Dysk 120 gb widoczny jako 34 gb

Data: 2009-08-30 11:20:56
Autor: krzysiek
Dysk 120 gb widoczny jako 34 gb
Witam
Po paru miesiącach nieużywania podłączyłem ponownie do kompa dysk twardy Samsung sp1203 n o poj.120 gb
..W biosie komp go widzi jako dysk 34 gb , próbowałem również formatować go z programu paragon partition  ( start kompa z cdrom) , ale progs go widzi też jako 34 gb .Pomóżcie

Data: 2009-08-30 11:50:28
Autor: JoteR
"krzysiek" napisał:

Po paru miesiącach nieużywania podłączyłem ponownie do kompa dysk twardy Samsung sp1203 n o poj.120 gb
.W biosie komp go widzi jako dysk 34 gb ,

A czy nie założyłeś omyłkowo zworki ograniczającej pojemność dysku do 32 GiB?

JoteR

Data: 2009-08-31 09:40:42
Autor: krzysiek

Użytkownik "JoteR" <joter@pf.pl> napisał w wiadomości news:h7di18$k3d$1inews.gazeta.pl...
"krzysiek" napisał:

[...]

Wstyd się przyznać , ale  to było to :D

Data: 2009-08-30 19:08:06
Autor: Doxent
Dysk 120 gb widoczny jako 34 gb

.W biosie komp go widzi jako dysk 34 gb , próbowałem również formatować go z
programu paragon partition  ( start kompa z cdrom) , ale progs go widzi też jako 34 gb .Pomóżcie

zworka ograniczająca albo stary bios w kompie. albo jedno i drugie.

Data: 2009-08-30 22:48:26
Autor: sTav
krzysiek wrote:
[...]

jak masz floppy, to sciagnij sobie "Samsung Disk Manager"

możesz stąd:
ftp://marmro.homeip.net/Disk&FileTools/DM_Creator.zip

(tworzy dyskietke "bootable" - DOS z programem DM)

--
Pozdrowienia!
M.

Dysk 120 gb widoczny jako 34 gb