Dyplomata ujawnił jak rozwalano służbę

Data: 2017-05-12 15:40:36
Autor: prezydent San Escobar
Dyplomata ujawnił jak rozwalano służbę
Wytyczne dla ambasadora RP we Francji to "kłamstwa do wypowiedzenia". Dyplomata
ujawnił jak rozwalano służbę.

Andrzej Byrt ambasador RP we Francji cieszył się takim szacunkiem w świecie
dyplomatów, że kiedy rząd PiS chciał go wymienić, kilka osób odmówiło
Ministerstwu Spraw Zagranicznych zajęcia jego stanowisko. Witold Waszczykowski
na to: "wskazano, by szukać następcy w środowiskach uniwersyteckich".

Zapytałem kiedyś ministra Waszczykowskiego, czy ma już kogoś na moje miejsce.
Przyznał, że rozmawiał z kilkoma osobami, ale one mu odmówiły. Spytałem więc o
plan B. Usłyszałem: "Wskazano, by szukać następcę w środowiskach
uniwersyteckich". Gdy spytałem, kto wskazał, minister się zorientował i
wyjaśnił, że w języku polskim czasem używa się formy bezosobowej i nie ma co
doszukiwać się tutaj drugiego dna. Byrt miał opinię znakomitego dyplomaty. Dwukrotnie był ambasadorem w Niemczech
oraz we Francji. Jak szczerze przyznał na ambasadora rządu Breaty Szydło
zupełnie się nie nadawał. Zwłaszcza kiedy przeczytał wytyczne w sprawie
aktualnej polityki określane jako "lines to take". Instrukcje od MSZ dotyczące
zmian wprowadzanych w Trybunale Konstytucyjnym i innych posunięć określił jako
"lies to tell" (z języka ang. kłamstwa do wypowiedzenia).

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-12 18:16:21
Autor: Pajdak
Dyplomata ujawnił jak rozwalano służbę
Użytkownik "prezydent San Escobar" <presidento@sanescobar.so> napisał w
wiadomości news:jnebhc1jp7btu2llssqm07rp3l6pmlpmq84ax.com...

--

Od PiS-u coraz bardziej zajeżdża SMRODEM!!!

--
Lepudruk

Data: 2017-05-12 10:45:02
Autor: Zenek Kapelinder
Dyplomata ujawnił jak rozwalano służbę
To jeszcze troche pociagna. Twoi smierdza trupem i sa juz na wylocie a raczej wlocie do pierdli.

Data: 2017-05-12 19:56:34
Autor: prezydent San Escobar
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

To jeszcze troche pociagna. Twoi smierdza trupem i sa juz na wylocie a raczej wlocie do pierdli.

Widzę, że jeszcze jest ktoś kto wierzy że ktokolwiek trafi do paki :DDD
Naiwnych nie sieją, więc pytam skąd się wziąłeś? :DDD
A jak tam Dubieniecki - baluje już na Bahamach z nową żonką? :DDDDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-12 21:21:44
Autor: Pajdak
Dyplomata ujawnił jak rozwalano służbę

Użytkownik "prezydent San Escobar" <presidento@sanescobar.so> napisał w
wiadomości news:totbhcdjfi54s984hndudlrq8q31kh9pja4ax.com...
[...]

Że tez taki numer Martuni wywinął. ;-)))

--
Lepudruk

Data: 2017-05-12 15:39:19
Autor: Zenek Kapelinder
Dyplomata ujawnił jak rozwalano służbę
Jacys adwokaci co rollsy mieli juz zdrutowani. Nie puszczaja ci pizdziak  dziennika w psychiatryku? Rok nie wyrok. Im grozi do dyszki, przepadek mienia. Beda sypali jak ci poprzednio zdrutowani. Chyba ze beda wspolpracowali.

Data: 2017-05-13 11:03:29
Autor: Pajdak
Kutas złamany "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości
[...]

W O N   P i S D Z I E L C U !!!

--
Lepudruk

Data: 2017-05-12 21:21:43
Autor: Pajdak

Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości
To jeszcze troche pociagna. Twoi smierdza trupem i sa juz na wylocie a
raczej wlocie do pierdli.

W O N  KUNDLU!

--
Lepudruk