Dymisja Brauna za antypolski serial

Data: 2013-06-20 21:31:13
Autor: Parvus
Dymisja Brauna za antypolski serial
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:51c337ba$0$1269$65785112news.neostrada.pl...
Brauna za dopuszczenie do emisji niemieckiego serialu "Nasze matki, nasi ojcowie". Według nich film jest antypolski. Za "żenujący" uznali brak reakcji premiera i prezydenta w tej sprawie.

Jak antypolski, ogladałem. Wojna jak wojna, kilka mądrych zdań na temat jej sensu. Antypolska?  Od kiedy to AK stała się bliska sercu prezesa PiS?

Data: 2013-06-20 21:41:30
Autor: u2
W dniu 2013-06-20 21:31, Parvus pisze:
[...]

LOL tys naprawde parchus ...-;)