Data: 2011-06-16 00:46:31 | |
Autor: Rowerex | |
Dyna-Sys - moje wrażenia - długie | |
On 15 Cze, 09:47, "piotrpo " <piotrpo-groups.SKA...@gazeta.pl> wrote:
Niby "rewolucyjne" w tym napędzie było wprowadzenie koncepcji Main Driving No tak, najlepiej jeździć na środkowym, bo szybciej zużyje się napęd czyli więcej kasy dla producenta. Typowe nabijanie klienta w bute..., znaczy w Dynie. Proponuję ochrzcić nowy system bardziej swojską nazwą Dynia-Sys ;-) Zmieniony uciąg dla tylnej przerzutki.(....) Redukcja Wygląda na to, że cięto koszty ile się da i w zmiany manetkach ograniczono do minimum. Dodano jedno kliknięcie, a że uciąg linki w Dyni jest sporo zwiększony, to problem rozwiązano najprościej jak się da, czyli przez zwiększenie skoku dźwigni. Założę się, że kolejne wersje manetek będą zawierały hiper-kosmiczną technologie zmniejszania zakresu skoku dźwigni o nazwie np SSS od "Short Stroke Shifting", za którą klienci z chęcią zapłac(z)ą Pozdr- -Rowerex |
|
Data: 2011-06-16 08:05:09 | |
Autor: piotrpo | |
Dyna-Sys - moje wrażenia - długie | |
Rowerex <rowerex@op.pl> napisał(a):
On 15 Cze, 09:47, "piotrpo " <piotrpo-groups.SKA...@gazeta.pl> wrote:Chyba ich nie posądzam o aż takie wyrachowanie :) Wygl=B1da na to, =BFe ci=EAto koszty ile si=EA da i w zmiany manetkachRaczej nie - sądząc po wielkości manetek to zwiększono również przełożenie. Za=B3o=BF=EA si=EA, =BFe kolejne wersje manetek b=EAd=B1 zawiera=B3y hiper-=Możliwe :) W każdym razie nie będzie to łatwe bo ten duży skok jest połączony z dużą siłą konieczną do zmiany biegu - więc bez zmiany przerzutki zrobienie lepszych manetek będzie problemem. -- |
|
Data: 2011-06-16 09:54:46 | |
Autor: ...::QRT::... | |
Dyna-Sys - moje wrażenia - długie | |
Dnia Thu, 16 Jun 2011 00:46:31 -0700 (PDT), Rowerex napisał(a):
On 15 Cze, 09:47, "piotrpo " <piotrpo-groups.SKA...@gazeta.pl> wrote: ja mam rower na kołach 28 lub jak kto woli 29er i pratycznie nonstop jeżdzę na zębatce 32 z. - 22 tylko przy sztywnych podjazdach a 42/44 w zasadzie tylko na asfalowych zjazdach po których tym rowerem nie jeżdżę :) Napęd sie nie zużywa szybciej z tego powodu - może sie zużywać szybciej sama koronka ale: - jesli jezdze z napędem w trupa to i tak wytrzymuje tyle co kaseta (koronka stalowa) - jesli pilnuje wyciągnięcia łańcucha i wymieniam go na czas problemu tym bardziej nie ma. |
|
Data: 2011-06-16 10:30:18 | |
Autor: Fabian | |
Dyna-Sys - moje wrażenia - długie | |
On 16.06.2011 09:46, Rowerex wrote:
On 15 Cze, 09:47, "piotrpo "<piotrpo-groups.SKA...@gazeta.pl> wrote: Czy trzy niezależne zębatki zużywają się wolniej niż trzy wymieniane i używane po kolei? Fabian. |