Dynamo i jego sztuczki z telefonami

Data: 2013-09-11 00:18:46
Autor: Marek
Dynamo i jego sztuczki z telefonami
On Tue, 10 Sep 2013 20:54:48 +0200, ZeN <zen@nospam.eu> wrote:
Ostatnio Dynamo (ten magik z Discovery Channel) pokazał parę
sztuczek z

Bierzesz zbyt na serio to co w tv pokazują, nie wiesz ze tv kłamie? A Discovery to już przeszedł sam siebie w pokazywaniu bzdetow.

--
Marek

Data: 2013-09-11 08:07:00
Autor: Tomaszek
Dynamo i jego sztuczki z telefonami

Użytkownik "Marek" <fake@fakeemail.com> napisał w wiadomo¶ci news:almarsoft.585031111224447825news.neostrada.pl...
On Tue, 10 Sep 2013 20:54:48 +0200, ZeN <zen@nospam.eu> wrote:
Ostatnio Dynamo (ten magik z Discovery Channel) pokazał parę
sztuczek z

Bierzesz zbyt na serio to co w tv pokazuj±, nie wiesz ze tv kłamie? A Discovery to już przeszedł sam siebie w pokazywaniu bzdetow.

-- Marek

Dokladnie
Swego czasu widziałem na Discovery latajace pinglwiny :)

Data: 2013-09-11 09:30:24
Autor: ZeN
W dniu 2013-09-11 00:18, Marek pisze:
[...]

Skupiłeś się na pierwszym zdaniu zamiast odpowiedzieć na pytanie.
A ja głupi myślałem że znajdę tu kogoś kto miał styczność z BTS-ami i potrafi odpowiedzieć na 2 proste pytania - widać myliłem się.

Dynamo i jego sztuczki z telefonami