Dynamiczna wymiana oleju w skrzyni?

Data: 2018-06-25 16:04:08
Autor: Jacek
Dynamiczna wymiana oleju w skrzyni?
Zbliża mi się przegląd 120.000 km w skodzie superb 2.0 tdi DSG.
Czy to prawda, że dynamiczna wymiana oleju jest lepsza od "normalnej"?
Druga sprawa, to może znacie jakiś niezły serwis w pobliżu Jaworzna, gdzie można dobrze i bez przepłacania zrobić taki przegląd?
A może zrobić w ASO (auto już po gwarancji)
Jacek

Data: 2018-06-25 07:09:51
Autor: przemek.jedrzejczak
Dynamiczna wymiana oleju w skrzyni?
1000 zeta w ASO w Szczecinie (promocja)
i 1000 w normalnym ale "dynamicznie"

PS obejrzyj sobie na Youtube sama wymiane (banalna sprawa) olej i filtr to jakies 600 zeta, jak auto na gwarancji wybralbym ASO

Data: 2018-06-25 20:48:13
Autor: abn140
Dynamiczna wymiana oleju w skrzyni?
PS obejrzyj sobie na Youtube sama wymiane (banalna sprawa) olej i filtr to jakies 600 zeta, jak auto na gwarancji wybralbym ASO
dynamiczna? w dsg? jest wogole takie pojecie?
dynamiczna byla w przypadku zwyklych gdzie przy dynamicznej wymieniali olej tez z konwertera, no o wszystkich kanalikow, glownie jednak konwerter.
ale w tym dsg to chyba nie ma konwertera?

Data: 2018-06-25 21:14:54
Autor: Tomasz Pyra
Dnia Mon, 25 Jun 2018 20:48:13 +0200, abn140 napisał(a):

[...]

Wydaje mi się że w DSG z mokrym sprzęgłem (bo są też modele z suchym),
sprzęgło jest smarowane tym samym olejem co skrzynia biegów.

Więc tam, żeby wymienić cały olej, pewnie też trzeba zrobić jakąś formę
wymiany dynamicznej, bo przez korek nie wyleci olej który znajduje się w
układzie sprzęgieł.

Data: 2018-06-26 04:12:36
Autor: przemek.jedrzejczak
Dynamiczna wymiana oleju w skrzyni?
Data: 2018-06-26 17:33:04
Autor: Pszemol
<przemek.jedrzejczak@gmail.com> wrote in message news:0ea04af6-b8ed-4eb0-a132-1f7b9689039cgooglegroups.com...
-- dynamiczna? w dsg? jest wogole takie pojecie?

https://www.motochemica.pl/porady-techniczne/serwisowanie-automatycznych-skrzyn-biegow/statyczna-czy-dynamiczna-wymiana-oleju-w-automatycznej-skrzyni-biegow/

A dual-clutch transmission eliminates the torque converter as used in conventional epicyclic-geared automatic transmissions.
https://en.wikipedia.org/wiki/Dual-clutch_transmission

Data: 2018-06-27 22:37:28
Autor: Adam
W dniu 2018-06-27 o 00:33, Pszemol pisze:
[...]

Przecież taka skrzynia to zwykła, mechaniczna - znaczy na "choince", tylko podwojona. Nie potrzebuje konwertera hydraulicznego.

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2018-06-27 22:38:44
Autor: przemek.jedrzejczak
Dynamiczna wymiana oleju w skrzyni?
Data: 2018-06-28 12:16:42
Autor: Pszemol
"Adam" <a.g@poczta.onet.pl> wrote in message news:ph0si6$15o$1$Adamnews.chmurka.net...
[...]

No właśnie to chciałem napisać... DSG to inny rodzaj skrzyni automatycznej.

Dynamiczna wymiana oleju w skrzyni?