tu swojego "naganta":
http://ru.wikipedia.org/
J-23

W kacapskiej wikipedii ?!?!? Poj*.*lo Cię już do reszty?

Zaglądnij do angielskiej, zaglądnij do polskiej, zobacz ile wyskakuje w googlu na hasło nagan, a ile na nagant. To żeś jak homosovieticus przesiąknął rusycyzmami, to nie znaczy, że wszyscy tak mają.

p.s. nie licz na odpowiedź. Taki popis niekompetencji jaki urządziłeś dyskwalifikuje Cię jako dyskutanta.

Zennon

Data: 2010-05-06 15:32:51
Autor: Hans Kloss
Dymiący nagan
On 7 Maj, 00:24, "Eulalia Browarek" <tys...@Use-Author-Supplied-
Address.invalid> wrote:

W kacapskiej wikipedii ?!?!? Poj*.*lo Cię już do reszty?

Ech zenuś, trudno ci przełknąć oczywista prawdę że "nagan" to rosyjska
wersja belgijskiego rewolweru Naganta?

p.s. nie licz na odpowiedź
Zenuś, twoje odpowiedzi to ja mam tam gdzie mnie możesz pocałować ;)
Zwłaszcza że usiłujesz nieudolnie zapalikocić temat głównego wątku
J-23

Data: 2010-05-07 00:24:33
Autor: raff
Dymiący nagan
[...]

Ja akurat pierwszy raz slysze nagant. Dla mnie poprawna wersja jest nagan.

R.

Data: 2010-05-06 15:27:42
Autor: Hans Kloss
Dymiący nagan
On 7 Maj, 00:24, raff <patagonia3...@onet.pl> wrote:

Ja akurat pierwszy raz slysze nagant. Dla mnie poprawna wersja jest nagan..

Zenuś jest z tych co to jak już się w podróż wybiorą to jadą do
France, konkretnie do miasteczka Paris ;).
J-23

Data: 2010-05-06 22:27:06
Autor: Eulalia Browarek
Dymiący nagan

Użytkownik "raff" <patagonia3456@onet.pl> napisał w wiadomości news:hrvfj8$al5$2news.onet.pl...
[...]

Tatuś był w NKWD i tak Cię nauczył? A słowo "matura" znasz?

Zennon

Data: 2010-05-07 00:28:34
Autor: raff
Dymiący nagan
Eulalia Browarek pisze:
[...]

Idz tam sobie poczytaj o "w ogole" "maturzysto".

Szkole srednia to ty chyba widziales jak papiery skladales.

R.

Data: 2010-05-07 00:30:36
Autor: brat_olin
Dymiący nagan
"raff" <patagonia3456@onet.pl> wrote

Ja akurat pierwszy raz slysze nagant. Dla mnie poprawna wersja jest nagan.

Dla mnie tez.  Ale p. Zennon to lekarz, nie dziwota ze lacinizuje.

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2010-05-07 00:29:24
Autor: raff
Dymiący nagan
brat_olin pisze:
"raff" <patagonia3456@onet.pl> wrote

Ja akurat pierwszy raz slysze nagant. Dla mnie poprawna wersja jest nagan.

Dla mnie tez.  Ale p. Zennon to lekarz, nie dziwota ze lacinizuje.

Bo w lapke nie dostal, dlatego marudzi.

Kieszenie wielkie i nieprzydatne.

R.

Data: 2010-05-06 22:36:42
Autor: Eulalia Browarek
Dymiący nagan

Użytkownik "raff" <patagonia3456@onet.pl> napisał w wiadomości news:hrvfsb$al5$5news.onet.pl...
brat_olin pisze:
[...]

Moje Wy homosovieticusy nieuświadomione ;))) Widzicie ile w Was jeszcze komuny i kacapstwa zostało ;))))))

Zennon

Data: 2010-05-07 00:05:06
Autor: raff
Dymiący nagan
Eulalia Browarek pisze:
[...]

Oba sa poprawne. Chyba ze sie w Stefka bawisz, KRETYNIE.

R.

Data: 2010-05-06 22:10:50
Autor: Eulalia Browarek
Dymiący nagan
[...]

Bzdura. Nagan jest powszechnie używaną, ale błędną nazwą. Poprawna jest nagant. Więc przystawcie se tego nagana do główek i palnijcie.

Zennon

Data: 2010-05-07 00:22:45
Autor: raff
Dymiący nagan
Eulalia Browarek pisze:
[...]

http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=nagan

R.

Data: 2010-05-06 22:25:49
Autor: Eulalia Browarek
Dymiący nagan

Użytkownik "raff" <patagonia3456@onet.pl> napisał w wiadomości news:hrvffs$al5$1news.onet.pl...
Eulalia Browarek pisze:
[...]

No i?

Następny homosovieticus, co rusycyzmami nasiąknął i nawet o tym nie wie i jeszcze się oburza.

Zennon

Data: 2010-05-07 00:27:37
Autor: raff
Dymiący nagan
[...]

Co no i ?

Lewak wie wiecej niz tworcy slownika PWN ;)

BTW, "w ogóle", nie "wogóle" Zeniu ;)

R.

Data: 2010-05-06 22:35:07
Autor: Eulalia Browarek
Dymiący nagan

Użytkownik "raff" <patagonia3456@onet.pl> napisał w wiadomości news:hrvfp0$al5$3news.onet.pl...
[...]

Tak. Nazw nagan jest niepoprawna, acz funkcjonuje w języku polskim. Poprawna nazwa tego typu rewolweru to nagant. Jeśli upierasz się przy stosowaniu rusycyzmów, to nie mogę Ci tego zabronić

BTW, "w ogóle", nie "wogóle" Zeniu ;)

Możliwe. Jakbyś chciał jeszcze bardziej mi dokuczyć, to posprawdzaj jak stawiam przecinki, bo często robię to źle albo zapominam o nich.

Zennon

Data: 2010-05-07 00:37:29
Autor: raff
Dymiący nagan
Eulalia Browarek pisze:
[...]

No nie, nie musze ;)

Ale to stawia pod znakiem zapytania Twoje srednie wyksztalcenie ;)

Medycene skonczyles ? Czy znachorke ? ;) Jestes bioenergoterapeutą ? ;)

R.

Data: 2010-05-06 22:40:28
Autor: Eulalia Browarek
Dymiący nagan
[...]

Medycynę Raffi, medycynę, a nie medycene.

Zennon

Data: 2010-05-07 08:28:49
Autor: Piotr
Dymiący nagan
Dnia Thu, 6 May 2010 22:35:07 +0000 (UTC), Eulalia Browarek napisał(a):

BTW, "w ogóle", nie "wogóle" Zeniu ;)

Możliwe. Jakbyś chciał jeszcze bardziej mi dokuczyć, to posprawdzaj jak stawiam przecinki, bo często robię to źle albo zapominam o nich.

To dlaczego bierzesz się do poprawiania innych, tłuczku?
To jakieś umysłowe pokurwienie... Gdzie umiar łajzo?
Dla doraźnych politycznych celów popełnisz każde świństwo?
Piotr
--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/3ec3d0c6a7b11a64?dm...

Data: 2010-05-07 09:15:24
Autor: cytryna
Dymiący nagan

> Co no i ?

Lewak wie wiecej niz tworcy slownika PWN ;)

BTW, "w ogóle", nie "wogóle" Zeniu ;)

R.

Tak tylko pytam, czy aktywista PO Zenuś Woreczek też okradał Park Technologiczny w Zabierzowie z kolegami z krakowskiej wierchuszki PO?
A może korzystał z ochrony ciecia ogólnopolskiego wysługującego sie agentowi Bundesnachrichtendienst (BND). Towarzystwo tych oprychów wydało
takie postacie jak psychol Klich z dwoma żonami (jedna to kryminalistka),
No i te matactwa finansowe - Zeniu czy tak było jak prasa donosi:
"Nazwisko szefa MON pojawia się w sprawie Adama Ś. podejrzanego o pranie brudnych pieniędzy. Ś. pożyczył związanemu z Klichem Instytutowi Studiów Strategicznych 50 tys. zł.

Z informacji &#8222;Rz&#8221; wynika, że nazwisko Bogdana Klicha, ministra obrony narodowej i prominentnego polityka PO, pojawia się w śledztwie dotyczącym gigantycznych malwersacji finansowych. Mieli się ich dopuścić szefowie i udziałowcy spółki Kraków Business Park, zajmującej się zarządzaniem kompleksami biurowców w podkrakowskim Zabierzowie.

Kilku świadków zeznało, że Klich był znajomym Adama Ś., byłego szefa KBP, podejrzanego o kierowanie zorganizowaną grupą przestępczą, która prała brudne pieniądze i wyprowadziła za granicę przynajmniej 50 mln euro. Tak zeznał m.in. Jan Domanus, mieszkający w USA udziałowiec KBP, oszukany przez Ś. na kilka milionów złotych. &#8211; Adam Ś. chwalił się znajomością z Klichem. Mówił też, że go finansuje &#8211; mówi &#8222;Rz&#8221; Domanus.

Czy Klich zostanie przesłuchany w ramach śledztwa? Nie wiadomo. &#8211; Nie komentujemy sprawy &#8211; powiedziała &#8222;Rz&#8221; Bogusława Marcinkowska z krakowskiej Prokuratury Okręgowej, badającej sprawę KBP.

Jak &#8222;Rz&#8221; ustaliła, Adam Ś. w lutym 2007 r. pożyczył 50 tys. zł Instytutowi Studiów Strategicznych (organizuje konferencje, m.in. z zakresu bezpieczeństwa i spraw międzynarodowych), którego prezesem był wówczas Klich. Pieniądze, jak twierdzi minister w przesłanym &#8222;Rz&#8221; piśmie, zostały przeznaczone na &#8222;cele statutowe&#8221; &#8211; dokończenie niektórych projektów. Oprocentowanie pożyczki wynosiło 7 proc. w skali roku.

Ś. poszedł ISS na rękę w sprawie terminu spłaty zobowiązania. Zgodnie z umową pieniądze miały być spłacone do końca kwietnia. Ale instytut nie miał tych pieniędzy, więc Ś. zgodził się na podpisanie aneksu do umowy, na mocy której spłatę przesunięto do końca grudnia.

Minister przyznał, że z wnioskiem o zaciągnięcie pożyczki zwrócił się do zarządu instytutu Krzysztof Krzysztofiak, ówczesny dyrektor ISS, prywatnie wieloletni przyjaciel Klicha. &#8222;Zarząd upoważnił dyrektora do zaciągnięcia takiej pożyczki na rynku. Umowa pożyczki została zawarta z p. Adamem Ś. i zarejestrowana w urzędzie skarbowym&#8221; &#8211; tłumaczy Klich. Sam Krzysztofiak, dziś prezes Małopolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego, w piśmie przesłanym do &#8222;Rz&#8221; sprawę komentuje tak: &#8222;ISS szukał pieniędzy i po wielu nieudanych próbach (&#8230;) uzyskał pożyczkę od Adama Ś.&#8221;. Dodał, że byłego prezesa KBP znał jako poważnego biznesmena, z którym współpracował, gdy był szefem Krakowskiego Parku Technologicznego.

Szef MON w piśmie do &#8222;Rz&#8221; nie wyjaśnił, dlaczego ISS &#8211; poważna instytucja &#8211; pożyczał pieniądze od prywatnej osoby. Minister bagatelizuje też samą znajomość z biznesmenem. &#8222;Pana Adama Ś. widziałem może trzy do czterech razy w życiu na imprezach publicznych. Nie przypominam sobie, kiedy po raz pierwszy. Cieszył się wówczas dobrą reputacją&#8221; &#8211; zapewnia Klich.

&#8211; Sprawa ma posmak sensacji &#8211; ocenia Andrzej Czerwiński, szef małopolskiej PO. &#8211; Klich jest teraz ministrem i bezpośrednio podlega premierowi, który wielokrotnie powtarzał, że żadnych świętych krów w PO nie ma. Sądzę więc, że pan premier poprosi Klicha o złożenie wyjaśnień w tej sprawie.

Aleksander Szczygło, szef Biura Bezpieczeństwa Narodowego, w rozmowie z &#8222;Rz&#8221; zauważa, że sprawa budzi kontrowersje. &#8211; Od pożyczania pieniędzy są banki, a nie podejrzani biznesmeni &#8211; dziwi się.

Źródło:
Rzeczpospolita"

Data: 2010-05-07 08:29:59
Autor: Piotr
Dymiący nagan
Dnia Thu, 6 May 2010 21:38:31 +0000 (UTC), Hans Kloss napisał(a):

robi masakrę zarówno z kłamstw pełostwa jak i całego "sledztwa" prowadzonego z
rażącym naruszeniem elementarnych norm zwykłej przyzwoitości przez służby
państwa co najmniej współwinnego tej  tragedii

I dodatkowo wkurza pełowski aktyw z Krakówka. Zenuś to się o mało nie zlał
w gacie, nagant jeden, i "wogóle".
Piotr