Dyna-Sys - moje wrażenia - długie

Data: 2011-06-15 11:04:38
Autor: Fabian
Dyna-Sys - moje wrażenia - długie
On 15.06.2011 10:47, piotrpo wrote:
Możliwo¶ć wykorzystania 10 trybów w połaczeniu ze ¶rodkowym blatem korby, to
całkiem fajna rzecz. Prawd± jest również reklamowana redukcja kliknięć -

Ale co, w przypadku 1,2,3x9 nie możliwe było jeżdżenie z wykorzystaniem ¶rodkowej lub jednej tarczy z przodu i wszystkimi zębatkami tyłu?

Fabian.

Data: 2011-06-15 11:07:28
Autor: Tomasz Minkiewicz
Dyna-Sys - moje wrażenia - długi e
On Wed, 15 Jun 2011 11:04:38 +0200
Fabian <fabian1234567890@gazeta.pl> wrote:

On 15.06.2011 10:47, piotrpo wrote:
> Możliwość wykorzystania 10 trybów w połaczeniu ze środkowym blatem korby, to
> całkiem fajna rzecz. Prawdą jest również reklamowana redukcja kliknięć -

Ale co, w przypadku 1,2,3x9 nie możliwe było jeżdżenie z wykorzystaniem środkowej lub jednej tarczy z przodu i wszystkimi zębatkami tyłu?

Szymano zalecało nieużywanie po jednej skrajnej koronce przy jeździe ze
środkowego blatu i dwóch przeciwległych skrajnych koronek przy jeździe
ze skrajnych.

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Dyna-Sys - moje wrażenia - długie