Dynks w baterii prysznicowej

Data: 2020-07-11 19:15:50
Autor: heby
Dynks w baterii prysznicowej
On 11/07/2020 19:11, Jarosław Sokołowski wrote:
Czy ten "zaworek" ma jakąs handlową nazwę? Jest wykrecalny i chciałym
sprawdzić czy można go kupić.
Taki?
https://allegro.pl/oferta/przelacznik-baterii-wannowej-metal-8148454166

Nie.

Może ja nie jestem wewnętrznie zbyt skomplikowany, ale jak szukam zaworu
prysznicowego do baterii, to wpisuję w gugla "zawór prysznicowy do baterii".

Ja też szukam i wyskakują nie spacjelnie pasujące.

Mam dwa wyjaśnienia:

a) nazwa handlowa jest inna niż "przełacznik", dlatego pytam
b) mam nietypowy

Zanim się poddam zapytuje tutaj czy magincze hasła w googlu mam słabo magiczne.

Data: 2020-07-11 19:52:50
Autor: Jarosław Sokołowski
Pan heby napisał:

[...]

No to pech.

[...]

Nazwy handlowe mogą być różne, ale tutaj

https://allegro.pl/listing?string=prze%C5%82%C4%85cznik%20baterii%20wannowej

jest sporo różnych występujących pod tą nazwą. Dwojakiego rodzaju
-- oldskulowo przekęczne, albo pociągane. Nas interesują te drugie.
Mają w opisach nazwy producentów -- zapewne różnia się w szczegółach.
Trzeba wiedzieć kto baterię fabrykował. Armatura łazienkowa to nie
samochód, zapewne emblematu marki na niej nie ma, ale gdyby tak
podesłać fotkę sprzedawcy, to może dopasuje odpowiedni dynks do niej.

--
Jarek

Dynks w baterii prysznicowej